Menu
 

Topic:

Klacht ingediend bij postnl

Famke  schreef op: 06-02-2013 10:52:40
Wie heeft wel eens een klacht ingediend bij postnl en hoe en hoe snel werd hier op gereageerd.
Wij hebben al een aantal maanden een nieuwe postbode in onze wijk en sinds dien gaat alles mis,mijn post wordt regelmatig aan de andere kant van het dorp bezorgd met mensen met een heel andere naam,gelukkig krijg ik het daar wel elke keer weer van maar ook een pakket van upc is nu in eens weg.
Wij hebben digitale tv en omdat de box kapot was kregen we kosteloos een nieuwe.
Volgens de tt code is hij vorige week vrijdag bezorgd bij ons maar ik was de hel dag thuis en niks ontvangen.
Ik heb er dus helemaal genoeg van,straks raakt belangrijke post kwijt of is er al van alles ergens anders bezorgd.
Gister heb ik ene brief,mail en telefoontje gedaan met klacht bij post nl en ik hoop dat het snel opgelost wordt.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe handelen ze dit af?
 
Quote
Navigatie
RE: Klacht ingediend bij postnl
Slabbertje  schreef op: 06-02-2013 10:53:54
ik...maar klagen hielp niks
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Ikke  schreef op: 06-02-2013 10:56:33

Ik heb weleens een klacht ingediend. De postbode gaf ons pakketje af bij de buren zonder een briefje in de bus te doen met het huisnummer bij wie het afgeleverd was dus ik kon de hele straat af om te vragen waar mijn pakketje was.


Ik kreeg binnen een paar dagen bericht van ze en een telefoontje van de betreffende postbode met excuses. Snel opgelost dus.

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Indy  schreef op: 06-02-2013 10:57:40
ik, maar het hielp niks
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Linnie  schreef op: 06-02-2013 10:58:03
Ik heb ook geklaagd. hielp wel, maar dat lag puur aan de postbode. 

Ze reageren snel, via email en telefoon, later kreeg ik nog een excuusbrief van de postbode zelf, maar inmiddels is die postbode ook ontslagen. Nu gaat het veel beter! Het bezorgen was een drama, 's avonds kwam je de hele buurt tegen om de verkeerd bezorgde post alsnog bij het juiste adres te brengen! En omdat wij ook veel zakelijke post ontvangen is het wel belangrijk dat het wel goed gaat!

Succes, ik zou altijd een klacht indienen!
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Mariette35  schreef op: 06-02-2013 10:58:54
Ik heb ook al verschillende keren een klacht ingediend maar helaas wordt er nooit iets mee gedaan
Gisteren hebben ze hier ook 2 pakketjes bezorgd niemand was thuis maar de postbode heeft het gewoon buiten neergelegd, ook een pakketje van onze buren zat erbij en deze had gewoon door de brievenbus gepast, ik bracht het bij onze buren en toen vertelde ze dus ook nog eens dat dat een pakketje van waarde was en wat ze na ontvangst moest gaan betalen..erg slordig allemaal dus er gaat wederom een klacht naar Postnl maar dat er wat mee gedaan wordt? die kans is erg klein
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Famke  schreef op: 06-02-2013 11:00:10
Excuus heb ik niet zo veel aan,het moet opgelost worden.
Een brief van het ziekenhuis met een afspraak voor een mri voor mij is twee weken na de afspraak pas aangekomen.
Dus ik heb een gemiste afspraak zonder dat ik het wist,heel vevelend voor mij maar zeker ook voor het ziekenhuis.
Dit vind ik gewoon niet kunnen en neem aan dat ze er wel iets mee gaan doen.
Maar als ik dan jullie reacties zo lees...
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Ingrid  schreef op: 06-02-2013 11:09:52
Ik hier heeft het wel geholpen. Maar ik heb ook geklaagd bij de afzender dat postnl het niet netjes leverde. Die postbode is ontslagen want er waren veel meer klachten.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Jen9  schreef op: 06-02-2013 11:25:59
Hier ook.. veel post komt niet aan.. Kon niet volgens hun.. klacht afgedaan... grumbl.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Mafkees  schreef op: 06-02-2013 11:28:31
ik wel, maar had aangegeven dat er een rouwkaart niet was bezorgd. daar zijn ze heel hard in en de postbode is direct ontslagen.
lullig voor de postbode, maar hij moet zn werk gewoon doen. dan is er niks aan het handje
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Jen9  schreef op: 06-02-2013 11:30:59
Maar hoe weten ze dat de postbode dat gedaan heeft??? Er zit een proces tussen..

