Menu
 

Topic:

Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....

Soesjaa  schreef op: 24-10-2015 14:48:41
Ik heb gisteren contact opgenomen met Bol.com over een product dat ik dat graag wilde bestellen maar dan ook echt de volgende dag geleverd wilde krijgen. Ja dat was geen probleem ik zou het de volgende dag geleverd krijgen..

Ik dus besteld, maar mooi niks gekregen vandaag.. Bestelling blijft op 'wordt verwerkt' staan.. Als ik contact zoek zeggen ze niet te kunnen zien wat er aan de hand is en dat de hopen dat het vandaag dan verstuurd wordt maar zou net zo goed pas maandag verstuurd kunnen worden.. 

Ik ben dus pisnijdig want dit was gewoon niet 'de afspraak'..  Daarom heb ik juist van te voren nog contact gezocht..

Nou zeggen ze dat wel de bestelling kunnen annuleren, maar dan krijg ik mijn geld pas na 3 werkdagen en het gaat om bijna 350 euro dus ik kan niet nu naar een andere winkel gaan en het daar dan maar gewoon kopen..

Iemand dit ooit meegemaakt? 
 
Quote
Navigatie
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Vera  schreef op: 24-10-2015 15:31:20
Nooit meegemaakt maar wat zou ik daar ook van balen zeg! Succes ik hoop dat ze toch nog met je pakket aan de deur staan vandaag en de site gewoon achterliep

 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
M&j  schreef op: 24-10-2015 16:17:57
Ja, het pakket was ergens bij TNT blijven hangen maar wij hadden nog niet betaald, en Bol.com heeft het direkt netjes opnieuw verzonden. Wij hebben het wel vaker overigens.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Jen9  schreef op: 24-10-2015 19:51:53
Dom dat ze garanties geven, dat kan gewoon niet, er kan altijd wat gebeuren. hoer ook wel eens gebeurd.. maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit dat risco neem..

Pakketdiensten kunnen ook geen dagelijkse bezorging garanderen.... 

Hoop dat je t snel hebt!
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Lilly  schreef op: 25-10-2015 13:03:14
Hier dubbele ervaring mee.
één keer bleef het eerst ook op wordt verwerkt staan,  kreeg ik het toch nog diezelfde dag  en veranderde pas de volgende dag de status naar is verzonden.

De andere keer bleef het ook staan op wordt verwerkt, heeft het 12 weken (!!!!) geduurd voor het opeens op afgeleverd stond (terwijl ik het nog niet ontvangen had) en werd het drie dagen later alsnog geleverd. Niemand heeft  uiteindelik kunnen zegen wat er aan de hand was met mijn pakje.


Mijn ervaring is dus dat het nog alle kanten opkan.

p.s wij bestellen al jaren regelmatig bij bol, dus 't is niet zo dat het nu ook zoveel gebeurd , maar vervelend is het wel.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 13:26:54
Het ergste vind ik nog dat de klantenservice ook gewoon totaal nutteloos is.. Volgens mij is dat gewoon een call center met studenten die zijn in gehuurd om iedereen maar een beetje af te poeieren want het maakt niet uit wie je spreekt niemand kan wat voor je doen..

De laatste zei zelfs, 'ja mevrouw ik kan niet toveren'  Ik vraag ook niet of ze kunnen toveren ik vraag of ze gewoon hun afspraak kunnen nakomen en zo niet dan in ieder geval hun best doen om het op te lossen.. oftwel zorgen dat het verzonden wordt, desnoods maak je maar weer een nieuwe bestelling aan..

Ik ga sowieso niet 12 weken wachten, maar ik heb dan ook vooruit betaald.. Als het maandag niet verzonden is zal ik de bestelling moeten annuleren, weer wacht op mijn geld en dan toch naar een andere winkel..

Ik vind het echt schandalig..

 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Janine  schreef op: 25-10-2015 15:03:56
Wat vervelend hopelijk heb je het snel binnen.
Met zulke grote bedragen haal ik het liever altijd zelf op.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 15:32:50
Ik in principe ook, maar er was een actie met dit product die alleen online was. Niet in de winkels.. 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Smvn&d  schreef op: 25-10-2015 15:34:26
Echt nog nooit mee gemaakt, en ook niet dat de klantenservice niet goed helpt, en bestel er toch wekelijks.
De keren dat er iets mis ging is het keurig opgelost.
Zelfs die keer dat ik een kapotte tablet naar hun heb opgestuurd, maar die kwam nooit aan, en ik had het bonnentje met code weggegooid, en dus geen bewijs dat ik hem echt verstuurd had.
Toen heb ik zelfs een nieuwe tablet gekregen!

En heb ook nog nooit gehad dat als er stond voor 23:00 besteld, volgende dag in huis. Heb je bij bol zelf besteld of externe verkoper?

Bij externe verkopers helaas wel slechte ervaringen, en dan kan bol ook inderdaad niets doen, behalve contact met ze zoeken.

