Lisa Mv Yara, Yenthe & Tim schreef op: 01-07-2013 19:06:03 |
Ik heb begin juni een tafeltent besteld bij www.redridinghood.nl, dat is een onderdeel van de
webshop www.spullenvanblom.nl Ik heb direct betaald, daar bevestiging van ontvangen. De dag erna
kreeg ik een e-mail met de vraag voor de maten. Ik heb direct de tafelmaten opgestuurd. Ik had de
tent voor 1 juli nodig ivm een verjaardag. Maar ik heb dus geen tent ontvangen. Ik heb al 2x een
e-mail gestuurd. Ik heb geprobeerd te bellen (nummers geven geen verbindng) en ik heb geprobeerd een
reactie in het gastenboek te plaatsen. Dit is gewoon het grote verjaardagscadeau voor onze dochter
die 4 jaar wordt en nu lijkt het erop dat ik voor bijna 100 euro opgelicht ben. Wat moet ik nu doen?
Heeft iemand hier ervaring met deze webshop? |
Quote |
Mamaqueen schreef op: 03-07-2013 01:06:00 |
Ik had in ieder geval oo eens nagevraagd bij de postclub dat je kan uitzoeken waar dat pakket is
gebleven. Bedoel als ze je nou echt oplichten krijg je je geld ook niet hoor. Vind het maar een vreemd verhaal je zet toch ook niet zomaar in je webwinkel dat er familieomstandigheden zijn? Zou wel heel lullig zijn als er iets heel ernstig aan de hand is en wij zitten hier met zn allen die shop van oplichting te beschuldigen. |
Quote |
Lolita schreef op: 03-07-2013 01:09:10 |
haha, Kletskous het is een tent om in te spelen, zien er wel leuk uit als ik het zo google.
Misschien dat ze speciaal tijd voor je vrijmaken Lisa, Ik vind de oplossing best netjes. Maar ja ik
ben zwanger en dus moet ik nog in het verjaardagsgebeuren van kinderen groeien |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 03-07-2013 04:06:20 |
Allemaal zo "positief" op dit draadje zo laat op de avond. ik heb vast last van paranoia, maar
ik hoop dat het niet een en dezelfde persoon is.. er is niks verstuurd anders was ee een track en trace, en hoefde ze niet aan te bieden om het per express te sturen. en dan de leugen dat het aan de post zou liggen.. Terwijl er dus nog niks verstuurd is... Ook nu nog is er dan de keuze of tent of geld, er is nog niks verzonden. de klantenservice is natuurlijk klut.. Op het moment dat iemand reageert en je blokkeert ze op facebook en je neemt geen telefoon meer aan. een kado NA een verjaardag is voor een kind mosterd na de maaltijd... zo spannend zijn deze tenten ook niet. Heb online wel mooiere gezien. dankbaar zijn dat er speciaal tijd voor je wordt gemaakt is denk ik voor iedereen wel lastig te slikken ... Als je al 3 weken wacht. ik zou me niet laten naaien voor een tent. En ik denk dat ze webshop er eentje is die je beter kunt ontwijken. |
Quote |
Debby1977 schreef op: 03-07-2013 07:39:47 | ||
Sensatiezoekers? Waar zie je die dan? Ik zie alleen maar reacties van meiden die plaatsvervangend boos waren. Tja als je dat al sensatiezoeken noemt | ||
Quote |
Mamajenti schreef op: 03-07-2013 07:53:36 |
O sis, wat ben ik toch blij met dit eerlijke forum! Heerlijk zoals je gewoon neerzet dat ons gevoel klopt en ze onder meerdere namen reageert. |
Quote |
Ikke schreef op: 03-07-2013 07:53:44 |
Ach Sis een schizofreen is nooit alleen zeggen ze toch haha |
Quote |
Ikke schreef op: 03-07-2013 07:54:46 |
En trouwens ze wist niet dat ze als gast kon reageren toch? Maar de naam pimpernel heb ik wel vaker gezien. |
Quote |
L& schreef op: 03-07-2013 08:02:07 |