Over geboortekaartjes doen ze niet moeilijk trouwens.. hier 1/3 niet bezorgd... hoort erbij! Kan wel eens iets misgaan..
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Marjolein852  schreef op: 06-02-2013 11:45:07
Hier kreeg ik na 2 dagen een mail of de klacht naar behoren was opgelost.. ? Er was nog niks gedaan!! 2e klacht erachter aan..

hier gaat het met de vaste postbode goed, in het weekend fout en als er een vervanger is.. Wij hebben een hoekhuis met nr 19A, naast ons zit b en daarnaast c.. Aan de andere kant vd straat zit nummer 19.. Is dus ook een hoekhuis en kennelijk is deze constructie te ingewikkeld..

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Macife  schreef op: 06-02-2013 11:49:49
Ik ..maar werd niks aan gedaan.

Hen dus de postbose uitgescholden en toen stond binnen een uur de manager op de stoep. Die zei van ik heb geen klachten gekregen en hebben we het uitgepraat.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Indy  schreef op: 06-02-2013 11:54:17

Quote MaFKeeS:
ik wel, maar had aangegeven dat er een rouwkaart niet was bezorgd. daar zijn ze heel hard in en de postbode is direct ontslagen.
lullig voor de postbode, maar hij moet zn werk gewoon doen. dan is er niks aan het handje



dat vind ik wel raar, wie weet is het mis gegaan in het sorteerproces of iets?
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Famke  schreef op: 06-02-2013 12:07:10
Als er een keertje iets mis gaat kan ik inkomen maar dit is stuctueel en dat mag niet!
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Mamajaxx  schreef op: 06-02-2013 12:55:52
Ik heb ook klachten ingediend.. post na 2 weken een x ontvangen waar door we na 7 jaar wachten op een huis het huis nog mis liepen.
Rouwkaart ruim na de crematie ontvangen.

excuus, meer doen ze er niet mee
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Macife  schreef op: 06-02-2013 13:12:13
die man zei idd dat postnl. vaak de klachten niet doorspelen naar desbetreffende regio.

ik heb nu een andere mobiel telefoon nummer van hem, voor mocht het weer mis gegaan maar sindsden gaat het goed
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Famke  schreef op: 06-02-2013 13:38:53
Wel jammer dat ze er zo weinig mee doen,ik heb nog niks gehoord maar heb ook pas gister de klacht ingediend dus nog even geduld hebben denk ik.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Snuitje  schreef op: 06-02-2013 14:17:57

Wij hebben ook een keer een klacht ingediend. Kreeg een week later een  mail terug met excuses we zullen voortaan nog zorgvuldiger omgaan met onze post.
Was pislink omdat de helft van onze geboortekaartjes niet bij de mensen zijn aangekomen.

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Miesje  schreef op: 06-02-2013 14:27:04
wij, kregen binnen 2 dagen bericht terug.werden gebeld
maar ze deden er niks aan..
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
M@rion  schreef op: 06-02-2013 14:51:25
ik heb het ook wel gehad, weet niet of dat postnl was. ik kreeg mijn post ook veel te laat, waardoor ik boetes over mijn rekeningen moest betalen, terwijl ik die post gewoon niet kreeg. ik heb gebeld met een klacht en daarna ging het weer goed
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Angelique  schreef op: 06-02-2013 15:06:55
ooo al zo vaak ik begin er niet meer aan
is een groot rampen plan sinds ze met postbezorgers werken
je krijgt vaak een standaard mail terug dat ze ontvangen hebben dat ze doorgeven dat niet mag gebeuren sorry sorry

