Mv E.l.s schreef op: 08-07-2018 23:14:49 |
Wanneer ik de automatische incasso van spotify premium terug vorder, wordt het account dan
geblokkeerd? |
Quote |
Jessmveliah schreef op: 09-07-2018 11:53:22 |
Waarschijnlijk niet gelijk, maar zul je eerst een herinnering tot betalen krijgen |
Quote |
M&j schreef op: 09-07-2018 15:53:22 |
Je krijgt eerst herinneringen en aanmaningen met incassokosten. Na afsluiting moet je dat overigens
nog steeds betalen. |
Quote |
Mv E.l.s schreef op: 09-07-2018 15:59:34 |
Oké, bedankt! Het zit nl zo. Mijn zoon heeft voor 0,99 cent 3 maanden spotify premium, maar geeft een heel vaag e-mailadres en wachtwoord gebruikt (hij heeft er meerdere ivm verschillende accounts PlayStation) due hij dus niet meet weet. Nu kan hij dus niet inloggen bij spotify, is geen bevestigingsmailntegen gekomen. Die 0,99 cent is via iDeal betaald. |
Quote |
Xxx schreef op: 09-07-2018 16:22:57 | ||
Even contact opnemen met Spotify? | ||
Quote |
M&j schreef op: 09-07-2018 16:27:36 |
Dan zou ik even contact opnemen met spotify, je zoon is minderjarig dus de overeenkomst is niet
rechtsgeldig. Aan de hand van de bankrekeningnummer moeten hun kunnen zien om welk account het gaat. |
Quote |
Mv E.l.s schreef op: 09-07-2018 17:39:43 |
Contact opnemen lukt niet. Je moet een formulier invullen en dan wordt je doorverwezen naar een
pagina waar allemaal vragen staan, of ik kan mijn vraag twitteren en hopen dat daar iemand kan
helpen. Heb niet eens twitter. Het gaat er mij om dat na die 3 maanden niet automatisch het geld
eraf geschreven wordt. |
Quote |
Gewoon Ik schreef op: 09-07-2018 20:52:12 |
Kan hij via zijn instellingen zijn mailadres niet vinden. Daarna kan hij zijn ww wijzigen |
Quote |