Menu
 

Topic:

wat vinden jullie? Intertoys

Cora38  schreef op: 18-12-2014 16:50:56
Onderstaande mail heb ik aan Intertoys gestuurd.

Wat vinden jullie ervan? Sta ik in mijn recht?



Beste heer/mevrouw van Intertoys,


 


Hierbij stuur ik u een mail over een aankoop bij één van uw winkels die helaas niet door kon gaan.


 


Afgelopen vrijdag 12 dec 2014 was ik met mijn zoontje K*** (8jaar)bij de Intertoyswinkel in Spijkenisse. Hij kwam van zijn eigen verjaardagsgeld een kado uitzoeken.


Uiteindelijk zag hij een Angrybirds telepods transformers set van twee poppetjes met op het vak de prijs van € 4,98. Op het kaartje van het vak stond: angrybirds telepods multipak van 16,99 voor 4,98. Omdat het zo goedkoop was heeft hij er twee gekozen om te kopen.


Eenmaal bij de kassa bleek dat het toch €16,99 per pak was. Ik heb daarop gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga en het voor die €4,98 wilde kopen. Er werd nagevraagd bij de manager (Astrid) die doorgaf dat het niet voor die prijs verkocht mocht worden. Ik heb haar daarop te spreken gevraagd en we zijn samen naar het Angrybirdsvak gelopen. Daar vertelde de manager dat het verkeerd weggezet was. Op mijn vraag waar dan het vak is waar het had moeten staan voor die 16,99 kwam het antwoord dat dat vak nog gemaakt moest worden. Want wij hadden beide al geconcludeerd dat er geen vak was waar 16,99 op stond.


 


Ik vind dat mijn zoontje recht heeft op die sets voor de prijs van 4,98. Aangezien op het kaartje ook stond van 16,99 voor 4,98 en er geen vak met kaartje gemaakt was met de juiste prijs.


 


Over dit voorval heb ik op maandag 15 dec telefonisch contact gehad met Intertoys en zou ik erover teruggebeld worden. De naam van de medewerker heb ik te goeder trouw niet gevraagd.


Op dinsdag 16 dec heb ik wederom gebeld en werd mij door de medewerker Kishan gevraagd over deze klacht een mail te sturen. Dit is niet echt een klachtenbehandeling die een schoonheidsprijs verdient.


 


 


Het gaat om deze set:


http://www.intertoys.nl/speelgoed/hasbro-telepods-angry-birds-transformers-starter-pack-604655.html?filterPath=%2FSuggestedQuery%2FAngry%2BBirds%2Fsearch_result


 


en nog een set met onder andere een groene angrybirds erin die we niet op de site kunnen vinden.


 


Hopend op een goede afhandeling van deze klacht mail ik u,


 


Met vriendelijke groet,


 


Cora ********

 
Quote
Navigatie
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Sunshine  schreef op: 18-12-2014 16:57:49
Als het goed is,hoor je de sets voor 4.98 mee te krijgen.
Aangezien het ook stond aangegeven.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Chloe  schreef op: 18-12-2014 17:08:47
Ik doe zelf over dit soort dingen nooit moeilijk eerlijk gezegd. Is blijkbaar een foutje. Kan gebeuren, pech gehad.. Maar dat is hoe ik in elkaar zit.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Jomi  schreef op: 18-12-2014 17:08:56
Volgens mij staat bij de kassa bij Intertoys een bordje dat de scanprijs de juiste prijs is, tenminste hier wel.

