Menu
 

Topic:

Ben ik opgelicht?

Lisa Mv Yara, Yenthe
& Tim
  schreef op: 01-07-2013 19:06:03
Ik heb begin juni een tafeltent besteld bij www.redridinghood.nl, dat is een onderdeel van de webshop www.spullenvanblom.nl Ik heb direct betaald, daar bevestiging van ontvangen. De dag erna kreeg ik een e-mail met de vraag voor de maten. Ik heb direct de tafelmaten opgestuurd. Ik had de tent voor 1 juli nodig ivm een verjaardag. Maar ik heb dus geen tent ontvangen. Ik heb al 2x een e-mail gestuurd. Ik heb geprobeerd te bellen (nummers geven geen verbindng) en ik heb geprobeerd een reactie in het gastenboek te plaatsen. Dit is gewoon het grote verjaardagscadeau voor onze dochter die 4 jaar wordt en nu lijkt het erop dat ik voor bijna 100 euro opgelicht ben. Wat moet ik nu doen? Heeft iemand hier ervaring met deze webshop?
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | Volgende
RE: Ben ik opgelicht?
Jomi  schreef op: 02-07-2013 21:59:54
Als jij nou je energie erin steekt dat het wordt opgelost voor Lisa iov hier lekker berichtjes te typen.....

Geef even door dat er morgen een tent met spoed verzonden wordt of dat haar geld gelijk terug wordt!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Lisa Mv Yara, Yenthe
& Tim
  schreef op: 02-07-2013 22:00:02
Nou volgens mij vertelde Lisa, dat zij herhaardelijk gemaild heeft en dat daar geen reactie op kwam. En pas nadat ik een bericht op de FB pagina heb gezet er ineens wel binnen 10 minuten gereageerd kon worden. Bovendien wacht ik nu ook al weer een hele avond op een reactie. Miek beloofd mij dat ze mij een e-mail stuurt nadat ze rond 19.00 uur contact zou hebben met PostNL....het is inmiddels 22.00 uur en ik heb nog NIETS gehoord. Is het gek dat ik hier dan boos over ben en dat ik geen begrip meer op kan brengen voor omstandigheden. Als zij haar best doet om dingen op te lossen dan is het minste toch wel dat ik een reactie krijg op mijn e-mails zonder dat ik daar eerst boos voor moet worden!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:01:16
Miek werkt bij Spullenvanblom, mijn zusje naait wel eens tafeltenten als het druk is.  We kennen elkaar gewoon ik doe helemaal niets geks alleen een berichtje plaatsen. maar ik zal Miek op de hoogte stellen van deze reacties dat ik het blijkbaar alleen maar erger heb gemaakt en niet beter... wat mijn bedoeling gewoon was. Ik vind het heel erg voor belinda (de eigenaar) die nu in een kwaad daglicht wordt gezet door mensen die helemaal er niets mee te maken heeft. 

Ik wist helemaal niet dat je als gast kunt reageren. Mijn zusje vertelde me de klacht die op de fb van spullenvanblom stond. En ik lees hier altijd maar reageer nooit omdat ik dacht dat je daarvoor moest inloggen....
jeetje als het zo'n gedoe is

dit is toch een forum om elkaar te helpen??

Ik wilde proberen te helpen.
Heb zelf nog aangeboden aan Miek net per sms om anders wel te rijden naar die klant om een nieuwe tafeltent bestelling te brengen omdat we allemaal die spullenvanblom kent haar een warm hart toedragen en dat ze dit niet verdient.

 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:02:30
Oja lisa,

Alle webwinkels zijn gesloten van spullenvanblom door familieomstandigheden dat doe je toch niet zomaar of wel?

beetje respect was wel netjes ondanks dat jou kindje jarig is, iemand verliezen is denk ik ook heel erg ?
Of heb ik het mis???
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Sammy  schreef op: 02-07-2013 22:04:19
Ik snap dat je dan wel iets anders aan je hoofd heb, maar als je lopende bestellingen hebt lopen of je afspraken door omstandigheden niet na kan komen is het wel zo netjes om dan je klanten in te lichten lijkt me.
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Inky69  schreef op: 02-07-2013 22:05:29
Tuurlijk is dat erg, als je iemand verliest...maar dan had ze heus wel begrip gekregen als ze dat op een nette manier naar de klant zou hebben gemaild.
Nu zal ze er, denk ik, geen begrip voor hebben!

