Menu
 

Topic:

ziggo

Jen  schreef op: 22-12-2016 22:46:07
We hebben eigenlijk al best vaak problemen gehad bij Ziggo.. maar goed, overal is wat... maar vandaag slaat alles... de box deed al een paar dagen raar, dus maar eens gebeld. (nadat we de tips op internet uitgeprobeerd hadden) We moesten m op fabrieksinstellingen zetten... gedaan.. na een kwartier moest hij t doen.. Na een uur maar weer gebeld... Deze tip mocht niet gegeven worden zeiden ze... moet een monteur langskomen.. Nu ztten we dus tot t nieuwe jaar zonder tv.. terwijl hij t daarvoor gewoon deed....

Ik op hun facebook ook geklaagd... Nou, we gaan kijken of we je kunnen helpen... , stuur een pb met je gegevens Vraagt hij... zit de kabel er wel in... Ik.. ja uiteraard.... Hij weer ... weet je t zeker? Serieus... is dat hun oplossing? Wat een mafkezen daar.....
 
Quote
Navigatie
RE: ziggo
Mie  schreef op: 23-12-2016 14:27:47

Quote Mama van drie:
En jullie weten hoe dat gaat voor je op de helpdesk gaat werken als student...Als bijbaan?....
Ze krijgen wel degelijk een behoorlijke training voor ze aan de slag mogen en kunnen.

Jonge jongens...Met bijbaan....En de ballen verstand er niet van hebben...Tja...Wat is jong?
15 zijn ze niet hoor....Plus dat de meeste er dus wel verstand van hebben, dankzij de training....Tuurlijk zullen er ongeïnteresseerde tussen zitten die weinig zin hebben,  dat kom je overal tegen....mijn zoon heeft het vier jaar gedaan, is er een goed half jaar tussenuit geweest ivm studie en daarna toch weer binnen mogen komen maar zelfs tien eerst een training, weliswaar een verkorte maar toch niet hup zo weer headset op en gaan.

Dat ze eerst een stappenplan moeten doorlopen ligt niet aan de medewerker, dat is de procedure bij veel call centers.



Ik snap dat je het voor je zoon/dochter opneemt hoor, maar vriend en ik komen uit de ICT...en ik heb er dus sowieso al redelijk verstand van.
Die trainingen kunnen nooit de ervaring uit het werkveld vervangen.
Als jij de telefoon alleen maar beantwoordt weet jij niet hoe een router/switch/patchkast er überhaupt uitziet of dat je de ins en outs van het desberteffende apparaat niet kent. Laat staan dat je veel van de techniek en opbouw van de netwerken van een leverancier als bijv Ziggo weet. Daarom moeten er ook écht gespecialiceerde mensen op die helpdesks zitten. Tuurlijk, simpele dingen kunnen zij met een training opvangen, net als elke 1e-lijns helpdesk, maar ze zouden beter moeten kunnen inhschatten wanneer een 2e- of zelfs 3e ( de échte specialisten) ingezet moeten worden.
En dan heb ik het niet over de procedures, want dat is logisch dat ze die hebben om de simpele dingetjes eruit te filteren.
Die baantjes zijn prima voor studenten en scholieren enne......huismoeders 
 
Quote
RE: ziggo
Mama Van Drie  schreef op: 23-12-2016 15:04:20
Dat kunnen ze misschien best wel maar ze mogen het niet zomaar al te makkelijk doen,dat doorsturen.
En als blijkt dat dat toch echt nodig is dan hebben mensen vaak al meerdere keren gebeld met iedere keer een andere medewerker natuurlijk, ook frustrerend voor de klant.

Het is gewoon simpelweg vaak zo dat het signaal tot de woning goed is....Dan ligt het probleem achter de voordeur en daar heeft Ziggo weinig invloed op...Hoe het geïnstalleerd is...Wat voor kabels er gebruikt zijn.....En als het dan niet werkt of er is storing hangen ze aan de telefoon....Boos....Als dat uiteindelijk blijkt dat het idd zo is dan kont er geen excuus van de klant.
Dit is niet bij iedereen maar gebeurt dus wel heel veel, ook klanten die ronduit onbeschoft beginnen...

Hoe vaak mijn zoon dat heeft gehad, al tierend bellen ze dan op.....Tja....

Uiteindelijk is dat de verantwoording van Ziggo zelf.
 
