Boterbloem schreef op: 23-11-2015 15:19:18 |
moeilijk te omschrijven probleem... Onze tv geeft een slecht beeld. Het is wazig en krijgt allemaal kleuren.. De ene keer overwegend groen de andere keer overwegend rood enzovoort... De ondertiteling is wel duidelijk en als ik op EPG druk is daar ook alles helder en duidelijk. Als ik netflix kijk via de laptop is het beeld helemaal goed. Ligt het probleem dan bij Ziggo? Het kastje waqt we hebben? Of de tv? of iets anders? |
Quote |
M&j schreef op: 23-11-2015 15:31:48 |
Nee, dat ligt aan je beeldscherm ben ik bang, hebben wij ook gehad en op een gegeven moment begaf
hij het helemaal. |
Quote |
Banana schreef op: 23-11-2015 16:11:10 |
je kijkt netflix via lap naar e tv ? als dat wel goed is zal t toch je ontvanger zijn als alleen bij hun is kan het je tv eigenlijk niet zijn |
Quote |
M&j schreef op: 23-11-2015 16:47:13 |
Volgens mij bedoelt boterbloem dat ze netflix op de laptop kijkt. Netflix op de tv kijken via de
laptop heb je toch iets van google chrome nodig. |
Quote |
Banana schreef op: 23-11-2015 16:56:30 |
ja maar dan heeft dat toch geen nut te vermelden dat staat dan volledig buiten beeldsschermvandaar dat ik dacht
dat ze wellicht streamt naar tv ja dan heb je chrome nodig hebben wij ook was ook meer vraag he |
Quote |
Boterbloem schreef op: 23-11-2015 18:33:13 |
Ow haha inderdaad wij kijken via de laptop op de tv naar netflix. Dus gebruiken het beeldscherm van de tv... Heb net de ontvanger uitgegooid... Daarna deed hij het weer goed. Begin ook bang te worden dan deze kapot is... Is al de tweede, balen zeg! Leuk al dat computerspul, maar wel dure grapjes als je het elke keer moet vervangen... |
Quote |
Zozo schreef op: 23-11-2015 18:56:05 |
Met een hdmi kabel kan je ook je laptop aansluiten op de tv, is geen Chrome voor nodig. Als je via
de laptop op tv kijkt en je beeld dan wel goed is ligt het niet aan je tv. Zal dus inderdaad wel de
ontvanger zijn. |
Quote |
M&j schreef op: 24-11-2015 13:06:01 | ||
Waarom? Wij hebben nog nooit wat hoeven te betalen. Onze eerste box was al vrij snel kapot en die werd kosteloos vervangen en toen wij op horizon overgingen liep na een paar jaar de harde schijf vast en die is toen ook kosteloos ontvangen. De enige kosten die wij hebben gehad was het vervangen van de coaxkabel tussen tv en box, gewone coax is te weinig geisoleerd, en we hebben de antenne stekker moeten ervangen, ook van wege isolatie. Als dit steeds terugkomt zou ik de klantenservice even bellen, het kan ook zijn dat je signaal verstoord wordt. | ||
Quote |