Saskiamv2boys schreef op: 14-04-2013 21:16:31 |
Wij willen de schotel weg hebben. En hebben al van kpn internet en bellen in een. Nu willen we ook interactieve tv van kpn erbij. Wie heeft dit ook en wat zijn de ervaringen. |
Quote |
Miepie schreef op: 14-04-2013 21:25:11 |
Heb nu zelf ook interactieve tv van KPN, maar vond zowel de mogelijkheden van het kastje als het
zenderaanbod van UPC beter, en goedkoper. Echter wegens een conflict met UPC besloten over te
stappen. Vind de (klanten)service van KPN stukken beter, maar vind het jammer dat ik mijn oude
kastje niet meer heb. |
Quote |
Macife schreef op: 14-04-2013 22:10:52 |
kpn geen idee. vind ziggo goed..behalve de klanten service.. |
Quote |
Liefje schreef op: 14-04-2013 22:48:22 |
Ja ben blij met kpn maar heb nooit anders dan kpn gehad. |
Quote |
Nicky schreef op: 15-04-2013 00:41:03 |
Hier ook interactieve tv van KPN. Wij zijn zeer tevreden. zouden niet meer zonder kunnen. Nu hadden
ze een tijdje terug een storing. Hebben we van dat bepaalde pakket Het geld terug gekregen. Heel
netjes. Klantenservice ook heel goed zeker vergeleken met ziggo. |
Quote |
Vikki schreef op: 15-04-2013 06:52:11 |
Wij hebben ook alles van KPN. Nooit wat anders gehad en het bevalt prima. Hoorde wel dat er
goedkopere zijn, maar de service van KPN is gewoon goed dus ik ben tevreden. Interactieve tv hebben wij nooit problemen mee gehad. Ja 1 keer was het kastje kapot en kregen we een nieuwe. Ook de afstandsbediening deed het niet meer goed, even bellen en je krijgt een nieuwe. |
Quote |
Mama Van Drie schreef op: 15-04-2013 07:45:15 |
Waarom is de klantenservice van Ziggo niet goed?? Ik heb daar wel goede ervaringen mee, nu heb ik ze maar 1 keer nodig gehad ergens voor, jullie vaker dan?? Wij zitten dus met alles bij Ziggo en nooit geen problemen. |
Quote |
Sabina Mv Milou En R avi schreef op: 15-04-2013 07:57:59 |
Hier ook Ziggo en ook geen problemen. Wij vinden het erg |
Quote |
Nala schreef op: 15-04-2013 08:41:29 |
Hier in de wijk is alles glasvezel, weinig keus dus wat betreft aanbieders, ook voor energie de
leidingen zijn van eneco soms irritant dat de keuze vrijheid zo belemmerd wordt,maar zeer
tevreden. Facturen lopen netjes, klantenservice is vriendelijk,niks geen klachten. |
Quote |
Miranda0909 schreef op: 15-04-2013 08:45:54 |
Momenteel zitten we bij ziggo, denk er ook over om interactieve tv aan te schaffen over een
tijdje. Wij hebben nooit problemen gehad en weinig storingen, hoef ook nooit lang te wachten als ik eens bel (ik hoef bijna nooit te bellen dus dat scheelt hihi) |
Quote |
Macife schreef op: 15-04-2013 08:52:43 |
ik heb meerdere keren met ziggo aan de telefoon gehangen..maar elke keer een k*t klantenservice. verder ben ik zeer tevreden over ziggo..zowel telefoon/internet en televisie. |
Quote |
M&j schreef op: 15-04-2013 08:55:53 |
Bij ons komt KPN er niet meer in, die heeft ons heel veel geld gekost, en nog onbeschoft reageren
ook. Wij hebben UPC en zijn erg tevreden. |
Quote |
Famke schreef op: 15-04-2013 08:57:23 |
Nala dat is hier ook zo,ik betaal alleen transport kosten(15 euro pm) aan eneco maar mijn energie
heb ik gewoon bij nuon. Kan dat bij jullie niet? |
Quote |
Mama Van Drie schreef op: 15-04-2013 09:38:54 |
Maar waarom hebben jullie dan zovaak de klantenservice nodig?? |
Quote |
Femke schreef op: 15-04-2013 10:56:22 |
hier paar maal met installeren contact met ziggo gehad, ging altijd prima de service, ons oude
digitale kastje was stuk, via hun nu een interactief kastje...tja gebruik uitzendig gemist vooral
voor de kids. Zelf kijk ik nooit on demand, kijk zowieso niet veel tv. Wil nog wel een harde schijf
eraan koppelen, dan kunnen weook opnemen, ook leuk voor de kids....verder zijn veel series's of bijv
cabaret toch niet gratis... |
Quote |
Nicole_mv_tatum_en_r enske schreef op: 15-04-2013 11:14:14 |
Hier hebben we nu ook nog Ziggo, maar ze zijn hier in het dorp de glasvezel aan het aanleggen. Dan
stappen we over op KPN. Ben ik heel blij dat we van Ziggo af zijn. Altijd problemen met de
interactieve recorder. Hebben al eens een nieuwe gekregen na heel lang gezeur en heel vaak bellen,
maar ook deze blijft problemen geven en Ziggo doet er verder niks meer aan. Als Ziggo-klant hoef je trouwens geen honderden euro's te verbellen met de klantenservice, ze hebben voor de klanten toch al jaren een gratis nummer?? En dan ben je gek als je het gewone nummer gaat bellen. |
Quote |
Harleysmama schreef op: 15-04-2013 11:26:59 |
Nou hier UPC gehad en nooit meer. Nu zitten we bij de KPN en dat is vele malen beter. Goede service
en veel waar voor je geld.Gebruik Spotify elke dag en ook hot spots gebruik ik als ik ergens
ben, waar ze een hot spot hebben. |
Quote |
Saskiamv2boys schreef op: 16-04-2013 18:47:43 |
wij hebben het aangeschaft van kpn vandaag. Krijgen een half jaar voor de helft van het geld en twee
maanden het kids pakket gratis en een aanvullend pakket voor 2 mnd gratis. Wel moesten we eenmalig 35 euro betalen voor actievatie en we willen het draadloos en moesten dat erbij kopen voor 100 euro op twee tv.. Anders moesten we met een kabel gaan werken en daar had ik geen zin in.. Dus nu kan canal digitaal eruit en hebben we een schotel over die ga ik maar verkopen |
Quote |
Liefje schreef op: 16-04-2013 20:12:53 |
Oh ja dat is ook heel mooi bij kpn ik heb nu ook weer 2 maanden van alles gratis en dan heb ik met enige regelmaat. Soms wordt het aangeboden als ik bel voor iets en soms wordt ik er gewoon voor gebeld. |
Quote |
Saskiamv2boys schreef op: 11-08-2013 14:25:14 |
we hebben het alweer even.. Enige nadeel is dat het beeld af en toe blijft hangen.. Misschien komt
het door de ontvangers hebben geen kabel getrokken maar een draadloze verdinding |
Quote |