Quote
RE: ziggo
Jen  schreef op: 23-12-2016 17:03:28
Nogmaals.... De procedure snap ik...Maar als ik zeg dat de kabel erin zit..De telefoniste bevestigt dat t probleem bij Ziggo ligt...Door een fout voor hun..En dan zo'n overduidelijk jong mannetje die mij nog 2 keer vraagt of de kabel erin zit... Sorry...Dan doe je iets niet goed.... Mijn man is ICT- er en heeft er zeker meer verstand van dan dat popiejopie mannetje wat via Messenger zegt....Nou meisje..We gaan je helpen...Zit de kabel erin.... Terwijl dat al drie keer gevraagd is....

Monteur zegt dat de storing van Ziggo ook prima na de voordeur kan liggen..Maar zoals ik al zei..Die had bepaald geen hoge oetcan de telefonisten...


Telefoniste was vriendelijk..Maar ik waswel boos..Niet op haar..Maar wel op Ziggo..En die representeert zij....


Nu gooien ze allerlei afspraken door elkaar....Dus dat gaat ook al niet..Ik krijg verschillende data door met afspraken van monteurs..Van verschillende Messenger jongens....Ben in staat om ze op alle tijdstippen en dagen te laten komen. ....Die ik niet.... Hoewel...
 
Quote
RE: ziggo
M&j  schreef op: 23-12-2016 20:33:40
Lekker neerbuigend toontje, die mag terug op cursus.



 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 23-12-2016 20:37:33
Elke keer ligt t aan de box. ook al gebeurt dat ze ons een kapotte gaven, dat ding rammelde al voor gebruik haha!
 
Quote
RE: ziggo
Suusmv3  schreef op: 23-12-2016 22:52:55
wij hebben afgelopen week door een fout van hun zonder tv gezeten... ik heb tegen ze gezegt dat ik er nu heel hard over na denk om mijn abbo op te zeggen als hun er niks aan zouden doen omdat ik het belachelijk vond dat het hun fout was en ik met het probleem zat... 

nou kreeg 20 eu compensatie 
 
Quote
RE: ziggo
Bepje  schreef op: 23-12-2016 23:02:17
Hier ook afgelegen hoor Jen, alles komt hier pas als de rest van NL het allang heeft. Je moet hier buiten de dorpen geen 112 willen bellen want dat lukt vaak niet. Maar kpn gaat prima.
 
Quote
RE: ziggo
Jen9  schreef op: 23-12-2016 23:16:10
20 euro Suus... wowwww... ben je zeker heel blij mee???
 
Quote
RE: ziggo
Mamajaxx  schreef op: 24-12-2016 15:24:55
Ik vier feest op de dag dat we eindelijk weg zijn bij ziggo!

90 euro betaal ik per maand, en ben inmiddels al ruim 10 jaar klant.. De problemen zijn niet meer op 4 handen te tellen..

Helaas nog geen glasvezel aansluiting anders was ik al weg geweest!
 
Quote
RE: ziggo
Harleysmama  schreef op: 24-12-2016 16:05:46
Hier in het verleden UPC gehad. Maar toen we hoorde dat ze samen gingen met Ziggo overgestapt naar KPN en er totaal geen spijt van gehad. Tot nu toe maar 1 keer een grote storing gehad. En onze box is al een keer zonder problemen vervangen. Kregen deze maand ook gratis 5gb extra data voor onze mobiel en gratis films. Dus KPN helemaal.super.
 
Quote
RE: ziggo
Mama Van Drie  schreef op: 24-12-2016 16:14:50
90 euro per maand? Dat is een duur abonnement....Wat heb je dan allemaal?

Als ik zoveel problemen zou hebben dan ging ik ook weg, maar dat hebben we nooit.
 
Quote
RE: ziggo
Son  schreef op: 24-12-2016 16:26:15
Ik heb serieus nooit problemen met ziggo.....
Ik had een keer een kapotte afstandsbediening en toen ik belde voor een nieuwe,kreeg ik ook gelijk een beter en goedkoper abonnement met horizon en half jaar HBO er bij....

 
Quote
RE: ziggo
Minou  schreef op: 24-12-2016 16:47:13
Heb je mazzel gehad hihi

hier..er moet nu niks meer gebeuren anders weg daar..en die lui achter de foon..  of we hebben gewoon de eeh verkeerde getroffen..bijna niet nl sprekende muts die zo de hoorn erop kiepert
 
Quote
RE: ziggo
Suusmv3  schreef op: 24-12-2016 22:42:48
jen, ach het is beter dan niks maarja het is ziggo he 
 
Quote
Navigatie


Reageren op ziggo
Naam
Bericht