Jen9 schreef op: 05-04-2016 20:48:25 |
Mijn zoon van 13 heeft een nepleren jack van Coolcat . Nu is de naad op zijn mouw gescheurd ..rond
zijn elleboog zeg maar. Bonnetje heb ik niet meer. Een week of 7 gekocht pas een keer of 5 aan
gehad. .. Zouden jullie hiermee teruggaan? Moet dan wel naar een ander filiaal. |
Quote |
Cir schreef op: 05-04-2016 20:54:41 |
Heb je met pin betaald? Dan zou ik denk ik wel terug gaan met afschrift. Zo snel mag een jas natuurlijk niet stuk gaan. En als nooit iemand terug gaat met kwalitatief slechte kleding dan veranderd er ook nooit wat. |
Quote |
Spatje schreef op: 05-04-2016 21:00:08 |
Ja daar ging ik mee terug. Bon heb je niet nodig als je gepind hebt. Kunnen ze terug
zoeken als je de datum nog weet. |
Quote |
Jen9 schreef op: 05-04-2016 21:03:04 |
Geen idee...wanneer t was. ..maar dat valt op te zoeken. is ook een ander filiaal. ...Zou dat
kunnen? Jammer....want die zaak in de buurt is echt een $^%=$@ filiaal |
Quote |
Jen9 schreef op: 05-04-2016 21:19:53 |
Hmmm. ...heb idd gepind...maar heb er toen.meer gekocht...Dus er[youtube] " frameborder="0"
allowfullscreen>[youtube] " frameborder="0" allowfullscreen> staat niet t juiste
bedrag voor t jack op. |
Quote |
Bepje schreef op: 05-04-2016 22:21:11 |
Geen idee wat er staat . Maar ik zou
er mee terug gaan ook. |
Quote |
Banana schreef op: 05-04-2016 22:22:37 |
ze kunnen door dat afschift wel de bon zoeken door data tijd en bon nr |
Quote |
Frama schreef op: 05-04-2016 22:24:37 |
Ik zou ook teruggaan. Hier al eens gehad dat na twee keer wassen een print losliet. Heb toen een
nieuwe gekregen. Had ook de afschrift printje gemaakt. |
Quote |
Debbel79 schreef op: 05-04-2016 23:05:02 |
Ze kunnen Wrs alleen in het filiaal waar je het gekocht hebt dw kassabon terughalen in de
computer. Niet in een ander filiaal. |
Quote |
Jen9 schreef op: 06-04-2016 07:35:14 |
Ze kunnen toch wel bellen met dat filiaal, lijkt me... Maar als t nu franchizebedrijven zijn... weet
iet hoe dat met coolcat zit hoor...., dan zal t wel lastiger zijn... Hoewel Hema's dat ook zijn en
die doen juist erg gemakkelijk.. Nou ja, we gaan t zien. |
Quote |
Dano schreef op: 06-04-2016 07:40:20 |
Weet je ik zou het hoofdkantoor mailen! Eventueel met foto's . Mijn ervaring is dat de winkel zegt
pffff naja kan gebeuren he??? En dat ze er vervolgens niets mee doen. Hoofdkantoor heeft een
klachtenafhandeling en die zijn sneller toegefelijk . |
Quote |
Sunshine schreef op: 06-04-2016 08:23:03 |
Gewoon terug na de winkel. Bij coolcat heb je weken na aankoop garantie op je kleding. Hen zelf een keer een shirt terug gebracht. Ze doen totaal niet mogelijk ook zonder bon hoor. Hun label staat in de kleding |
Quote |
Boterbloem schreef op: 06-04-2016 08:32:28 |
Ja ik zou er mee teruggaan... Als ze een gat erin vallen is het eigen schuld en helaas... Maar van een naad in bij de elleboog mag je verwachten dat deze niet na 7 weken eruit is... |
Quote |
Minnie Mouse schreef op: 06-04-2016 12:54:20 |
Kijk das fijn! |
Quote |
Jessiemv3 schreef op: 07-04-2016 10:24:06 |
Wat netjes dat je een nieuwe jas hebt gekregen! Persoonlijk heb ik een hekel aan Coolcat maar mijn jongens vinden de broeken daar zo stoer....maar ik vind het slechte kwaliteit. De broeken laten op de naden heel snel los, soms heb je gewoon bijna een open kruis . En zo goedkoop zijn de broeken daar nu ook weer niet. |
Quote |
Jen9 schreef op: 07-04-2016 22:16:07 |
Hihi, t is ook niet mijn winkel... haal er wel eens wat shirtjes, vind ze bepaald niet mooi (hoewel
sommigen best leuk zijn), maar hee.. pick yout battles denk ik dan maar... en kleding is er niet 1
van (tenzij echt ranzge teksten.....) |
Quote |