Menu
 

Topic:

ziggo

Jen  schreef op: 22-12-2016 22:46:07
We hebben eigenlijk al best vaak problemen gehad bij Ziggo.. maar goed, overal is wat... maar vandaag slaat alles... de box deed al een paar dagen raar, dus maar eens gebeld. (nadat we de tips op internet uitgeprobeerd hadden) We moesten m op fabrieksinstellingen zetten... gedaan.. na een kwartier moest hij t doen.. Na een uur maar weer gebeld... Deze tip mocht niet gegeven worden zeiden ze... moet een monteur langskomen.. Nu ztten we dus tot t nieuwe jaar zonder tv.. terwijl hij t daarvoor gewoon deed....

Ik op hun facebook ook geklaagd... Nou, we gaan kijken of we je kunnen helpen... , stuur een pb met je gegevens Vraagt hij... zit de kabel er wel in... Ik.. ja uiteraard.... Hij weer ... weet je t zeker? Serieus... is dat hun oplossing? Wat een mafkezen daar.....
 
Quote
Navigatie
RE: ziggo
Mie  schreef op: 22-12-2016 22:54:26
Irritant he! Ze moeten eerst hun scripts afwerken, je apparaat uit en aanzetten is ook elke keer weer zo'n doodoener.
Kun je niet tv kijken via de pc?
Is niet ideaal maar iig een schrale troost.

Echt slecht van Ziggo hoor!
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 22-12-2016 22:59:41
we hebben inmiddels analoge tv dankzij mijn kabouter klus.. Aan zo'n tip denken ze zelf niet eens.. Maar vanwege een verkeerd advies, wat op zich kan gebeuren, zitten we 1,5 week zonder tv, nou ja wel analoog nu... en de monteurs hebben vakantie.....dus?   Ze mogen van mij best vragen stellen.. Maar de telefonist had de kabels al doorlopen.. En toen dit figuur voor de derde keer vroeg of we de kabels er echt wel in hadden zitten (weet je t wel zeker vroeg hij...) werd ik een beetje pissed...
 
Quote
RE: ziggo
Toedeledoki  schreef op: 22-12-2016 23:01:06
Ik heb ze ook een keer boos gebeld..... en terwijl ik boos m'n verhaal afstak gleed mn oog naar de kabel die in de muur zat.... hmmmm er hing alleen nog een afgekloven stompje..... ooooh laat maar ik weet al waarom ik al de hele ochtend geen tv heb...

Tomtiedom..... (STOMME KAT DIE DENKT DAT IE KONIJN IS EN KABELS DOORVREET)..... ze moest er zo om lachen dat ze me een nieuwe kabel stuurde gratis en voor niks....

Zo kan het dus ook
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 22-12-2016 23:04:55
Ik snap best dat ze t vragen... maar drie keer.... hallooooo... mijn iq staat niet in t rood hoor... Tuurlijk kan t gebeuren dat hij er net in zit.. maar als ik 2 keer aangeef dit goed gecheckt te hebben en heb aangegeven dat de ontvangst goed is, volgens de box, dan moeten ze je toch een keer geloven.....
 
Quote
RE: ziggo
Toedeledoki  schreef op: 22-12-2016 23:09:02
Het was ook een van de weinige keren dat ik positief was hoor haha, ik laat man altijd bellen die maakt daar gelijk korte metten mee

Ik moet zeggen dat het nu eindelijk weer wat beter gaat. Hebben sinds kort zo'n horizonbox, maar dat was ook drama..... elke keer geen wifi/internet.... 

Da's net als op je werk als je computer het niet doet .... "je moet 'm even opnieuw opstarten".... dat heb ik al gedaan, volgende vraag
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 22-12-2016 23:12:08
Ik had mijn zoon opgehaald van kerstdiner en hoor mijn man enorm tekeer gaan door de telefoon... dat doet hij dus nooit.. Niet schelden ofzo... maar man, wat was hij boos.. Hij heefter zelfs een twitteraccount voor geopend... whaha..  Maar goed, vind dit echt stijlloos.. Als we compensatie willen kunnen we dit toelichten... Kunnen ze dat niet zelf uitrekenen?? En wil gewoon iets wat werkt.. wil er best even op wachten.. maar t ging verdikkie fout door een verkeerd advies van hun....
 
Quote
RE: ziggo
Dano  schreef op: 22-12-2016 23:26:33
En daarom KPN hier. Nooit gezeik gehad. UPC was ook z'on drama.
 
