Menu
Topic:
Boos op de Albert Heijn
Diedoes Lid


| Stomme Albert heijn. Deze klacht heb ik net opgestuurd:
Ik wil graag een klacht
indienen. Afgelopen week heb ik een Kips leverworst gekocht, dat was op 6 september 2012. De
houdbaarheisdatum was echter 13-08-2012. Drie weken over de datum dus! Aangezien ik hier thuis
pas achter kwam moest ik weer terug naar de winkel. Zonder excuses (of gratis product!) kreeg
ik het geld terug. Vervolgens de nieuwe boodschappen gedaan. Nu heb ik vanavond op de
houdbaarheidsdatum gekeken van de mini-mars. Staat daar 15-07-2012 op! Twee maanden over datum dus.
Ik keek omdat er een marsje helemaal wit was uitgeslagen. Er zijn er ook al een aantal opgegeten en
de bon heb ik ook niet meer! Terug gaan naar de winkel heeft dus weinig zin, want die willen
een bon en een gesloten verpakking.
Ik ben boos omdat producten zo ver over datum in de schappen liggen en omdat er vervolgens geen
excuses worden aangeboden. Netjes zou zijn dat de medewerker excuses aanbiedt, een gratis product
aanbiedt en aangeeft de voorraad te zullen controleren!
Ik zou het erg netjes vinden als ik op deze klacht een reactie en evt een tegemoetkoming
krijg.
|
Datum: 08-09-2012 21:41:11 | Quote |
Diedoes schreef op: 08-09-2012 21:41:11
|
Stomme Albert heijn. Deze klacht heb ik net opgestuurd:
Ik wil graag een klacht
indienen. Afgelopen week heb ik een Kips leverworst gekocht, dat was op 6 september 2012. De
houdbaarheisdatum was echter 13-08-2012. Drie weken over de datum dus! Aangezien ik hier thuis
pas achter kwam moest ik weer terug naar de winkel. Zonder excuses (of gratis product!) kreeg
ik het geld terug. Vervolgens de nieuwe boodschappen gedaan. Nu heb ik vanavond op de
houdbaarheidsdatum gekeken van de mini-mars. Staat daar 15-07-2012 op! Twee maanden over datum dus.
Ik keek omdat er een marsje helemaal wit was uitgeslagen. Er zijn er ook al een aantal opgegeten en
de bon heb ik ook niet meer! Terug gaan naar de winkel heeft dus weinig zin, want die willen
een bon en een gesloten verpakking.
Ik ben boos omdat producten zo ver over datum in de schappen liggen en omdat er vervolgens geen
excuses worden aangeboden. Netjes zou zijn dat de medewerker excuses aanbiedt, een gratis product
aanbiedt en aangeeft de voorraad te zullen controleren!
Ik zou het erg netjes vinden als ik op deze klacht een reactie en evt een tegemoetkoming
krijg. |
|
Quote |
Navigatie
RE: Boos op de Albert Heijn
Debby1977 schreef op: 09-09-2012 12:56:11
|
Maar jij zegt dat je best het fabrieksnummer wilt opsturen en ik zeg dat AH daar niks mee kan |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes schreef op: 09-09-2012 13:19:09
|
O op die manier, nee dat zou best kunnen. dat was een reactie op Made. Aantonen dat ik ze bij de AH
heb gekocht kan ik toch niet. Maar ik heb vanacht lekker geslapen, ben niet boos meer en
vind het wel best haha. Veel te lekker weer om me druk te maken om een paar marsjes  |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Ladyd schreef op: 09-09-2012 13:40:31
|
Bij onze AH liggen ook vaak producten over datum. Ik heb wel eens mora gehaktballetjes in
satésaus gekocht. Was een bonusaanbieding, en ook over datum. Dan mopper ik thuis wel maar ik
heb zelf de keuze gemaakt om niet terug te gaan. Dat waren die bakjes me ook niet waard. Maar
ik ben er toen wel meer en meer op gaan letten en zo vond ik afbakbroodjes overdatum (niemand bij de
bakkerij te bekennen dus op het schap gelegd) Zelfde ook met filet american (zeer slecht van hun!)