Je hebt er geen recht op, je kan het proberen maar je staat zeker niet in je recht.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Sunshine  schreef op: 18-12-2014 17:14:09
Maar er staat toch duidelijk van 16.98 voor 4.98
Dat betekend dat het in de kassa niet goed verwerkt is.
Lijkt mijn hoor
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
An  schreef op: 18-12-2014 17:58:59
Volgens mij is het toch zo dat als het er staat en het niet geheel ongeloofwaardig is (zoals een nieuwe auto voor 2.400 euro i.p.v. 24.000 euro), dan moet je het voor die prijs meekrijgen.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Anna28  schreef op: 18-12-2014 18:10:25
Hier staat bij de meeste winkels in de stad dat de prijs die de scanner aangeeft bindend is. 
Dit omdat mensen hier zelfs prijsstickerstjes gaan omwisselen, kaartjes gaan omdraaien of andere manieren van oplichting bedenken. Daarom geen discussies aan de kassa, de scanprijs is de juiste en daar moeten de klanten het mee doen. 
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Kees  schreef op: 18-12-2014 18:12:56
Vaak staat er: kassa geeft juiste prijs aan.
Snap dat je baalt, zou leuk zijn als ze je korting aan
zouden bieden, maar je staat niet in je recht
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Sammy  schreef op: 18-12-2014 18:30:37

Ik wordt er soms wel een beetje simpel van, dat er in de winkel gesteld wordt dat de prijs die de kassa aangeeft de juiste prijs is! Die vlieger gaat echt niet altijd op, ook in computers gaat nog wel eens wat fout.


Bij ons bij de action wordt er nog wel eens verkeerd gevuld. Dan kom je bij de kassa voor verrassingen te staan. Ben al een paar maal de discussie aangegaan, maar blijf aan het kortste eind trekken. Hun excuus is dat de klanten dat doen! Nou ik moet de eerste klant nog tegen komen die als hobby het complete vakken ombouwen en spullen gaan verplaatsen...

Ik hoop dat je klacht gehoort wordt en Intertoys jou en vooral je zoontje tegemoet komen!

 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Duifje  schreef op: 18-12-2014 18:34:37
Ik snap dat je er van baalt, maar ik denk niet dat je ergens rechten aan kunt ontlenen. Waarschijnlijk is dit een ander soort artikel waar verkeerd is neergezet. Als ze je tegemoet komen is dat aardig, maar ik denk niet dat ze het verplicht zijn. Zelf zou ik er persoonlijk hekkensluiter niet zoveel moeite voor doen. 
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Nerise  schreef op: 18-12-2014 19:33:05
Multipack is iets anders dan Transformers. 
Wij hebben die dingen ook.

De winkel heeft dus het verkeerde product in dat vak gelegd. Het kaartje sloeg op een ander product.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Zozo  schreef op: 18-12-2014 19:34:48
Waarschijnlijk is er inderdaad een fout gemaakt bij het sticker, kwestie van opletten tijdens je werk blijkt wel. Dit (via de link) zijn namelijk de nieuwe telepods. De oude, starwars telepods, zijn onlangs wel bij intertoys naar (afgerond) 5 euro afgeprijsd.
Ben benieuwd wat je voor antwoord gaat krijgen.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Indy  schreef op: 18-12-2014 20:06:16
klopt inderdaad, de ouderen zijn heel erg afgeprijsd, maar dit zijn de nieuwere. Ik denk dat ze dan in het verkeerde vak lagen.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Nicky  schreef op: 18-12-2014 20:21:02
Wat toevallig. Hier vandaag het zelfde pak in handen gehad en daar zat toch echt een mega grote sticker op met 4,98. Hier bedoel ik in Zuid Limburg.  Heb ze uiteindelijk laten liggen. Omdat ik al een gewone angry birds telepods Had gekocht. Die hij ook krijgt met kerst. Heb nu wel de neiging om morgen terug te gaan om eens te kijken of het daar dan ook verkeerd is. 
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Martinerombouts  schreef op: 19-12-2014 09:07:21
Ik werk zelf bij B lokker, en daar ligt het aan de situatie zelf of we de korting geven.Is het prijskaartje incl artikelnummer identiek met het artikel krijgt de klant korting en is het een fout van onszelf, maar is de omschrijving of artikelnummer anders dan het produkt krijgt de klant geen korting.Het komt bij ons wel heel vaak voor hoor dat klanten artikelen op een andere plaats terugleggen, dat heeft ook al vaak tot discussie geleid  in de winkel.Maardaar kunnen wij helaas niet altijd wat aan doen.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Martinerombouts  schreef op: 19-12-2014 09:10:56
Ik denk trouwens dat je in dit geval geen gelijk krijgt, waarschijnlijk geldt de korting voor de oudere artikelnummers en zal dit een nieuwe set zijn.Wel slordig van de winkel dat ze bij het vullen niet het oude kaartje weggehaald hebben, en heel vervelend voor je zoontje..
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Kyla  schreef op: 19-12-2014 12:26:49
Spookbericht, waarschijnlijk te lang gewacht met reageren. Al hangen er 1000 bordjes in de winkel dat de scanprijs de enige juiste prijs is, wettelijk gezien is prijs in het schap geldig, dus je staat zeker in je recht. Tenzij er duidelijk sprake is van een vergissing.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Spatje  schreef op: 19-12-2014 12:36:21
Klopt als een bus kyla.  
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Cindy Mv F&f  schreef op: 19-12-2014 12:36:33
toen ik in een winkel werkte gebeurde dat ook wel eens...