Quote
RE: ziggo
Bepje  schreef op: 22-12-2016 23:48:34
Hier ook, altijd wat met upc en al weer jaren kpn. Compleet, dat is een pakket waar alles inzit. Nooit moeilijkheden mee.  Heb je niet toevallig eerder tv als je overstapt ?
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 23-12-2016 07:21:01
nee, helaas.... KPN werkt hier in de buurt niet zo goed begrijp ik.. beetje afgelegen.... Maar ga nogmaals alles bekijken.. De arrogantie daar, verschrikkelijk!
 
Quote
RE: ziggo
Boterbloem  schreef op: 23-12-2016 08:06:50
Oooh herkenbaar!

Poosje terug hadden wij hetzelfde, geen internet hadden wij toen.

Ze zouden na een week langskomen om te kijken, dus ik zeg: ik moet werken (mijn eerste werkweek notabene!) en heb het internet nodig voor het voorbereiden van mijn lessen...

Hebt u ziggo zakelijk?
Nou nee, ik heb het nodig bij het voorbereiden, that's it.

Nou anders had u wel gelijk hulp gehad, maar nu moet u echt een week wachten...

En ondertussen maar betalen.

De laatste tijd is het internet enorm sloom, gisteren viel alles uit, ik ben er de laatste tijd niet over te spreken.
Wij zitten nu toch te denken aan KPN, ondanks dat ik best tevreden ben geweest over ziggo...
 
Quote
RE: ziggo
Jolanda1974  schreef op: 23-12-2016 08:13:08
Zou het per regio verschillen?? wij hebben werkelijk bijna geen problemen met ziggo, en als er wel wat is hebben we binnen een dag de monteur in huis. Worden altijd netjes te woord gestaan aan de telefoon.
Na een update hadden wij ook veel problemen maar die waren dus binnen 1 dag opgelost. 
 
Quote
RE: ziggo
Mama Van Drie  schreef op: 23-12-2016 08:15:05
Wij zitten al jaren bij Ziggo, hebben nooit problemen, sinds een tijdje een horizon box, werkt prima.

Mijn zoon heeft in de avonduren als bijbaan vier jaar lang bij Ziggo gewerkt en kan boeken schrijven over zeik klanten, die vaak stront eigenwijs zijn en dan aan het eind van de rit blijkt dat het probleem bij de klant ligt,vterwijl die eerst hoog en laag spettert van niet, dat soort klanten zijn er dus heel veel.
Geen goede kabels....Verkeerd aangesloten....En weet ik veel wat nog meer allemaal....Dagelijkse kost aan de telefoon.

Ze kunnen zien of het signaal goed is tot aan de woning, als dat zo is dan ligt het 9 van de 10 keer aan iets in de woning.

Terug naar fabrieksinstellingen kan wel, dat hebben wij ook wel eens gedaan.
Bij jou waren er al eerder problemen....Dat hoeft niet perse aan Ziggo te liggen....Kan ook aan je box liggen....
Vind het wel idioot dat je zonder tv zit tot januari....Daar zou ik wel voor strijden.
 
Quote
RE: ziggo
Boterbloem  schreef op: 23-12-2016 08:30:12

OOh net met man over:

Wij hadden toen ook geen tv (Kijk amper dus dat was ik vergeten).

Kwam omdat wij het advies hadden gekregen alles even uit te zetten. Toen was er iets met een IP adres wat wij van Ziggo moesten krijgen ofzo..

Na 5 dagen deed ie het spontaan weer, maar we hebben de monteur wel laten komen.


Wij hebben de laatste paar keer telkens dezelfde monteur gehad, enorm fijne man en die maakt erg veel goed voor ons. Neemt alle tijd om goed te bekijken waar het probleem zit e.d. en tijdens het wachten is hij ook nog eens gezellig tijdens de koffie ;-)

Geen tv tot de kerstdagen is gewoon echt enorm balen.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik kijk bijna geen tv, maar al die kerstfilms vind ik zo leuk om met de kinderen te kijken...
Lekker iets op tafel, heerlijk!

Hoop dat het bij jullie ook spontaan weer gaat werken allemaal!