Wederom niemand te bekennen op de vleeswaren afdeling dus ook op het schap gelegd. En later nog eens
de bakjes saté weer. Ben er mee naar een medewerkster geweest. Die nam ze aan, mompelde iets
en weg was ze. En toen heb ik ook besloten om een mail te sturen. Ik kreeg een heel net
antwoord terug met de vraag of ik mijn telefoonnummer achter wilde laten zodat de manager me kon
bellen. Gedaan en tot op de dag van vandaag niks gehoord. In ieder geval let ik daar nu wel
beter op de datum |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Sammy Lid

| Quote
diedoes: | En nee ik heb geen zin om
terug naar de winkel te gaan omdat ik daar normaal mijn boodschappen niet doe. Dat betekent benzine
kosten, parkeer kosten en tijd tijdens een drukke week. Dat is mee een pak marsjes niet waard.
En nee, ik wil geen gratis producten ik wil graag een fatsoenlijk antwoord en het geld van
de marsjes.
|
Als je je geld terug wilt, zal je toch terug naar
de winkel moeten. Zo werkt dat nu eenmaal. Nogmaals ik snap dat je boos bent, maar ik vind dat
je er een enorme heissa van aan het maken bent. Als je niet terug wilt naar de winkel, dan zul je je
verlies moeten nemen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar je moet ze wel op een redelijke
manier de kans geven om de fouten goed te maken.
|
Datum: 09-09-2012 13:45:13 | Quote |
Sammy schreef op: 09-09-2012 13:45:13
|
Quote
diedoes: | En nee ik heb geen zin om
terug naar de winkel te gaan omdat ik daar normaal mijn boodschappen niet doe. Dat betekent benzine
kosten, parkeer kosten en tijd tijdens een drukke week. Dat is mee een pak marsjes niet waard.
En nee, ik wil geen gratis producten ik wil graag een fatsoenlijk antwoord en het geld van
de marsjes.
|
Als je je geld terug wilt, zal je toch terug naar
de winkel moeten. Zo werkt dat nu eenmaal. Nogmaals ik snap dat je boos bent, maar ik vind dat
je er een enorme heissa van aan het maken bent. Als je niet terug wilt naar de winkel, dan zul je je
verlies moeten nemen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar je moet ze wel op een redelijke
manier de kans geven om de fouten goed te maken. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Made Lid


| Quote
diedoes: | O op die manier, nee dat zou best
kunnen. dat was een reactie op Made. Aantonen dat ik ze bij de AH heb gekocht kan ik toch niet.
Maar ik heb vanacht lekker geslapen, ben niet boos meer en vind het wel best haha. Veel te
lekker weer om me druk te maken om een paar marsjes |
zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je
in de winkel niet netjes te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze
inderdaad wel even "sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen. Zo
ben ik vorige week onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal
cm waaraan hij moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels
dat dat niet zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50
euro betalen, maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug
komen, ook tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld
als een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn
portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer
moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet
mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als
ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten
houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de
koffer valt gewoon binnen de genoemde maten.
The most dangerous place on earth is between a mother and her child |
Datum: 09-09-2012 13:48:33 | Quote |
Made schreef op: 09-09-2012 13:48:33
|
Quote
diedoes: | O op die manier, nee dat zou best
kunnen. dat was een reactie op Made. Aantonen dat ik ze bij de AH heb gekocht kan ik toch niet.
Maar ik heb vanacht lekker geslapen, ben niet boos meer en vind het wel best haha. Veel te
lekker weer om me druk te maken om een paar marsjes |
zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je
in de winkel niet netjes te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze
inderdaad wel even "sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen. Zo
ben ik vorige week onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal
cm waaraan hij moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels
dat dat niet zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50
euro betalen, maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug
komen, ook tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld
als een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn
portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer
moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet
mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als
ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten
houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de
koffer valt gewoon binnen de genoemde maten. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes schreef op: 09-09-2012 13:58:05
|
Quote
Sammy: | [...]
Nogmaals
ik snap dat je boos bent, maar ik vind dat je er een enorme heissa van aan het maken bent.
|
Dat valt wel mee, ik heb een mail gestuurd en hier een topic
geopend bij klaaghoekje  Daar
heeft de AH geen last van hoor. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes Lid


| Quote
Made: |
[...]
zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je in de winkel niet netjes
te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze inderdaad wel even
"sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen.