Nog steeds ongeloofwaardig! En de tent die onderweg is dan? Dat was sowieso n leugen? Of die mag je ook houden als ie eenmaal binnenkomt? Ik zou maar snel voor myn geld kiezen en ook duimen dat het echt binnenkomt! |
Quote |
Minou schreef op: 03-07-2013 08:04:19 |
Hopelijk heb je vandaag je geld nog en uiterlijk morgen!! 1 ding geleerd: nooit meer!!! Noortje..beetje jammer hoor |
Quote |
Angelique schreef op: 03-07-2013 08:12:36 |
whahahahahaha en dan word er gezegt dat wij wel snel over onze goeie betrouwbare noortje oordelen
soms mag je best op je instinct afgaan en ze lult met twee alters ook nog is tegen elkaar |
Quote |
Jomi schreef op: 03-07-2013 08:16:32 |
Nou dat is een positief punt voor ze: ze zullen het niet meer zo druk krijgen dat het niet lukt om
een tent binnen een maand te versturen. Ze kunnen nu met z'n alle aan een tent werken als die ooit
n nog besteld wordt |
Quote |
Debby1977 schreef op: 03-07-2013 08:18:16 |
En dan hebben ze tijd genoeg om die communicatie cursus te volgen! Kunnen ze meteen Noortje met haar
5 andere persoonlijkheden meenemen, krijgen ze groepskorting!! |
Quote |
Bettie schreef op: 03-07-2013 08:19:59 |
Wat ik gewoon echt niet begrijp is: Er wordt een bestelling gedaan voor een tent en om welke reden dan ook kun je als bedrijf je verplichting niet nakomen. Je reageert als bedrijf in eerste instantie nergens op. Achteraf blijkt dat er sprake is van een sterfgeval deze week die misschien de afgelopen weken ook voor extra zorg, tijd en aandacht heeft gezorgd. Vervolgens reageert het bedrijf pas na opmerking via FB (en hier) en vertel je bovendien niet de (gehele) waarheid maar draai je eromheen dat de schuld bij PostNL ligt ivm staking door pakjesbezorgers. Na aanvullende vragen (zoals Track & Tracecodes) reageer je niet meer. Tenslotte biedt het bedrijf de mogelijkheid om geld terug te storten of alsnog de tent te maken. Mijn conclusie uit het verhaal is: De tent is niet gemaakt. De reden hiervoor wordt niet gecommuniceerd naar de klant. Vervolgens wordt er geen juiste versie van het verhaal gegeven maar eromheen gedraaid. En als laatste gaat het bedrijf de klant beschuldigen van 'rel schoppen' terwijl diezelfde klant gewoon recht heeft op levering van de door haar gedane bestelling én betaling. Met andere woorden; het niet nakomen van een (zakelijke) overeenkomst kan je als bedrijf juridisch gezien behoorlijke schade opleveren vooral omdat het een consument betreft. Bovendien heeft dit bedrijf nu wel behoorlijke imagoschade geleden. TO....ik hoop dat jij je geld snel weer terug hebt én dat je nog een leuk verjaardagskado kunt regelen voor jouw meisje dat morgen jarig is. En voor het bewuste bedrijf...... ik hoop dat jullie van dit gebeuren 'geleerd' hebben en vanaf heden open en eerlijk naar je klanten gaat communiceren óók als je aangedane verplichtingen door welke oorzaak dan ook niet kunt nakomen. |
Quote |
Sabje Mv Jm En ?? schreef op: 03-07-2013 08:21:11 |
een echt sprookje ,roodkapje en de boze wolf die de tent weg blaast en de 6 geitjes ,nummer 7 heeft de boze wolf al te pakken gehad i |
Quote |
C. schreef op: 03-07-2013 08:30:14 | ||
| ||
Quote |
Worteltje schreef op: 03-07-2013 08:36:14 |
Die uhhhh 6 namen vrouw he, weet niet hoe ik je moet noemen, maar ik gok zo dat je toch nog
meeleest, ik heb to nergens zien rellen of rare dingen zien zeggen. Wij zijn een fijn intiem forum
waarvan de meeste elkaar wel kennen. To vraagt hier of ze opgelicht is doordat het haar niet lekker
