S@ssefr@s schreef op: 04-10-2013 13:54:49 |
Wij zitten bij Telfort, maar niks dan ellende. Het gebeurt me regelmatig dat de verbinding ineens
wegvalt, handig als je in een belangrijk gesprek zit aan de telefoon. We hebben al een nieuwe modem
gekregen en er is van alles nagekeken, maar het blijft slecht. Een reden was ook dat er veel mensen
in de buurt op internet zitten, ja duh, heel Nederland heeft tegenwoordig internet. Ik wil dus
overstappen. Welke provider hebben jullie en zijn jullie tevreden? |
Quote |
Bakkenm schreef op: 04-10-2013 16:46:19 |
Kpn alles in 1. Een keer echt gedoe gehad, maar een top klantenservice en naar tevredenheid
opgelost! |
Quote |
3prachtkinders schreef op: 04-10-2013 16:57:40 |
Neeeeeeee geen zeelandnet.........Wat een drama. Mijn ouders en broer hadden ook telefonie, en internet, internet om de haveklap uit, net als de telefoon.... Waren ze aan het bellen, hop telefoon in storing.... |
Quote |
Bettie schreef op: 04-10-2013 16:58:41 |
Hier nu ook Telfort en vanaf het moment dat het glasvezel definitief is aangesloten, gaan we weer
naar Telfort. Geen klachten, snelle service áls er een keer iets kapot is én met het
glasvezelgebeuren een leuk all-inn abonnement qua internet en (mobiel) bellen. |
Quote |
Bettie schreef op: 04-10-2013 16:59:42 | ||
Hahaha, dat hebben mijn ouders met Solcon. Gesprekken mogen van hen (solcon dan he) niet langer dan 10 minuten duren. Daarna kiept hij de beller er uit. | ||
Quote |
Esther Mv Thomas schreef op: 04-10-2013 19:43:42 | ||
Echt? Hier geen centje pijn en bij mijn ouders, schoonmoeder en schoonzus ook nooit problemen. Alleen de telefoon doet het af en toe niet (heel af en toe), internet hebben wij gewoon altijd de laatste jaren. Waarschijnlijk heeft het er dan mee te maken waar je woont (in Zeeland). Een paar jaar terug wel wat problemen gehad met de telefoon, maar dat is nu veel minder. Ik neem de problemen op de koop toe, wij zijn nu zoveel goedkoper uit dan voorheen (vooral omdat wij dus gratis kunnen bellen naar andere Zeelandnet-gebruikers en dat is dus sowieso al iedereen binnen onze familie). | ||
Quote |
3prachtkinders schreef op: 04-10-2013 19:49:06 |
Ik woon in Heinkenszand, vlakbij jou.... En mijn ouders wonen in Kloosterzande, en broer in Vogelwaarde, Om te zeggen, het zijn uithoeken nou nee... Als ze nou in Nr 1 woonden of ............ |
Quote |
Esther Mv Thomas schreef op: 04-10-2013 19:59:10 |
Ik woon in Middelburg en de rest van de familie in Vlissingen of Souburg, misschien dat het toch wel
meespeelt dan.....(zijn toch wel grotere plaatsen dan waar jouw familie woont). Maar dat maakt voor
de TO toch niet uit, die woont niet in Zeeland (denk ik zo.....). |
Quote |
Assepoester schreef op: 04-10-2013 19:59:52 |
Wij hebben Ziggo |
Quote |
Pip schreef op: 04-10-2013 20:08:07 |
UPC, sinds een week ![]() ![]() |
Quote |
Claudje schreef op: 04-10-2013 20:17:04 |
Eerst Online..weinig problemen. Nu ziggo...tot nu toe prima. Overgestapt naar een alles in 1 pakket omdat dat goedkoper was, anders gewoon nog bij online gezeten |
Quote |
Suusmv3 schreef op: 04-10-2013 20:31:30 |
eerst ziggo alleen maar problemen.... toen overgestapt naar online in combi met canal digitaal (
omdat hier de tv van online niet te krijgen is ( is digitenne van kpn) en sinds een week over naar
telfort tot nu toe geen problemen.... |
Quote |
Bepje schreef op: 04-10-2013 21:56:26 |
kpn allen in 1 pakket. Nooit anders dan kpn gehad en nooit problemen mee gehad. |
Quote |
Mootjemvstijn_daan schreef op: 04-10-2013 21:59:48 |
Wij hebben ook Telfort, in het begin wel problemen maar werden netjes opgelost. Nu al jaren geen
problemen. |
Quote |
Ladybug schreef op: 05-10-2013 07:55:43 |
Hier online.... al jaren (T-mobile...Orange en dan nu Online) keer kabelbreuk...kapotte
modem...verder NP.. |
Quote |
M&j schreef op: 05-10-2013 08:11:30 |
Wij hebben jaren upc alles in 1 gehad bijna zonder problemen en zijn sinds 3 kwart jaar over op upc
horizon en zeer tevreden. Helemaal in het begin hebben wij problemen gehad met de fakturering maar dat is heel netjes opgelost en hebben zelfs een half jaar niet hoeven betalen. |
Quote |
Patriciia* schreef op: 05-10-2013 13:50:29 |
Ziggo alles in 1.....helemaal toppie ![]() |
Quote |
S@ssefr@s schreef op: 08-10-2013 19:56:50 |
Nou, het zou kunnen dat het probleem nu opgelost is. Na 1000 keer bellen, nieuwe modem, kosten
gemaakt met de mobiele telefoon omdat de verbinding tijdens gesprekken spontaan wegviel, is er
eindelijk een monteur in de kast buiten gedoken en die trof zowaar een kabelbreuk aan. Hopelijk zijn
we nu van de ellende af. Als het nu goed blijft blijven we waarschijnlijk toch zitten waar we
zitten. |
Quote |