Zo ben ik vorige week
onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal cm waaraan hij
moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels dat dat niet
zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50 euro betalen,
maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug komen, ook
tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld als
een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn
portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer
moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet
mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als
ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten
houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de
koffer valt gewoon binnen de genoemde maten.
|
Jeetje zeg wat aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je
wordt aangesproken. Hoe was barcelona?
|
Datum: 09-09-2012 13:59:15 | Quote |
Diedoes schreef op: 09-09-2012 13:59:15
|
Quote
Made: |
[...]
zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je in de winkel niet netjes
te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze inderdaad wel even
"sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen.
Zo ben ik vorige week
onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal cm waaraan hij
moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels dat dat niet
zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50 euro betalen,
maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug komen, ook
tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld als
een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn
portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer
moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet
mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als
ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten
houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de
koffer valt gewoon binnen de genoemde maten.
|
Jeetje zeg wat aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je
wordt aangesproken. Hoe was barcelona? |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Satekroket schreef op: 09-09-2012 16:05:48
|
Diedoes ik snap het helemaal hoor. Ik vind een excuus ook niet meer dan normale omgang met elkaar.
Maar wie weet! Het kan zijn dat je nog iets hoor van AH. Ik zou ook een mailtje sturen. Ze
hebben hier een beleid voor hoe er met klachten om moet worden gegaan en daar heeft iedereen zich
aan te houden. Of het nou pubers zijn of niet. Ik kreeg na een mail over taaie chips een doos
met 2 zakken nieuwe chips en een excuusbrief via de post. Ik had rijst gekocht waarvan bleek
dat de waardes van bepaalde stoffen te hoog waren die erin mogen zitten. Genmanipuleerde rijst
(schijnt normaal te zijn) ik kreeg mijn geld terug. En een week later kreeg ik een enorme doos met
wel 5 verschillende soorten rijst en een excuusbrief, nog een fles olijfolie en een keukenschort.
Van calve kreeg ik ook 3 flessen saus, omdat ik in een mail schreef dat ik de nieuwe doseerdop
niet handig vond. Ik heb ook eens een pak babyvoeding teruggebracht die 3 maanden over de
datum was. De bedrijfsleider nam het aan, zei geen woord en gaf me zonder een woord te zeggen mijn
geld terug. Vind ik echt niet kunnen. Heb toen geen mail gestuurd, maar zou het nu wel doen.
@made, op de homepage van easyjet staat precies hoe hoog/breed/lang je handbagage mag zijn.
Wanneer jouw handbagage hierbinnen viel, dan zou ik alsnog een mail sturen naar easyjet en mijn
beklag doen. En die 50 euro hoor je gewoon terug te krijgen!! Wie weet stoppen die medewerkers dat
geld wel in hun eigen zak. Zou me niets verbazen! |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Mama V Jurre,stijn,j oris schreef op: 09-09-2012 17:52:32
|
ik had hier bij de jumbo kip zaterdags gekocht maandag dinsdagwil ik het opbakken over de datum al
vanaf vrijdag ja geen risico en geld groeit me niet de rug kon de volgende dag naar jumbo gaan en
gratis oftewel de kip terug en het vlees wat mijn man is gaan kopen ook terug gekregen |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Jolanda1974 schreef op: 09-09-2012 17:58:53
|
Toch vind ik dat je als consument er zelf ook op moet letten hoor qua. datum. Ik doe dat wel in
ieder geval. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Sabrah schreef op: 09-09-2012 18:40:56
|
Ik kan me de frustratie wel voorstellen hoor. Als de medewerkers gewoon hun werk naar behoren zouden
doen dan zou je niet tot 2x aan toe iets kopen wat over de datum is. Natuurlijk kan je teruggaan,
maar dat kost extra tijd, soms ook extra benzine en parkeerkosten en die krijg je echt niet
vergoed. Ik denk alleen dat je op deze manier niet veel verder komt omdat het mailtje duidelijk
verstuurd is terwijl je boos was.