Ik betaal nooit direct, altijd acceptgiro en die doe ik eens per maand allemaal betalen.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Smvn&d  schreef op: 25-10-2015 15:36:49
Anders doe je de bestelling toch gewoon nog een keer, en dan dit keer op acceptgiro, en annuleer je daarna die ander. En als je dat geld terug heb gekregen betaal je die acceptgiro.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 17:29:48
Ik heb rechtstreeks bij Bol besteld en ik kan niet kiezen voor acceptgiro want ik ben geen vaste klant en dan is daar het bedrag te hoog voor denk ik? En er stond echt voor 23.00u besteld, de volgende dag in huis.. Er staat nog steeds bij de volgende dag in huis, alleen is mijn bestelling nog steeds niet verzonden..
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 17:32:41
Ze kunnen zoveel dingen doen, zoals zelf de bestelling annuleren en opnieuw zenden. Maar er gebeurt niks..  

We zullen er naar kijken.. Ja er wordt alleen maar naar gekeken, helaas van kijken alleen wordt hij niet verstuurd..
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Mamsie  schreef op: 25-10-2015 19:59:00
Ze kunnen nooit garanderen dat het de volgende dag er is, omdat het verzonden wordt via een derde.
Aan de telefoon hebben ze dat bij ons ook werkelijk nog nooit beloofd, en gaven ze gewoon eerlijk aan dat dat absoluut het streven is, maar dat ze te maken hebben met derde en dus nooit kunnen garanderen.
Bij ons ook wel eens iets niet goedgegaan, maar altijd goede service gehad.
Terug betalen gaat niet vlot, maar dat gaat nergens vlot.
Maar ik heb wel eens gehad dat ze het dan toch zonder betaald te hebben gingen leveren.
VInd juist de service van bol heel goed
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 20:17:16
Als ze het niet kunnen garanderen, moeten ze het ook gewoon niet bij hun producten vermelden..  Ik heb tot  nu toe nog steeds niks van service gezien..
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 25-10-2015 20:18:47
Sowieso is mijn bestelling gewoon helemaal nog niet verzonden dus die derde is nog niet eens aan te pas gekomen.. 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Kaasje  schreef op: 25-10-2015 21:23:19
Wat balen. Hier alleen goede ervaringen met bol. 
Zelfs product wat op geloof 2 tot 3 dagwn stond en via een externe verkoper ging kwam de volgende dag al. 
Smiddags met de post het via bol palje en savonds via dhl het externe pakje.

Hoop dat het snel opgelost wordt 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Harleysmama  schreef op: 26-10-2015 14:53:40
Hier ook goede ervaringen met Bol. Zelfs producten eerder geleverd gehad. DVD wat nog niet uit was. Zelfs dagen eerder gehad. 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Smvn&d  schreef op: 27-10-2015 18:54:31
Ik vind het raar dat ze zo moeilijk doen. Dat is absoluut niet waar bol om bekend staat.
Is het echt een product van bol zelf? en niet van een externe verkoper? (dan bestel je ook gewoon via bol, je betaald aan bol, alleen het product komt bij een externe verkoper vandaan, dit valt je niet direct op als je er niet op let).

Ik zou gewoon nog eens bellen, misschien heb je net een sago doos aan de telefoon gehad.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Soesjaa  schreef op: 27-10-2015 19:37:01
Ja het product is echt van Bol, ook direct betaald aan Bol. Uiteindelijk na heel veel gebel, gechat en gemail heb ik het vandaag ontvangen..  Maar ook echt omdat ik ze helemaal gek gemaakt heb, anders was er weinig gebeurd denk ik..

Maar goed.. vandaag besteld en morgen in huis reken ik zeker niet meer op.. 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Mamsie  schreef op: 28-10-2015 07:17:09
heel vervelend hoor....
Ik kan me voorstellen dat je pissisg bent, ik denk dat je echt de verkeerde getroffen hebt, heb bij de klantenservice nog nooit problemen gehad en juist ectra behulpzaam....
maar daar heb jij weinig aan, gelukkig heb je het product nu
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Harleysmama  schreef op: 28-10-2015 07:30:55
Heb gisteren een bestelling ontvangen die eigenlijk pas vandaag geleverd zou worden. Heb een blu-ray besteld waarvan de release datum op vandaag stond, maar gisteren al ontvangen. 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Smvn&d  schreef op: 28-10-2015 14:38:45
Ik bestel echt minstens 1x per week, en altijd voor 23 besteld volgende dag in huis, en echt nog nooit mee gemaakt!
Kreeg laatst een felicitatie mail van mij 200ste bestelling hahaha, en dat is nog een nie zo oud account 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Ik  schreef op: 28-10-2015 14:47:06
Normaal gesproken krijg ik ook alles snel geleverd.. laatst een keertje niet toen kreeg ik netjes een mail dat het vertraagd was en ik kon het ook annuleren als ik wilde..
Wel jaren geleden gedoe gehad toen ik een laptop voor mijn moeders verjaardag bestelde en ook vooruit betaald (ook rond 400 euro)..kwam ook niet op de afgesproken datum..heeft toen paar wk extra geduurd.. kon wel geld terugkrijgen maar dat deed een poos en ik had het geld niet om ergens anders dan alvast een andere te bestellen dus ik heb afgewacht maar wel contact met de klantenservice gehad en compensatie gehad.. volgens mij kregen we toen gratis een optische muis bij de laptop.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Bestelling Bol.com 'wordt verwerkt' ....
Naam
Bericht