Menu
 

Topic:

Alles in 1

Annie  schreef op: 19-10-2013 23:47:49
Welke alles-in-1 aanbieder hebben jullie? En hoe tevreden ben je daarover?
 
Quote
Navigatie
RE: Alles in 1
Debby1977  schreef op: 19-10-2013 23:53:17
Ziggo en heel tevreden. We hebben ook al tele 2 gehad maar was slechte verbinding. Ook met de klantenservice van Ziggo hebben we goede ervaringen
 
Quote
RE: Alles in 1
Eefje  schreef op: 19-10-2013 23:56:02
Ziggo, heel tevreden.
 
Quote
RE: Alles in 1
Patriciia*  schreef op: 20-10-2013 01:41:18
Ziggo en ook heel tevreden.
 
Quote
RE: Alles in 1
Ellen  schreef op: 20-10-2013 01:42:29
Sinds 4 dagen KPN interactief alles in 1.
Heel erg tevreden met de klantenservice..hadden kapotte modem, om 17.00 gebeld, volgende middag een nieuwe. Daarna bleek iets niet goed in het meterkastje en de volgende dag om 8.00 stond er gratis een monteur die alles heeft aangesloten en geinstalleerd.

Hiervoor hadden we Ziggo alles in 1...kregen onverklaarbaar hoge rekeningen, klantenservice die je van kastje naar muurtje stuurde...klachten niet in het systeem zetten dus werd er ook niets gedaan en bleef ik bellen en uitleggen.

 
Quote
RE: Alles in 1
Mafkees  schreef op: 20-10-2013 08:05:56
Tele2

Nooit problemen ofzo
 
Quote
RE: Alles in 1
Stefke  schreef op: 20-10-2013 08:47:15
Erg tevreden over KPN! Service is daar erg goed!

overstap naar UPC proberen te maken, een groot drama. Werd bijna hysterisch omdat die lui aan de helpdesk maanden lang onnozel bleven doen. Ze dreven me tot wanhoop! (2 maanden zonder tv-tel-int gezeten, maaaarrre mevrouwtje, zolang als niet niet werkt hoeft u maar 70% van de abb kosten te betalen, monteurs die elkaar aan de lopende band afkraken en tegenspreken, wegens achterstand door vorst was er pas over 3 maanden een monteur die de kabelbreuk kon repareren. Dus snel weer terug gerend naar KPN. En als bonus kwamen we een keer thuis van werk en lag de hele voortuin open. Gras naar de maan, tegels kapot, openbare stoep lag open etc) Er was een monteur gekomeboom de kabelbreuk te repareren. Dit was nog niet gelukt want hij moest naar een vergadering maar hij zou later terugkomen.....    
 
Quote
RE: Alles in 1
Stefke  schreef op: 20-10-2013 08:50:09
Oh ja, ik vergeet nog iets: na een half uur wanhoop met een van die helpdesk-kneuzen:
Ik:  kunt u me doorverbinden met iemand waar Ik een klacht bij in kan dienen? 
Hij: nee
Ik:  waar kan ik die dan achterlaten???
hij: bij mij!

Ja, haha.... Als of hij die door zou geven! 
 
Quote
RE: Alles in 1
Liefje  schreef op: 20-10-2013 08:52:01
heb er vele gehad maar kpn ben ik meest te vreden over.
als er iets is wordt het altijd netjes en beleefd opgelost daarbij een klantensercive wat 24 uur per dag bereikbaar is en ook nog een gratis nummer is.
 
Quote
RE: Alles in 1
Harleysmama  schreef op: 20-10-2013 09:00:02
Hier ook het alles in 1 pakket van KPN en zeer tevreden. Worden altijd goed en snel geholpen, mocht er een probleem zijn en ze hebben meer mogelijkheden dan andere providers.
 
Quote
RE: Alles in 1
Xxx  schreef op: 20-10-2013 10:30:09
Ziggo, geen problemen, zeer tevreden
 
Quote
RE: Alles in 1
M&j  schreef op: 20-10-2013 10:54:42
Upc horizon, al jaren en bijna nooit problemen.
 
Quote
RE: Alles in 1
Indy2  schreef op: 20-10-2013 10:57:00
Ziggo, absoluut niet tevreden
 
Quote
RE: Alles in 1
Debbel79  schreef op: 20-10-2013 10:57:08
Kpn al jaren. Nooir problemen. Zelfs de verhuizing liep op rolletjjes
 
Quote
RE: Alles in 1
Inky69  schreef op: 20-10-2013 13:58:54
UPC en heel tevreden, toen ik met laptop problemen kreeg met de router, op Ipod en tablet kreeg ik wel wifi maar niet op laptop hebben ze er alles aan gedaan om mee te denken waar het aan kon liggen, uiteindelijk heel snel een nieuwe router gekregen.
 
Quote
RE: Alles in 1
Famke  schreef op: 20-10-2013 14:06:09
upc en zeer tevreden.Nooit storing en als je vragen hebt kun je gewoon gratis met hun bellen.
 
Quote
RE: Alles in 1
Bepje  schreef op: 20-10-2013 15:37:47

Nog nooit anders dan kpn gehad en nooit problemen gehad. Als je iets wil wijzigen in het pakket is dat in 1 telefoontje meteen geregeld.

 
Quote
RE: Alles in 1
Annie  schreef op: 20-10-2013 18:55:59
Nu twijfel ik nog tussen KPN (klinkt goed zoals ik hier lees) en Ziggo (ivm gratis bellen naar alle andere Ziggo-abbonnees) 
 
Quote
RE: Alles in 1
Liefje  schreef op: 20-10-2013 19:02:03
kpn 25 euro per maand gratis bellen naar alle vaste en mobiele nummers (15 euro voor vast 10 voor mobiel volgens mij)
 
Quote
RE: Alles in 1
Annie  schreef op: 20-10-2013 20:12:49
Alles bij elkaar vinden wij KNP toch wel erg duur worden. Dus we gaan voor Ziggo. Bedankt voor het meedenken. 
 
Quote
Navigatie


Reageren op Alles in 1
Naam
Bericht