En zeker niet omdat er nog steeds niet fatsoenlijk gereageerd wordt naar haar via de mail...
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Lisa Mv Yara, Yenthe
& Tim
  schreef op: 02-07-2013 22:07:32
Weetje Noortje, ik kan gewoon wel janken. Mijn kleine meid is bijna jarig en ik bestel tijdig een mooi cadeau voor haar waar ik best veel geld aan uitgeef en dan krijg ik dit gedonder... 
Als ik 2 weken terug een mailtje had gehad met 'wegens omstandigheden lukt het niet om de tafeltent tijdig te leveren' had ik daar echt wel begrip voor gehad. Maar nu kan ik niets meer....
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:08:09
Wegens Familieomstandigheden zijn wij tot maandag 8 juli gesloten.

Alle lopende bestellingen worden afgehandeld. U kunt ons per email bereiken op info@spullenvanblom.nl dan proberen wij u in deze moeilijke tijd zo goed mogelijk te woord te staan.



Nou, Lisa heeft een al lang lopende bestelling, iets wat misschien al door deze "omstandigheden" besteld was. Wel erg toevallig dat nu ineens deze tekst op de site stond en gisteren niet. Of denk ik nu erg negatief????

 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Mamsie  schreef op: 02-07-2013 22:10:05
Tja Noortje hoewel ik het lief vind dat je het voor ze opneemt.
Het is niet een bestelling van de afgelopen week, maar van een maand geleden.
Als er toen al familieomstandiheden speelde, dan had ze het of niet moeten aannemen, of direct moeten mailen dat het langer kon duren.
Communicatie blijft een sleutelwoord!
En dat heeft ze niet netjes gedaan....
Het gaat ook niet om een tientje of zo nee om 100 euro, een heel groot bedrag voor veel mensen in deze tijd.
En voor dat geld mag je ook wat klantvriendelijkheid verwachten.

EN als mailtjes versturen te veel voor haar was, dan hadden andere mensen dat over kunnen nemen.
Nu zijn klanten het dupe, die ook niets weten, maar denken dat ze hun geld kwijt zijn.
Niet heel raar om dan boos te zijn!

Dus als je ze wilt helpen, help ze dan om communicatief beter te worden
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Angelique  schreef op: 02-07-2013 22:10:12
oooo misschien heeeel fout maar heb je echt zon tent besteld en dat voor 100 euro
sorry ik vind het al heeel erg veel geld voor zon slecht uitgevoerde tent (sorry zag net fotos met prducten die nog afgespeld waren en dan als prf verkocht worden voor zoveeel geld )
is dat ze een "leuk"stofje op de kop getikt hebt en dat het er daardoor leuk uit ziet
en ja die tenten zijn best prijzig maar heb al zoveel leukere langs zien komen voor wel een goed bedrag

zou bijna zeggen haal wat leuke stofjes bij ikea en daar zitten echt heel leuke stofjes in haal wat lint breng het langs of stuur het op en ik naai hem gratis voor je echt hoor ben echt even heel erg geschokken van die fotos


goed kruip ik nu weer terug onder mijn steen
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:10:13
En dan daarbij, als je je de moeite kan nemen om dit op je site te zetten dan had ze ook de moeite kunnen doen om Lisa haar geld terug te storten zodat ze iets anders kan kopen. En hoe klote het ook is, je bent ondernemer en ook in rottijden zul je je betalende klanten moeten voorzien van hetgeen er besteld en betaald is.
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Jomi  schreef op: 02-07-2013 22:10:40
De bestelling is begin juni gedaan! Dus hoe sneu het allemaal ook is, wat er ook aan de hand is want in de mail wordt iets anders beweert, het heeft niks met deze bestelling te maken! Ik vind dat Lisa enorm beleefd blijft en geduldig is!!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Lisa Mv Yara, Yenthe
& Tim
  schreef op: 02-07-2013 22:10:40
Die tekst staat er omdat iemand via Twitter haar erop gewezen heeft dat het niet netjes is om zo met je klanten om te gaan.