Ik persoonlijk vind het echt de
verantwoording van de winkel om ervoor te zorgen dat ze goede producten verkopen. De voorraad
controleren op houdbaarheids data is hier onderdeel van. En natuurlijk kan er altijd een fout
gemaakt worden. Ik kan me zo voorstellen dat marsjes minder gauw nagekeken worden dan verse
producten. De leverworst zou eigenlijk niet mogen gebeuren. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Mamavannoeya schreef op: 09-09-2012 18:47:31
|
Zonder bon kan je wel degelijk terug hoor, aan de verpakkings code kunnen ze in de kassa precies
zien waar en wanneer het gekocht is! Omruilen met een nieuwe aankoop mars gaat je dan ook niet
lukken trouwens! |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Debby1977 schreef op: 09-09-2012 19:05:01
|
Lukt wel hoor mamavannoeya, ik heb nl nog nooit meegemaakt dat een product scannen wat over datum of
niet goed is. |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Deborah Mv Priscilla ,levi,stan schreef op: 09-09-2012 19:09:14
|
Dat heb je met alleen maar goedkope werkkrachten. Die je onderbetaald en geen vastigheid bied. De
toekomst! |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Jen9 Gast
| De AH staat erom bekend behoorlijk goed te zijn voor zijn personeel...
|
Datum: 09-09-2012 19:10:33 | Quote |
Jen9 schreef op: 09-09-2012 19:10:33
|
De AH staat erom bekend behoorlijk goed te zijn voor zijn personeel... |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes schreef op: 09-09-2012 19:13:19
|
Nou zeg, ik heb nog nooit zoveel reacties gehad op een topic. Ik moet vaker boos worden  Normaal ben ik
nooit boos en altijd beleefd, dus dit moest er even uit zeg maar  |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Marion Gast
| Quote Deborah mv
Priscilla,Levi,Stan: | Dat heb je met
alleen maar goedkope werkkrachten. Die je onderbetaald en geen vastigheid bied. De
toekomst! |
lol! je vergeet nog de steeds minder uren die je mag
maken voor een bepaald iets, er komt steeds meer werk, maar steeds minder tijd!
|
Datum: 09-09-2012 20:09:50 | Quote |
Marion schreef op: 09-09-2012 20:09:50
|
Quote Deborah mv
Priscilla,Levi,Stan: | Dat heb je met
alleen maar goedkope werkkrachten. Die je onderbetaald en geen vastigheid bied. De
toekomst! |
lol! je vergeet nog de steeds minder uren die je mag
maken voor een bepaald iets, er komt steeds meer werk, maar steeds minder tijd! |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Made Lid


| Quote
diedoes: | [...]
Jeetje zeg wat
aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je wordt aangesproken. Hoe was
barcelona? |
Super  thx 
The most dangerous place on earth is between a mother and her child |
Datum: 10-09-2012 19:16:45 | Quote |
Made schreef op: 10-09-2012 19:16:45
|
Quote
diedoes: | [...]
Jeetje zeg wat
aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je wordt aangesproken. Hoe was
barcelona? |
Super  thx  |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Karel De Kleine Gast
| ach gister kips gekocht zeer vreemde smaak klacht word pas maandag verwerkt er blijkt dus maar 1
persoon op klachten te zitten niet over datum maar lijkt wel of er schoomaak rommel door zit
maar niet te pruimen maar kips neemt klachten zeer serieus deze zijn wel bij een ander
supermarkt gekocht
|
Datum: 31-10-2014 11:19:56 | Quote |
Karel De Kleine schreef op: 31-10-2014 11:19:56
|
ach gister kips gekocht zeer vreemde smaak klacht word pas maandag verwerkt er blijkt dus maar 1
persoon op klachten te zitten niet over datum maar lijkt wel of er schoomaak rommel door zit
maar niet te pruimen maar kips neemt klachten zeer serieus deze zijn wel bij een ander
supermarkt gekocht |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Linnie schreef op: 31-10-2014 11:54:59
|
is wel een heel oud topic om op te reageren.....  |
|
Quote |
RE: Boos op de Albert Heijn
Mama_anja schreef op: 31-10-2014 12:13:02
|
ik heb het laatst bij de jumbo gehad ik had baby voeding gekocht ( melk) ik had die zondag gekoct en
ook geopend woesndag had ik 2 nieuwe pakken gehaald toen zl meer ging spugen dus op de
onderkant van het pak gekeken hij was al een behoorlijk poos over de datum dus jumbo
gebeld ( was eigenmerke) de zelfde middag kwamen ze langs met een blik nutrilon en bos
bloemen en heb later ook nog geld terug gehad
als er iets niet goed is bij
welke winkel of fabrikant bel of mail ik heb veelal s6 gehad a |
|
Quote |
Navigatie
Reageren op Boos op de Albert Heijn