als de kassa iets heel anders aangaf dan op het kaartje, gingen we mee om te kijken en vergelijken. vaak staat er ook een artikel nummer op. als dat hetzelfde is heeft de klant zowizo het recht op de goedkoopste prijs.

het is dan onze fout dat dit gebeurd is. meestal zeiden we wel dat dit eenmalig was en dat ze het produkt wat zez af wou reken alleen maar met korting krijg, want meestal haalde mensen het vak leeg.

en hoe vaak gebeurt het bij o.a intertoys, blokker etc dat je afprijzingstickers vind of die prijstangen.


 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Caatje  schreef op: 19-12-2014 12:51:58
Kyla, geldt dat ook als op het kaartje een heel ander artikel vermeld staat? Als het kaartje het artikel aangeeft wat zij ook daadwerkelijk in haar hand heeft dan kan ik me voorstellen dat zij in haar recht staat. Maar op het kaartje stond een heel ander artikel.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Kyla  schreef op: 19-12-2014 13:22:04
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ook al omdat je dan de discussie krijgt of iets een heel ander artikel is.. als het personeel zich al vergist met vullen, hoe moet je dit dan als klant weten?
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Mrtj  schreef op: 19-12-2014 13:38:24
Ik vind niet dat je gelijk hebt. Het is balen voor je zoontje, maar ik zou het erbij laten.

Ja, in dit gevval hadden ze nog geen nieuw vak ervoor gemaakt. In een ander geval zet een klant/kindje een artikel op een verkeerde plek terug. Als je zeker had willen zijn van je zaak, had je zelf de artikelnummers kunnen vergelijken.

Jammer is het zeker, maar om het zo hoog op te zoeken vnd ik niet nodig.
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Angelique  schreef op: 19-12-2014 13:57:07
wat kyla zegt is zo 
alleen wel als het kaartje hetzelfde artikel vermeld 

ik werkte bij britsol 
en daar werd ook veel gesoemeld met stickers en bordjes 
als er dan eer raclame bordje staat met cars sloffen nu van /voor en klant komt met kitty sloffen en wil die prijs want dat kaartje stond erbij 
ja sorry er staat duidelijk cars sloffen dus die  vlieger gaat neit op 

ook bijv als een klant met een doos komt van kitty schoenen met cars schoenen erin dan geld de prijs die in de schoen staat 
daarom zitten er dus ok tig stickers op de schoenen en dozen enz 

dit is trouwens bij AH en hoogvliet zelfde bij beide heb ik gewerkt staat er nu DE koffie van/voor en hij scant anders dan is de prij van kaartje de juiste maaar komt klant met KG koffie dan geld het niet is duidelijk een ander artikel 
 
Quote
RE: wat vinden jullie? Intertoys
Angelique  schreef op: 19-12-2014 14:00:06
heb stukje an TO ff doorgelezen en in jou geval heb je dus geen recht op de actie prijs 

je praat over een telepods transformers die een kaartj over gewone telepods hebben 
er is dus duidelijk een verschil en er zal dus uiteindlijk ook een ander artikel nr bij staat 
en dus gaat die vlieger niet op en zal j het zeker niet voor die prijs krijgen 
 
Quote
Navigatie


Reageren op wat vinden jullie? Intertoys
Naam
Bericht