maaar goed ondertussen krijg ik post waar alleen het huisnr va klopt
krijg post van mensen uit de straat maar echt gewoon deuren verder op
mijn eigen post die ik kan controleren (iemand die verteld er is dit of dat verstuurd) wat soms gewoon weken onderweg is of helemaal niet komt
vind het erg slordig en schandalig maaar we kunnen er gewoon niets mee zolang ze de klachten niet serieus nemen
en dan vinden ze het gek dat sommige mensen gewoon geen post meer versturen
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
3prachtkinders  schreef op: 06-02-2013 15:32:36
Ik mag blij zijn dat onze post er is voor half 4 smiddags, en dat het bij de goede persoon terecht komt, ik heb soms post voor nr 31, en die van 29....Staan we hier post te verwisselen...Klagen, klachten brieven, mail, zelfs aangetekend, er wordt niks gedaan.

Of het lag bij de buren, wat 4 jr lang leeg heeft gestaan! Wat was ik blij dat ik de sleutel had van de buren, nu brengt de buren het naar ons (nieuwe  buren).

En wij hebben een eigen zaak, en er komen wel bijna iedere dag blauwe brieven...Was er iemand uit de straat, die het perongeluk open had gemaakt, ja die schrok zich een hoedje, dat was een aanslag (inkomsten) of hij zoveel euro wilde bij leggen....totdat ie hij de naam zag...Kwam nog witjes de brief brengen.

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Boterbloem  schreef op: 06-02-2013 15:43:04

Hier gaat het ook met de post niet meer goed. Sinds het allemaal onderverdeeld is, is er heel vaak wel iets. De ellende is dat wij soms een aanmaning krijgen terwijl we niets daarvoor hebben gehad. En dan ga je aan jezelf twijfelen. Hier komt de post overdag wanneer de kinderen naar school zijn, ik pak het dus altijd op. 


Maar de bedrijven zeggen: je hebt het gehad want wij hebben het verstuurd. En je mag telkens extra betalen. Zo'n ellende. En dan krijg je te horen: we doen ons best.

Dat snap ik ook wel, maar dat 'best' doen heeft ons al behoorlijk wat gekost.

1 adres is bekend waar onze post vaak komt. Bijna dezelfde straatnaam. Eerste deel is hetzelfde, tweede deel anders. Die man komt het in principe altijd langsbrengen en wij zijn post bij hem. Maar kennelijk verdwijnt het ook nog ergens anders. En heb begrepen laatst dat wij niet de enigen zijn.

Niet zozeer post nl hoor, geen idee wie er allemaal bezorgen. Maar het is gewoon chaos geworden. En ik vind het zo moeilijk, want we hebben een super lieve aardige postbode. En je wilt ook niet elke keer klagen bij haar want ze gaat door weer en wind, altijd tijd om even te kletsen enzovoort.

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
3prachtkinders  schreef op: 06-02-2013 15:46:39
Ja ik heb het gehad met CZ rekening, normaal heb ik het allang in de bus, maar steeds maar niks, toen van de elektra binnen, die is altijd een week later binnen...Kan eens later zijn bij de CZ dacht ik...

