Menu
 

Topic:

Klacht ingediend bij postnl

Famke  schreef op: 06-02-2013 10:52:40
Wie heeft wel eens een klacht ingediend bij postnl en hoe en hoe snel werd hier op gereageerd.
Wij hebben al een aantal maanden een nieuwe postbode in onze wijk en sinds dien gaat alles mis,mijn post wordt regelmatig aan de andere kant van het dorp bezorgd met mensen met een heel andere naam,gelukkig krijg ik het daar wel elke keer weer van maar ook een pakket van upc is nu in eens weg.
Wij hebben digitale tv en omdat de box kapot was kregen we kosteloos een nieuwe.
Volgens de tt code is hij vorige week vrijdag bezorgd bij ons maar ik was de hel dag thuis en niks ontvangen.
Ik heb er dus helemaal genoeg van,straks raakt belangrijke post kwijt of is er al van alles ergens anders bezorgd.
Gister heb ik ene brief,mail en telefoontje gedaan met klacht bij post nl en ik hoop dat het snel opgelost wordt.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe handelen ze dit af?
 
Quote
Navigatie
RE: Klacht ingediend bij postnl
Famke  schreef op: 06-02-2013 16:33:39
Ik heb net een telefoontje gehad van post nl en ze nemen het gelukkig wel serieus want er waren meerdere klachten,ze boden hun excuus aan en ik mag graitis iets verzenden!
Er waren vele klachten over deze postbode en ze waren er mee bezig om een andere functie voor haar te zoeken.
Upc had ook bij hen geklaagd en als het goed is krijg ik deze week een nieuwe box toegestuurd..
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Boterbloem  schreef op: 06-02-2013 16:36:45
Ik vind overigens ook zeker dat postbodes regelmatig een fout mogen maken, ook gewoon met mijn post. Alleen is het me wel opgevallen nu het allemaal zo onderverdeeld is (waar het aan ligt weet ik niet) dat er nu ineens in verhouding erg veel fouten komen met toen de PTT het nog deed.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Stefke  schreef op: 06-02-2013 19:30:51
Hier eens geklaaoververhit de pakketjesbezorger. Hij heeft mijn popcakemachineover de schutting gegooid.
Reden? We waren er niet en de buren ook niet.....

Een dag later stond de bezorger op de stoep. Om te vertellen dat als ik nog eens een klacht indien hij ontslagen wordt! (nee, niet voor sorry ofzo).
Ik heb hem verteld dat dat aan hemzelf is. Als hij geen idiote dingehouthakt heb ik geen reden om te bellen!

Bij een vriendin is hij een keer over de tuin-muur geklommen om het onder het afdak te kunnen leggen (hoe weet hij dat daar een afdak is???) en ook in de caravan heb ik wel eens iets teruggevonden (oeps, perongeluk de deur open gelaten, maar dan nog....). De vent spoort niet!
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Stefke  schreef op: 06-02-2013 19:31:24
Oververhit is gewoon over.... Lang leven de iPad!
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Vlindertjes  schreef op: 06-02-2013 19:48:56
Ik was laatst ook boos, ik stond te douchen en tja, de achterdeur niet op slot en heeft hij het in de bijkeuken gelegd. Een aantal dagen later was hij aan de deur en heb ik het hem gevraagd en hij dacht dat het niet erg zou zijn. Nou ik heb hem wel verteld dat ik het niet vond kunnen.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Ladybug  schreef op: 06-02-2013 20:15:01
De pakketdienst heeft eens een pakket laten glijden tussen hem en de deur ingeklemd net voor ik de voordeur open deed (heb ramen in de voordeur)  ik zag hem mijn pakket tussen hem en de deur in naar beneden laten glijden om dat hij zijn handen vrij moest hebben om de deur bel in te drukken ....dat ging te hard en mijn pakket klapte op de  grond
hij duwde hem in mijn handen en liep zo weg

Ik maakte mijn pakket open en helaas was de Mangrove wortel voor in het aquarium op 3 plekken gebroken .
ik heb geklaagd bij Postnl maar die deden er niks maar had ik het maar aangetekend moeten laten verzenden!


Ik heb ook een keer echt 3 weken op een pakkket zitten w88 waar van track en trace zei dat hij allang afgeleverd was
Had hij hem in de werkplaats van mijn man gezet die achter ons huis op het erf staat... ik liep er toevallig naar binnen dat ik er letterlijk over heen viel.... schandelijk!
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
3prachtkinders  schreef op: 06-02-2013 20:36:27
Ja, dat doet postNL net niet, maar wel Select vracht....

Ik heb 2 honden, ze blaffen wel, oke ons bejaarde niet meer zo, maar ik wil het gewoon niet hebben, dat hij in mijn achtertuin staat, omdat mijn achtertuin aan de straatkant grenst, en mijn voordeur honderd meter verder lopen is...

En echt straks hangt er een hond aan zijn kont, en dan zijn de rapen gaar zeker. Nu had ik laatst een andere van SelectVracht, en die liep wel naar de voordeur, had nog een pakketje en die vroeg het netjes mag ik langs achter komen...Dan vind ik het anders, omdat je het netjes vraagt, maar die ander, zo ook mijn deur openen...Echt ik zweer het je, mijn hond hangt straks echt hoor....
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Famke  schreef op: 06-02-2013 21:03:54
Wel veel mensen met klachten dus.
Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie kreeg en hoop ook echt dat ze een andere functie vinden want hier is ze echt niet geschikt voor vrees ik.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Mamaartje  schreef op: 06-02-2013 21:34:51
Ik heb een jaar geleden ook een klacht ingediend. Bezorger moest pakket afleveren en er moestveen handtekening op.
De man had zelf getekend voor het pakket en achterom neergelegd.
Van beiden ben ik niet gediend, dus klacht via internet.
Al heel snel werd ik gebeld en betreffende bezorger zou hierover horen, want it kon hem zijn baan kosten.
Hij is naderhand hier geweest om excuses aan te bieden en uit te leggen waarom hij het gedaan had.
Ik kreeg zelfs medelijden met hem.
Ik heb de klacht laten staan en kort daarna kwam ik hem tegen bij de fietsenmaker, dat was zijn nieuwe werk....
 
Quote
Navigatie


Reageren op Klacht ingediend bij postnl
Naam
Bericht