Roos schreef op: 01-01-2015 18:45:25 |
Even een vraagje. Misschien dat iemand het hier weet. Op 15 dec 2013 heb ik een bank besteld. Op 29
jan 2014 is deze geleverd. Vanmiddag liep ik langs de bank af en stootte mijn been tegen iets
scherps dus even verder gaan kijken. Nu zit er op twee plaatsen in het tussenvlak tussen de
zitgedeeltjes iets kapot. Op 2 plaatsen steekt er iets scherps omhoog (het lijkt op een plastic
buisje wat zeer scherp is) Op 1 plaats komt het bijna door de stof heen. Ik heb het bedrijf meteen
gemaild met fotos (geen bevestingsmail gekregen wat wel zou moeten) en morgen ga ik bellen. Maar
valt dit onder de garantie. Deze is een jaar maar dan rekenen ze toch vanaf levering en niet vanaf
verkoop? |
Quote |
Minou schreef op: 01-01-2015 20:08:47 |
Lijkt me wel, wat je nog niet hebt, kun je ook niet gebruiken. Zeker bellen hoor ![]() |
Quote |
Debbel79 schreef op: 01-01-2015 21:16:33 |
Ja dat is vanaf levering. Dit zou gewoon garantie moeten zijn. Waar heb je de bank gekocht? |
Quote |
Roos schreef op: 01-01-2015 21:19:22 |
Bij Pronto Nijmegen is de bank gekocht. Lees wel veel slechte berichten over klachten. |
Quote |
Mrtj schreef op: 01-01-2015 21:28:05 |
hier juist goede ervaringen met Pronto Nijmegen. Maar eh... balen van jullie bank! Ik neem aan dat
dit inderdaad onder de garantie valt... |
Quote |
Debbel79 schreef op: 01-01-2015 21:44:03 |
Mijn vriendin werkt daar. Hihi ik app ze wel ff wat de procedure is bij zoiets. Kom zo terug |
Quote |
Roos schreef op: 01-01-2015 21:49:09 |
Ik hoop echt dat dit binnen de garantie valt. Met toeval dat ik er achter kwam omdat ik mijn been
stootte. Het komt bijna door de stof heen. Baal er zo van. Ben zo blij met mijn bank. Debbel oh dat is aardig dat je dat even wilt vragen. |
Quote |
Debbel79 schreef op: 01-01-2015 21:49:15 |
Onderstaande heb ik geappt: Gelijk even een vraag in het nieuwe jaar hihi. Een kennis heeft bij pronto in Nijmegen vorig jaar een bank gekocht. Die is geleverd op 29 januari 2014, maar er is iets aan kapot. Een scherp onderdeel steekt eruit of zoiets. Wat is jullie garantie termijn en procedure? Zodra ik iets hoor laat ik het weten! |
Quote |
Roos schreef op: 01-01-2015 21:56:02 |
Heei debbel onwijs bedankt!!! Jij bent toch debbie die toen bij mij een schommeltoestel heeft
opgehaald voor jou kinderen? |
Quote |
Roos schreef op: 01-01-2015 21:58:36 |
Haha dan heb ik toch die goede debbie voor mij. Dat is al lang geleden |
Quote |
Debbel79 schreef op: 01-01-2015 22:00:08 |
Ik was er toen niet bij toch? Mijn vriend en schoonvader geloof ik of niet? |
Quote |
Debbel79 schreef op: 01-01-2015 22:23:33 |
Ze heeft terug geappt. Je moet zowieso voor de 29e een mail met foto en als je hebt ordernummer sturen. Dat heb je dus al gedaan. Dat je geen ontvangsmail hebt gehad klopt want ze is een paar dagen vrij. Morgen bellen heeft geen zin, zij is er niet en de bedrijfsleider ook niet. Dus zij zegt laat haar maandag maar bellen en vragen naar mij. Dan regelt ze het verder wel met je. Het eerste jaar valt het onder garantie en wordt alles kosteloos gefixt. Het moet wel eerst beoordeeld worden, maar dat kwam wel goed. Ze ging haar best voor je doen. Ik stuur je in een pb ff haar naam. |
Quote |
Roos schreef op: 01-01-2015 22:27:08 |
Debbel mail me maar even op justmy76@gmail.com. Ik weet mijn inlog van hier niet meer. |
Quote |
Nelia schreef op: 01-01-2015 23:49:17 |
Als alles (hier) in 2015 zo makkelijk gaat, dan teken ik daarvoor ![]() |
Quote |
Debbel79 schreef op: 02-01-2015 08:54:16 |
Whaha!! Is natuurlijk puur toeval dat mijn vriendin net daar werkt dn ook nog op deze afdeling haha.
|
Quote |
El64 schreef op: 02-01-2015 10:52:36 |
Toeval bestaat niet ![]() |
Quote |