Mieps01 schreef op: 19-11-2012 19:58:01 |
Hè had wat servies bij Bol voor mijn zus gekocht. Bij mijn zus af laten leveren. Nou de doos
was heel.. Het spul beschadigd. Ruilen gaat niet. Zij kon retour regelen. Dat moest ik dan weer
doen. Maar zij heeft dan weer de factuur nodig om het terug te kunnen sturen.. Nee het klinkt niet
alleen omslachtig... Dat IS het ook. Leuk kado zo.. Not! Nou heeft ze geen kado.. Er wel werk van,
en omdat ik het niet via ideal heb gedaan duurt het minimaal 3 Weken voordat ik mijn centjes terug
heb. En nu kan ik dus weer op zoek naar een ander kado....want zo is het helemaal een domper! kies bol niet voor dat soort dingen.. contact gehad met de klantenservice maar die doet/ wil niks.. Voor mij de laatste keer bol. |
Quote |
Mitch schreef op: 19-11-2012 20:01:36 |
Wat vervelend, maar je heb het bij je zus af laten leveren? Waarom niet gewoon eerst bij je eigen
thuis laten bezorgen dan? Ikzelf heb 1x last gehad van een slechte service bij bol... maar verder eigenlijk nooit. Ligt volgens mij maar net aan wie je te pakken krijgt. |
Quote |
M&j schreef op: 19-11-2012 20:16:26 |
Wij hebben altijd prima service van Bol.com en kopen er zeer regelmatig. Als een paar keer gehad dat
de levering bij de post verdwenen was maar dan kreeg ik meteen het geld terug of het werd opnieuw
verzonden. Deze tijd van het jaar is het erg druk dus het kan ook aan de mevrouw van de
klantenservice gelegen hebben (tijdelijke kracht) |
Quote |
Linnie schreef op: 19-11-2012 20:26:04 |
Jammer dat het zo verkeerd is gelopen bij jullie! Ik heb ook een keer 2 dozen serviesgoed besteld bij hen, is juist supergoed verpakt en geleverd. tot nu toe ben ik heel tevreden over bol! Ik hoop voor je dat het snel in orde komt! |
Quote |
Dani--jelle schreef op: 19-11-2012 20:32:34 |
Je zus kan gewoon een kopie factuur meesturen met het servies. De kopiefactuur is uit te printen via
jouw account. Je kunt hem als pdfje naar de zus mailen. En je kunt toch nieuw servies bestellen bij
bol en dan op acceptgiro? Betaal je niet nog een keer en krijg je toch je servies. |
Quote |
Ff Zo schreef op: 19-11-2012 20:40:07 |
Ik heb bij bol.com gewerkt en hun service is in principe juist super. Klaag maar ff flink, dik het lekker aan. Zeker weten dat je dan ter compensatie een cadeaubon krijgt ;-) Het retourneren is idd wel wat omslachtiger, maar goed dat zijn nuneenmaal hun voorwaarden. Succes |
Quote |
Mieps01 schreef op: 19-11-2012 20:57:12 |
Reden dat ik niet eerst thuis kan laten bezorgen is dat ik niet in nl woon. Gaat dus gewoon niet.
Aandikken? Waarom zou het moeten. 3 dingen in een bestelling besteld, 2 stuk. Prut! Die zijn gewoon
stuk ingepakt. mijn betaling is pas over 3 weken terug.. Mijn zussen heeft geen kado en bol.. Die
heb ik gemaild en die geven een kortingskode waarmee ik geen leverkosten over een volgende
bestelling heb. en ik ben misschien een muts maar ik vind het heel akelig om facturen te laten
sturen naar degene aan wie ik een kadootje stuur. Ik wil helemaal niet dat een ander weet wat ik heb
uitgegeven. Ik wil niet dat een ander zich verplicht voelt ook dure kadootjes terug te doen. Dus ik
baal van bol. |
Quote |
Linnie schreef op: 19-11-2012 20:57:39 | ||
Wow Sis, wat koop je dan zoal? Ik had 2 dozen serviesgoed voor 160 euro dat is mijn hoogste bedrag ever bij een webwinkel! | ||
Quote |
Mamavankristel&anouk &daan schreef op: 06-12-2012 12:29:48 |
Nou Ik bestel ook nooit meer bij BOL. We vieren altijd sinterklaas bij mijn vader. Dus hij had aan mij gevraagd om bij bol te bestellen. Want 5 halen 4 betalen met speelgoed. Oke dat gedaan. In totaal 4 bestellingen gedaan. Want 1 hele grote kon niet, want dan kon je niet met acceptgiro betalen. Dus in totaal voor meer dan 400 euro besteld. Mijn vader heeft geen internet. of iets dus betaald alles met acceptgiro. Nou het begon al dat de toet toet garage van mijn zoon niet geleverd werd op de afgesproken dag. Oke dat kan, Krijg ik een mail dat ie die dag nog verzonden wordt. Dus ik mijn pa gebeld. Hij komt morgen hoor. Die dag niets. krijg ik 2 dagen later een mailmet een