 
Quote
RE: ziggo
Marjolein1976  schreef op: 23-12-2016 08:40:03
Ziggo.... in 1 woord vreselijk! Hier hadden we regelmatig problemen met internet en telefonie. Het zou overal aan liggen behalve aan ziggo. We zouden wel een fout hebben gemaakt in de aanleg van de kabels ed. De monteur van ziggo heeft het zelf aangelegd! Met materiaal van ziggo.
Toen zou het aan de laptop en tablet en ook telefoon liggen. Deze hebben we getest bij buren, mijn zus en mijn moeder. Werkt overal vlekkeloos, behalve bij ons! Toen was het argument dat ik te ver van de router af zat (3M) of anders te dichtbij. 
De arrogantie waar ik mee geholpen werd... elke keer maar weer. Met zo'n houding en service werd ik ook vast als zeikklant bestempeld.
De ziggo verbinding was onbetrouwbaar en als hij het deed erg sloom. 

Sinds 2 jaar zijn we over op Vodafone glasvezel, wat een verademing. Geen 1 probleem meer gehad. Regelmatig belt ziggo of staat er weer een mannetje voor de deur. Want in hun registratie staat dat we een tevreden klant waren en waarom zijn wij dan toch weg gegaan. Telkens vraag ik of ze deze registratie willen veranderen, want we waren niet tevreden en komen ook zeker niet terug. Dit is gewoon lachwekkend aan het worden. Dus ziggo... nooit nooit nooit weer! 



 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 23-12-2016 08:53:46
Ik ben een echte tv kijker/luisteraar.. hij staat eigenlijk altijd aan, ik luister namelijk ook radio via de tv... Geen andere radio in huis.
Denk dat ik de rekeningen voorlopig niet betaal. dan komen ze vast wel ;-)
 
Quote
RE: ziggo
Debbel79  schreef op: 23-12-2016 09:09:03
Daarom dus al 16 jaar kpn. Nog nooit gezeik gehad. Echt nig nooit. Tussentijdse verhuisd. Vlekkeloze verhuizing van KPN. 

KPN en en Nuon. Daarin zal ik nooit switchen. 


 
Quote
RE: ziggo
Cindy Mv F&f  schreef op: 23-12-2016 09:13:41
Wat een verschil.

Hier kreeg ik een kaart met exuses. Die vrouw heeft me zo goed moggenlijk proberen te helpen, uiteindelijk lukte het. Paar dagen later had ik een kaart in de bus. Vond het zo lief gebaar.

Maar ik ben ook jaren terug zo ontzettend kwaad geworden. De dag erna stond de monteur op de stoep.
 
Quote
RE: ziggo
Debby1977  schreef op: 23-12-2016 09:51:51
Daarom zijn wij 2 jaar geleden overgestapt naar KPN, nooit problemen. Heerlijk!
 
Quote
RE: ziggo
Duifje  schreef op: 23-12-2016 10:10:14
Hier ook KPN en dik tevreden. Het werkt eigenlijk altijd en als er eens problemen zijn worden we perfect geholpen. 
 
Quote
RE: ziggo
Dano  schreef op: 23-12-2016 10:10:30

Quote Debbel79:
Daarom dus al 16 jaar kpn. Nog nooit gezeik gehad. Echt nig nooit. Tussentijdse verhuisd. Vlekkeloze verhuizing van KPN. 

KPN en en Nuon. Daarin zal ik nooit switchen. 




precies ,KPN en Nuon , altijd alles vlekkeloos en nooit gezeur.
 
Quote
RE: ziggo
Mie  schreef op: 23-12-2016 11:35:27

Quote Dano:
[...]

precies ,KPN en Nuon , altijd alles vlekkeloos en nooit gezeur.



Pfff, NUON en verhuizen...dramaaaaaaa.

En de lichte ergernis over Ziggo neem ik voor lief: wij zitten er al jaaaren bij en ons pakket is telkens meegegroeid
Hierdoor betalen wij voor de hoogste internetsnelheid het tarief van het een na goedkoopste. ( 120 Mbit uploadsnelheid)
Ons abbo zou bij KPN minstens 85 kosten, bij ziggo betalen wij 59,95.
 
Quote
RE: ziggo
Marjolein1976  schreef op: 23-12-2016 11:40:29
Mie, jullie hebben geen glasvezel? 
 
Quote
RE: ziggo
Mie  schreef op: 23-12-2016 12:26:35

Quote Marjolein1976:
Mie, jullie hebben geen glasvezel? 



Hoezo?
 
Quote
RE: ziggo
Marjolein1976  schreef op: 23-12-2016 12:41:01

Quote mie:
[...]

Hoezo?