Noortje, iemand verliezen is super erg daar gaat het hier niet om. Ik heb daar echt wel begrip voor dat is het niet.
Maar ik ben ook een betalende klant waar een afspraak mee is. Vanuit spullenvanblom/redridinghood hoorde ik niets totdat ik iets op FB schreef, dat is toch ook niet netjes of wel?
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Linda Mv Jarno & Ils
e
  schreef op: 02-07-2013 22:12:10

Quote SmvN&D:
Maar diegene is toch niet op 5 juni al overleden? Toen is die bestelling toch gedaan, met een levertijd van 1 week.. Dus dat is toch helemaal niet van toepassing. Het is nu een maand later.



Precies dat vindt ik ook...Maak geen beloftes die je niet na kunt komen...Levertijd was 1 week...Zijn nu een maand verder...Tuurlijk is het erg als er iemand overlijdt, maar dit had ze lang voor die tijd al afgehandeld kunnen hebben.
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Jomi  schreef op: 02-07-2013 22:16:09
Noortje aangezien jij hier leest en het kennelijk voor hen heel moeilijk is om een beloofd fatsoenlijk mailtje te sturen: Lisa wil dat morgen de tent met spoed verzonden wordt of onmiddelijk haar geld terug!!!

Dit is enorm slechte reclame er lezen hier veel mensen en bovendien zijn er genoeg mensen die met Lisa meeleven en niet zullen schromen om deze negatieve ervaring te delen!!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:17:16
Misschien omdat Miek niet in de mail kon? een tafeltent maken kost gewoon even tijd, maar joh ik wilde alleen jou een hart onder de riem steken dat het echt wel goed komt Lisa, ik wil helemaal geen gedoe en zeker niet in deze verdrietige tijd.

Ik denk ben er echt van overtuigd dat Belinda of Miek het goed met je oplost. je zou ook nog kunnen vragen om je geld terug? Dat je pas weer betaald als de tent idd toch nog op tijd is? Dat is nog mijn ingeving. heb geen idee waar je woont maar ik rij veel door nederland dus ik heb echt Miek gesmst dat ik wel wilde rijden als het zo spoed was..

Ik heb nog niets van Miek gehoord ik heb haar al 2x gesmst vanavond maar de avond is nog lang ;-) .. en Belinda is even niet aanspreekbaar en daar heb ik wel begrip voor

 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:19:11
Jomi, volgens mij heeft Miek dat toch al aangeboden zoals ik bij liza haar reactie al eerder leesde? een spoedbestelling ervan maken? Dat stond in haar reactie.
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Jomi  schreef op: 02-07-2013 22:20:00
Sorry ik vind het echt schandalig om je zo te verschuilen achter familieomstandigheden en verdrietige tijd, die bestelling staat al een maand!! Bovendien kon er gisteren ook prima gemaild worden, onder weer andere persoonlijke omstandigheden.....
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:20:02
Ja duh, een tafeltent maken kost tijd, maar dat verrekte ding is al een maand geleden gemaakt en had dus al lang en breed bij Lisa moeten zijn!!!! Werkelijk, ik kan hier zo boos om worden dat je de boel ook nog blijft verdedigen. Dat blommengeval zit fout want diegene die is overleden ligt heus niet al 4 weken opgebaard!!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:20:37
maar goed, ik hoop dat je er toch wat aan hebt Lisa, heel vervelend voor jou maar ik hoop dat je even afwacht wat miek je mailt, en haar kennende doet ze dat wel hoor....

ik ga bankhangen .
Succes!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:21:13

Quote Jomi:
Sorry ik vind het echt schandalig om je zo te verschuilen achter familieomstandigheden en verdrietige tijd, die bestelling staat al een maand!! Bovendien kon er gisteren ook prima gemaild worden, onder weer andere persoonlijke omstandigheden.....



Precies! Gisteren kreeg postnl nog de schuld en nu is ie blijkbaar nog niet eens gemaakt. Neem lekker een ander in de maling Noortje, als je werkelijk Noortje bent en niet iemand anders
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Jomi  schreef op: 02-07-2013 22:21:16
Aangeboden ja, maar nu is er alweer een dag voorbij waarbij er niks gebeurd is!!!!!