excuses dat de garage niet meer leverbaar is. Dan gaan mijn nekharen al overeind staan. Stuur dan niet eerst een mail dat die verzonden wordt. Dan maar bij 1 bestelling een acceptgiro gehad. Dus ik bellen. Ja mevr die komen nog. Nou niet dus. Vandaag op mijn mail een herinnering. DUs ik weer bellen. Ja mevrouw excuses, die behoren normaal bij een levering te zitten. Dus ik:" dat zaten ze niet" Ja onze fout excuses. Maar u kunt via Ideal betalen. Dus ik nogmaals uitgelegd Dat het aflever en factuuradres niet voor niets bij mijn vader was, omdat hij dus geen internet heeft. Dus hij kan niet via ideal betalen. Ja dan moet het met overschrijfformulieren. Zegt die pipo aan de telefoon ik kan wel een overzicht mailen. Voor de zoveelste keer mijn vader heeft geen internet. Dus nu moet ik alles opschrijven, naar mijn pa (die niet in dezelfde woonplaats woont)en dan overschrijfformulieren gaan invullen. Want ze sturen geen nieuwe op. Wordt ik op een gegeven moment toch wat pissig aan de telefoon. Vraagt die kerel, ja mevrouw het is onze fout, maar wat kan ik voor u doen? Nou misschien even nieuwe acceptgiro opsturen. Nee mevrouw dat doen we niet. Wat een service. Werkelijk. Het gaat gewoon eigenlijk om principe. Dat ze het probleem dus bij mij leggen, terwijl het hun fout is. Ik heb ook een klachten mail gestuurd, maar daar zal ik wel weer gewoon een standaard mail op terug krijgen met een excuses. |
Quote |
Mamavankristel&anouk &daan schreef op: 06-12-2012 12:36:50 |
Had ook al geklaagd over die toet toet, dat het geen gang van zeken is. Dat we een hele dag op de post hebben gewacht. En dan inene te horen krijgen dat ie er niet meer is. Dat is uitverkocht raakt dat snap ik, maar dan net vorige week vrijdag die mail sturen. Ik had begin nov besteld en kreeg te zien dat de toet toet de 28e nov verwcht werd. Zat ik daar met uitbreidingssets en geen garage. DUs moets zaterdag nog snel naar de stad om hem daar te halen. Zo omslachtig allemaal. Dan baal ik gewoon. en dan krijg je een standaardmail met uitleg dat ze afhankelijk zijn van de leveranciers. Dus ik daarop geantwoord dat ik dat snap maar dat ze dan geen mail moeten sturen dat hij verzonden wordt. Daar kreeg ik geen fatsoenlijke reactie op. Gewoon een standdard mail. Met excuses. Ik kan geen ecxcuses meer horen van bol.com |
Quote |
Harleysmama schreef op: 06-12-2012 12:45:40 |
Hier ook hele slechte ervaringen met bol en bestel er ook helemaal niks meer. Kan daar niks
bestellen, omdat ze maar blijven beweren dat er nog een factuur open staat. Nou alles nagekeken en
bewijzen gestuurd van alle betalingen. Kon weer bestellen zeiden ze, dus ik gedaan, wordt weer mijn
bestelling zonder reden geannuleerd, terwijl ik met ideal had betaald. Wel binnen 5 dagen mijn geld
terug gehad. Maar nee ook hier geen klant meer van bol.com |
Quote |
Smar schreef op: 06-12-2012 12:50:31 |
hier nooit geen problemen met bol gehad, altijd superservice |
Quote |
Baby2 schreef op: 06-12-2012 12:52:15 |
Daarom vind ik het toch het makkelijkst om gewoon spullen in een winkel te kopen, ik kijk eigenlijk
altijd eerst of ik iets in een winkel vind, is het daar uitverkocht dan ga ik speuren op het
internet. Bestel vrij weinig op internet, of het moet al veeeeeeeeel goedkoper via het internet te
krijgen zijn, maar met bezorgkosten kom je meestal op hetzelfde bedrag uit. Dan moet ik vervolgens
ook nog thuis zijn op de afleverdag want anders kan ik weer alle buren bij langs of mijn pakje daar
misschien bezorgd is (vaak gooien ze hier namelijk geen briefjes in de deur). Al met al vind ik het
daarom gemakkelijker om op de door mij gewenste dag naar een winkel te gaan en kijken of het door
mij gewenste product daar aanwezig is, afrekenen en klaar is kees.............. Maar goed het is maar net wat je makkelijk vind. Ik begrijp trouwens dat de to niet in Nederland woont en dan begrijp ik dat het makkelijker is om via internet iets te bestellen. |
Quote |
Mo27 schreef op: 06-12-2012 12:58:54 |
ik heb nooit problemen met bol.com en bestel er toch veel. ze hebben juis een superservice vind ik |
Quote |