Op een gegeven moment maar gebeld, waar die rekening bleef, zeiden ze, ja maar die is begin van de maand op gestuurd...Hun niks snappen, ik alles nagekeken, maar vandaag de dag, nog steeds niet...Maar ondertussen, heb ik om de bedrag enzv enz, gevraagd en op geschreven, en overgemaakt...
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Karien  schreef op: 06-02-2013 15:51:02
Hier ook al aantal keer een klacht ingediend, standaard mail krijg je terug.
Geboortekaartjes niet ontvangen, rekening van de garage, CZ, noem maar op.
Waardeloos. Nu had ik vanmorgen de post al om 10 uur en gister werd de post tegen 17.30 nog in de bus gestopt.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
H.  schreef op: 06-02-2013 15:53:13
Ik denk dat elke postbezorger enkele fouten per week mag maken, zonder ontslagen te worden. Het zijn tenslotte wel duizenden brieven die dan bezorgd zijn. En natuurlijk baal je als het jouw brief is, maar mensen maken fouten, op elk werk, elke dag weer. Loopt het de spuigaten uit zullen ze ontslagen worden maar van een enkele klacht per week echt niet hoor, wordt denk ik vaak niet eens naar de bezorger doorgespeeld, zouden ze dagtaak aan hebben al die klachten terug te koppelen en daar is het geld gewoon niet voor, alleen bij steeds dezelfde fout wel.
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Angelique  schreef op: 06-02-2013 16:06:12
nou over af en toe is een fout ga ik niet klagen he maar dit is stelselmatig gewooon en tot ongeveer 2 jaar terug nooit niets van die ellende gehad altijd keurig op tijd en op juiste adres dus lijkt me ook meer zeggen over hoe pots.nl nu werkt
ik ga niet zeggen is fout bezorgen of fout in sorteer zooi dat weet ik niet maar dat fout gaat mogen duidelijk zijn
er liggen alweer twee brieven klaar die ik weer moet bezorgen omdat ze gewoon fout bezorgt zijn en das niet jaarlijks niet maandelijks maar gewoon wekenlijks en dat word gewoon stront vervelend

ik heb jaren in de kranten gezeten een klacht per week was zeker wel reden voor ontslag maar liep op den duur 3 wijken en als ik een klacht per maand had was dat veel

nee een foutje prima we zijn allemaal mensen maar als ik naar mijn klachte kijk is het gewoon vervelend als ik hier lees dat ik niet de enige ben vind i t schandalig
en dan ben ik heeeeel blij dat we het over post bezorging hebben en niet over heel andere beroepen waar fouten ok menselijk zijn maar gelukkig heel wat minder voorkomen
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Boterbloem  schreef op: 06-02-2013 16:06:46

Quote 3prachtkinders:
Ja ik heb het gehad met CZ rekening, normaal heb ik het allang in de bus, maar steeds maar niks, toen van de elektra binnen, die is altijd een week later binnen...Kan eens later zijn bij de CZ dacht ik...

Op een gegeven moment maar gebeld, waar die rekening bleef, zeiden ze, ja maar die is begin van de maand op gestuurd...Hun niks snappen, ik alles nagekeken, maar vandaag de dag, nog steeds niet...Maar ondertussen, heb ik om de bedrag enzv enz, gevraagd en op geschreven, en overgemaakt...



Ik schrijf sommige dingen nu ook op inderdaad. Zo duurde het bij de HM ook heel lang voor ik een rekening kreeg, dus eerst maar eens gebeld en toen hebben ze hem weer opgestuurd. Zo vervelend!
Ben ook altijd zo bang dat je dan negatief te boek komt te staan als je vaker te laat bent.


 

 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Esther Mv Thomas  schreef op: 06-02-2013 16:15:14
Wij kregen een keer post voor iemand in Breda. We wonen in Middelburg........En verder inderdaad regelmatig post voor andere nummers in onze straat of gewoon voor andere straten in onze wijk. Ik hoop maar altijd dat andere mensen ook onze post langsbrengen of doorsturen, maar dat weet je nooit zeker.......
 
Quote
RE: Klacht ingediend bij postnl
Bettie  schreef op: 06-02-2013 16:23:25
Hier wel ervaring met rekeningen die niet bezorgd zijn, evenals de herinneringen. Die kwamen ook niet aan. Tot de 2e betaalherinnering met een opslag administratiekosten waar je beroerd van werd.

Na dit een keer of 5 gehad te hebben, ben ik er meer gestopt die administratiekosten te betalen. Ik betaal ALTIJD op tijd, zeer zeker binnen de betalingstermijn. Laat het bedrijf maar aantonen dat ik de post wel gehad heb. 

Heb het voornamelijk gehad met de tandartsrekeningen en die krijg ik nu gewoon per mail dus ik hoop dat 't dit jaar opgelost is/wordt.

Maar TO....ik denk dat je van PostNL niets moet verwachten. Dat zal niet gebeuren ben ik bang.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Klacht ingediend bij postnl
Naam
Bericht