 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Noortje72  schreef op: 02-07-2013 22:22:13
Jeetje zeg wat respectloos Debby! GEEN WOORDEN VOOR!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:22:14
Lisa, ik zou dit op opgeletopinternet plaatsen met alle correspondentie en de reacties in dit topic. Want het rammelt van alle kanten!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Son  schreef op: 02-07-2013 22:22:19
Ik zal daar dus niet meer bestellen....

ik denk dat jullie het maar beter even als de bliksem gaan regelen....Je raakt zo een boel klanten kwijt....stort die 100 euries terug, 5 minuten werk en ben je er vanaf.
Als er iemand wegvalt is dat natuurlijk vreselijk en er zal niemand wat van zeggen als daardoor je bestelling vertraging oploopt. MAAR het is wel zo netjes, hoe zwaar je het ook hebt, om dat even te laten weten.

Al heb ik eerder het gevoel dat het failliet is of zo...
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Lisa Mv Yara, Yenthe
& Tim
  schreef op: 02-07-2013 22:23:13
Miek kan wel in de mail want zij mailde mij gister en vannochtend ook. 

Belinda was net op twitter nog wel aanspreekbaar hoor! Maar goed.

Ik woon in Utrecht en ik moet die tent morgen hebben, dus niet overmorgen want overmogen is Yenthe jarig en dan moet het cadeau dus klaarstaan! Wat ik via de mail al verschillende keren gevraagd heb, is een track en trace code en die krijg ik maar niet. 
Dat ik mijn geld terug wil, heb ik ook al aangegeven in de mail, maar ik krijg gewoon geen reacties!

 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Debby1977  schreef op: 02-07-2013 22:23:22

Quote Noortje72:
Jeetje zeg wat respectloos Debby! GEEN WOORDEN VOOR!



Respectloos??? Je verschuilen achter een overlijden terwijl iemand al een maand geleden heeft betaald en dan ook nog lekker de post de schuld geven. Ga jij ff lekker knikkeren op de A2!
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Angelique  schreef op: 02-07-2013 22:25:06
over respectloos gesproken
a je bestld iets in goede vertrouwen
b je moet gewoon ruim een maand wachten op iets wat een levertijd van nog geen week heeft ???
c dan moet je er zelf achteraan rennen en neits horen
d dan reageer je op fb lekker openbaar word je daar geband maar ja je krijgt mail
e rotsmoes postnl staking
f dan is er ineens sterf geval maar ja bestelling van nruime maand terug
g zal ik nog even doorgaan

h toch nog even sorry bagger fotos en veeel te duur
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Mamsie  schreef op: 02-07-2013 22:25:08
He dames Noortje is niet de blommengeval he!
Zij probeert alleen aan te geven dat er nu op dit moment omstandigheden zijn die het ff moeilijker maken!
Dus we hoeven haar neit aan te vallen.
Dat is wat vriendschap doet, elkaar verdedigen!

En dat blommengeval moet een cursus communicatie gaan doen, wie weet komt het dan nog helemaal goed met haar webwinkel!
En ik zou er iets kado bij doen....een maand in plaats van een week levertijd, en dat niet aangegeven dat kan gewoon niet!
En dan kunnen je omstandigheden nog zo beroerd zijn, daar moet je dan een oplossing voor verzinnen.
Ik heb morgen ook gewoon boodschappen nodig, de albert heijn kan ook niet zomaar dicht omdat er iets erg is gebeurd, in ieder geval niet zonder de klant in te lichten.
Het is heel zwaar je eigen web winkel, maar dat moet je van te voren in calculeren, en hulp zoeken als je het even niet alleen red
 
Quote
RE: Ben ik opgelicht?
Mamajenti  schreef op: 02-07-2013 22:25:50
sorry hoor, bemoei me normaal helemaal niet met dit soort topics, maar ben toch even gaan kijken.

en vorige week werd er nog heel trots op fb gedeeld dat het zooo druk was in de webshop dat het wel sinterklaastijd lijkt.

dus volgens mij was er dan vorige week nog weinig aan de hand of kon er iig nog volop besteld worden.....
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | Volgende


Reageren op Ben ik opgelicht?
Naam
Bericht