Menu
 

Topic:

Actieve topics

Liefje  schreef op: 28-09-2012 08:41:59
Wat is daarmee aan de hand? Als ik er op klik krijg ik een foutcode
 
Navigatie
RE: Actieve topics
Jacquelien  schreef op: 28-09-2012 08:48:49
Ik kan er gewoon opkomen!
 
RE: Actieve topics
Marjolein77  schreef op: 28-09-2012 08:54:49
ik ook
 
RE: Actieve topics
Corine  schreef op: 28-09-2012 09:06:37
ik ook.
 
RE: Actieve topics
Stefan  schreef op: 28-09-2012 09:23:45
Ik zie ook geen foutcode, kan je de foutcode kopieren en in dit topic plakken?
 
RE: Actieve topics
Sennamvyent  schreef op: 28-09-2012 09:24:44
Ik kreeg gisteren bij de spotter een foutcode. Bad request (404?) was t geloof ik. Hij kon niet vinden wat ik zocht.
Was alleen in IE, in Chrome deed de spotter het wel
 
RE: Actieve topics
Peeteer  schreef op: 28-09-2012 09:38:11
Waarschijnlijk had het te maken met de verhuizing, iets met het zogenaamde "Cache". Deze verwees waarschijnlijk nog naar de oude locatie, terwijl dit in ongebruikte browsers reeds naar de nieuwe locatie verwees. 
 
RE: Actieve topics
Sennamvyent  schreef op: 28-09-2012 09:39:02

Quote Peeteer:
Waarschijnlijk had het te maken met de verhuizing, iets met het zogenaamde "Cache". Deze verwees waarschijnlijk nog naar de oude locatie, terwijl dit in ongebruikte browsers reeds naar de nieuwe locatie verwees. 



De spotter deed het hier de hele dag goed na de verhuizing, en gisteravond opeens niet meer
 
RE: Actieve topics
Liefje  schreef op: 28-09-2012 09:39:21
http://www.mama-life.nl/content.php?pagina=forum/actief

en dan krijg ik de foutcode HTTP fout 404-niet gevonden en dan kan webpaginan niet vinden
 
RE: Actieve topics
Stefan  schreef op: 28-09-2012 10:14:20
Na de verhuizing hebben wij de oude locatie nog ongeveer zon 12 uur in stand gehouden, zodat de browsers/internet providers de cache konden bijwerken.

Ik kan het erg technisch maken, maar sowieso KPN gebruikers hebben last gehad van de dnscache die bij de provider niet goed werd ververst. KPN gaf in een reactie aan dat dit maximaal 24 uur moet duren, als het langer duurt, dan moest men even contact met KPN opnemen om het probleem met de dnscache te verhelpen.

Het is inmiddels 24 uur geleden, dus als je nog steeds problemen ervaart kun je twee dingen doen.

Het eerste wat je kan doen is de stappen volgen op deze pagina:
http://ml.duo-hosting.nl

Het tweede wat je kan doen is je provider bellen.

Je kunt zelf kiezen welke je liever doet, maar mja wij kunnen verder dan dit, echt niks voor je betekenen. Hoe rot dat ook klinkt.


 
Navigatie
Fout
Je kan geen berichten plaatsen in gesloten topics... Ga terug