Vodafone heeft een upload en downloadsnelheid tot 500 Mbps. Als er glasvezel bij jou in de buurt is, is dit misschien ook interessant. Andere glasvezel providers kunnen dit misschien ook wel.
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 23-12-2016 12:53:42

  • Tijd terug een keer een monteur van Ziggo en  UPC over de vloer gehad.Die zeiden beiden dat de meeste klanten meer verstand hadden dan de mensen bij klantenservice van Ziggo..Die waren er ook klaar mee...Idd jongens met bijbaantjes..Heel duidelijk...En de ballen verstand van dit soort zaken.... Sommigen erg vriendelijk...Sommigen erg onvriendelijk..... En dat ze er geen verstand van hebben... Dat snap ik. .Hoe vaak hebben die gasten dit soort dingen aangesloten in hun leven...   Maar neem dan behalve deze jonge mensen ook mensen aan die bij lastigere dingen wel verstand van zaken hebben

 
Quote
RE: ziggo
M&j  schreef op: 23-12-2016 13:15:37
Wij zitten al jaren bij upc en ziggo en de meeste problemen zijn altijd goed opgelost.


Als de box geen digitaal tv signaal meer doorgeeft en alle stekkers zitten op hun plaats, er is verder ook geen storing, dan kan je er van uit gaan dat de box het begeven heeft. Je kan nog proberen de box 1 of 2 keer te resetten maar dan houdt het echt op. Ik zou dan een nieuwe box aanvragen, die kan je morgen al in huis hebben. 


 
Quote
RE: ziggo
Mie  schreef op: 23-12-2016 13:32:56

Quote Marjolein1976:
[...]

Vodafone heeft een upload en downloadsnelheid tot 500 Mbps. Als er glasvezel bij jou in de buurt is, is dit misschien ook interessant. Andere glasvezel providers kunnen dit misschien ook wel.



Ach so!
Een tijdje terug hebben we eens gekeken en ik geloof dat hier alleen Ziggo en KPN aanbieden.
 
Quote
RE: ziggo
Mie  schreef op: 23-12-2016 13:36:14

Quote Jen9:


  • Tijd terug een keer een monteur van Ziggo en  UPC over de vloer gehad.Die zeiden beiden dat de meeste klanten meer verstand hadden dan de mensen bij klantenservice van Ziggo..Die waren er ook klaar mee...Idd jongens met bijbaantjes..Heel duidelijk...En de ballen verstand van dit soort zaken.... Sommigen erg vriendelijk...Sommigen erg onvriendelijk..... En dat ze er geen verstand van hebben... Dat snap ik. .Hoe vaak hebben die gasten dit soort dingen aangesloten in hun leven...   Maar neem dan behalve deze jonge mensen ook mensen aan die bij lastigere dingen wel verstand van zaken hebben




Zelfs jonge jongens ( en meiden)  kunnen hier prima verstand van hebben hoor, maar dan moeten ze wel mensen met een opleiding/training oid in deze richting/materie op de callcenters zetten en geen verkopertjes.

Maar dit soort gedoe op callcenters is niet specifiek Ziggo hoor. We hebben onlangs een probleem met onze HP-printer gehad........vriend heeft de medewerker bijna dóór de lijn getrokken uiteindelijk en hij is heeeeeeeeeeeeeel erg lang geduldig.
 
Quote
RE: ziggo
Toedeledoki  schreef op: 23-12-2016 13:49:47
Ik een keer bij CZ.... djeezzzz .... kreeg alleen maar standaard antwoorden terug elke keer terwijl ik echt een duidelijke vraag stelde. Na veel frustratie kreeg ik eindelijk antwoord van iemand die het begreep
 
Quote
RE: ziggo
Mama Van Drie  schreef op: 23-12-2016 13:54:01
En jullie weten hoe dat gaat voor je op de helpdesk gaat werken als student...Als bijbaan?....
Ze krijgen wel degelijk een behoorlijke training voor ze aan de slag mogen en kunnen.

Jonge jongens...Met bijbaan....En de ballen verstand er niet van hebben...Tja...Wat is jong?
15 zijn ze niet hoor....Plus dat de meeste er dus wel verstand van hebben, dankzij de training....Tuurlijk zullen er ongeïnteresseerde tussen zitten die weinig zin hebben,  dat kom je overal tegen....mijn zoon heeft het vier jaar gedaan, is er een goed half jaar tussenuit geweest ivm studie en daarna toch weer binnen mogen komen maar zelfs tien eerst een training, weliswaar een verkorte maar toch niet hup zo weer headset op en gaan.

Dat ze eerst een stappenplan moeten doorlopen ligt niet aan de medewerker, dat is de procedure bij veel call centers.
 
Quote
Navigatie


Reageren op ziggo
Naam
Bericht