zit dat ze niks krijgt te horen. HALLO, het gaat wel om 100 euro hoor!!!! Logisch dat ze daar mee
zit. En ze moet der meisje teleurstellen door een fout van de website. En dan ga jij haar hier
beschuldigen? Omdat ze haar twijfels uit op ons forum? En dat wordt ze ook nog eens beschuldigd van
rel schoppen? Hoe weten ze dat, kan alleen maar van jou zijn. Of ben jij zelf de eigenaresse die
haar hachie wil redden. In ieder geval, beschuldig niet de to maar jullie zelf, jullie hebben de
fout gemaakt. Dat is zo laag bij de grond om haar dan te gaan beschuldigen, bah!!!!!! |
Quote |
Fruitsalade schreef op: 03-07-2013 09:08:52 |
Zoooo wat een gedoe zeg. Ik ben blij dat ik toch al huiverig ben om via onbekende webshops dingen te
besellen. En zo zie je maar dat ik dat niet voor niets ben. Wat een raar gedoe zeg. To, heb je je geld al terug? |
Quote |
Sammy schreef op: 03-07-2013 09:19:54 |
Ik heb met open mond zitten lezen... Volgens mij kan ze, als ze nog (op eerlijke wijze) door wil
gaan met de webwinkel, beter haar bedrijfsnaam veranderen. Want spullenvanblom en redridinghood gaat
het volgens mij niet meer worden! Kan er zelf slecht tegen als bedrijven zo slecht met hun klanten om gaan. Men vergeet veel te vaak dat zonder klanten je geen onderneming hebt! Aan TO, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Hoop dat het ondanks de miskleun in de bewuste webwinkel toch nog een heel leuk feest zal zijn. Hopelijk krijg je snel je geld terug. |
Quote |
Lisa Mv Yara, Yenthe & Tim schreef op: 03-07-2013 09:38:01 |
Ik kreeg net een mail dat het geld via de boekhouder overgemaakt zal worden en dat ik de tent die
vorige week verstuurd zou zijn en nog zou komen (al vraag ik mij dat af) op hun kosten terug kan
sturen. Aan de 6 persoonlijkheden: Ik heb zelf alles eerlijk en naar waarheid hier gepost. Ik heb zelfs de mails van Miek die toch echt niet allemaal even netjes waren hier niet in het openbaar geplaatst omdat ik jullie een eerlijke kans wilde geven om het netjes op te lossen. Nu wordt er gedaan of ik een relschopper ben, maar het is niet mijn schuld dat het zo ver gekomen is. Ik ben echt een redelijk mens, dus als ik een week geleden een mail had gekregen dat er door omstandigheden niet tijdig geleverd kon worden, had ik daar echt met begrip op gereageerd want ik ben echt geen respectloos monster ofzo hoor. Ik ben een moeder die opzoek was (en nu weer is) naar een perfect verjaardagscadeau voor haar dochter. Niet meer en niet minder! |
Quote |
Debby1977 schreef op: 03-07-2013 09:39:33 |
Lisa, heb je je al eens aangemeld voor mijn pakket? Daar kun je zien of er een pakket naar je
onderweg is |
Quote |
Mafkees schreef op: 03-07-2013 09:44:59 | ||
Ooh wat vind ik dat nou vervelend. 6...beste 6...ik heb veel ervaring met persoonlijkheidsproblematiek. PB mij anders maar, kan ik je op weg helpen. En bedreigen? nog nooit echt bedreigd geweest, denk ik zo..... | ||
Quote |
Lisa Mv Yara, Yenthe & Tim schreef op: 03-07-2013 09:47:31 |
Mijn pakket, nee dat ken ik niet, ga zo eens kijken. Ik heb wel herhaardelijk om de track en trace
van het pakket gevraagd dat vorige week op de post zou zijn gegaan maar die krijg ik niet om de een
of andere reden. @Sis: DANK dat ik hier dit mag posten! |
Quote |
Mafkees schreef op: 03-07-2013 09:48:04 | ||
whahahaha | ||
Quote |
Mitch schreef op: 03-07-2013 09:51:38 |
Je zal maar een angstige persoonlijkheidsstoornis hebben vermeerderd met 6 |
Quote |