Menu
 

Topic:

Boos op de Albert Heijn

Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:41:11

Stomme Albert heijn. Deze klacht heb ik net opgestuurd:

Ik wil graag een klacht indienen. Afgelopen week heb ik een Kips leverworst gekocht, dat was op 6 september 2012. De houdbaarheisdatum was echter 13-08-2012. Drie weken over de datum dus!
Aangezien ik hier thuis pas achter kwam moest ik weer terug naar de winkel.
Zonder excuses (of gratis product!) kreeg ik het geld terug.
Vervolgens de nieuwe boodschappen gedaan.
Nu heb ik vanavond op de houdbaarheidsdatum gekeken van de mini-mars. Staat daar 15-07-2012 op! Twee maanden over datum dus. Ik keek omdat er een marsje helemaal wit was uitgeslagen. Er zijn er ook al een aantal opgegeten en de bon heb ik ook niet meer!
Terug gaan naar de winkel heeft dus weinig zin, want die willen een bon en een gesloten verpakking.


Ik ben boos omdat producten zo ver over datum in de schappen liggen en omdat er vervolgens geen excuses worden aangeboden. Netjes zou zijn dat de medewerker excuses aanbiedt, een gratis product aanbiedt en aangeeft de voorraad te zullen controleren!


Ik zou het erg netjes vinden als ik op deze klacht een reactie en evt een tegemoetkoming krijg.

 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
RE: Boos op de Albert Heijn
Debby1977  schreef op: 09-09-2012 12:56:11
Maar jij zegt dat je best het fabrieksnummer wilt opsturen en ik zeg dat AH daar niks mee kan
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 09-09-2012 13:19:09
O op die manier, nee dat zou best kunnen. dat was een reactie op Made. Aantonen dat ik ze bij de AH heb gekocht kan ik toch niet.

Maar ik heb vanacht lekker geslapen, ben niet boos meer en vind het wel best haha. Veel te lekker weer om me druk te maken om een paar marsjes
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Ladyd  schreef op: 09-09-2012 13:40:31
Bij onze AH liggen ook vaak producten over datum. Ik heb wel eens mora gehaktballetjes in satésaus gekocht. Was een bonusaanbieding, en ook over datum. Dan mopper ik thuis wel maar ik heb zelf de keuze gemaakt om niet terug te gaan. Dat waren die bakjes me ook niet waard.
Maar ik ben er toen wel meer en meer op gaan letten en zo vond ik afbakbroodjes overdatum (niemand bij de bakkerij te bekennen dus op het schap gelegd) Zelfde ook met filet american (zeer slecht van hun!) Wederom niemand te bekennen op de vleeswaren afdeling dus ook op het schap gelegd. En later nog eens de bakjes saté weer. Ben er mee naar een medewerkster geweest. Die nam ze aan, mompelde iets en weg was ze.
En toen heb ik ook besloten om een mail te sturen. Ik kreeg een heel net antwoord terug met de vraag of ik mijn telefoonnummer achter wilde laten zodat de manager me kon bellen. Gedaan en tot op de dag van vandaag niks gehoord.
In ieder geval let ik daar nu wel beter op de datum
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Sammy  schreef op: 09-09-2012 13:45:13

Quote diedoes:

En nee ik heb geen zin om terug naar de winkel te gaan omdat ik daar normaal mijn boodschappen niet doe. Dat betekent benzine kosten, parkeer kosten en tijd tijdens een drukke week. Dat is mee een pak marsjes niet waard.

En nee, ik wil geen gratis producten ik wil graag een fatsoenlijk antwoord en het geld van de marsjes.



Als je je geld terug wilt, zal je toch terug naar de winkel moeten. Zo werkt dat nu eenmaal.
Nogmaals ik snap dat je boos bent, maar ik vind dat je er een enorme heissa van aan het maken bent. Als je niet terug wilt naar de winkel, dan zul je je verlies moeten nemen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar je moet ze wel op een redelijke manier de kans geven om de fouten goed te maken.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Made  schreef op: 09-09-2012 13:48:33

Quote diedoes:
O op die manier, nee dat zou best kunnen. dat was een reactie op Made. Aantonen dat ik ze bij de AH heb gekocht kan ik toch niet.

Maar ik heb vanacht lekker geslapen, ben niet boos meer en vind het wel best haha. Veel te lekker weer om me druk te maken om een paar marsjes



zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je in de winkel niet netjes te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze inderdaad wel even "sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen.


Zo ben ik vorige week onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal cm waaraan hij moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels dat dat niet zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50 euro betalen, maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug komen, ook tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld als een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de koffer valt gewoon binnen de genoemde maten.

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 09-09-2012 13:58:05

Quote Sammy:
[...]


Nogmaals ik snap dat je boos bent, maar ik vind dat je er een enorme heissa van aan het maken bent.



Dat valt wel mee, ik heb een mail gestuurd en hier een topic geopend bij klaaghoekje Daar heeft de AH geen last van hoor.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 09-09-2012 13:59:15

Quote Made:

[...]

zo is dat. Al begrijp ik wel dat het irriteert dat je in de winkel niet netjes te woord gestaan bent. Een vriendelijk woord kost niks. Ik vind dat ze inderdaad wel even "sorry mevrouw dit had niet mogen gebeuren" kunnen zeggen.


Zo ben ik vorige week onbeschoft door Easy Jet behanddeld. Mijn handbagage koffer viel binnen de aantal cm waaraan hij moet voldoen, daar zeiden ze, de spanjaarden bij easy jet in hun half gebakken engels dat dat niet zo was. Ik werd aan de kant gezet en er werd tegen me geschreeuwd, mo9est direct 50 euro betalen, maar mn ex was al door de poort (en hij had het geld bij zich) en hij mocht niet terug komen, ook tegen hem werd geschreeuwd dat hij door moest lopen en wel heel snel. Ik werd behandeld als een of andere drugssmokkelaar en nog net niet in de boeien geslagen. Mn ex gooide zijn portemonee naar me toe om te kunnen betalen, anders had ik niet eens naar huis gekund of mn koffer moeten laten staan met alle inhoud. Ik ga dan ook zeker een klacht sturen. Het geld zal ik er niet mee terug krijgen waarschijnlijk, maar wil hun laten weten dat ik erg onbeschoft behandeld ben. Als ze me gewoon netjes te woord hadden gestaan en uitgelegd hadden dat zij zich aan de regeles moeten houden blablabla dan had ik het nog wel gelaten denk ik, ook al ben ik het er niet mee eens, want de koffer valt gewoon binnen de genoemde maten.




Jeetje zeg wat aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je wordt aangesproken.
Hoe was barcelona?
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Satekroket  schreef op: 09-09-2012 16:05:48
Diedoes ik snap het helemaal hoor. Ik vind een excuus ook niet meer dan normale omgang met elkaar. Maar wie weet! Het kan zijn dat je nog iets hoor van AH.
Ik zou ook een mailtje sturen. Ze hebben hier een beleid voor hoe er met klachten om moet worden gegaan en daar heeft iedereen zich aan te houden. Of het nou pubers zijn of niet.
Ik kreeg na een mail over taaie chips een doos met 2 zakken nieuwe chips en een excuusbrief via de post.
Ik had rijst gekocht waarvan bleek dat de waardes van bepaalde stoffen te hoog waren die erin mogen zitten. Genmanipuleerde rijst (schijnt normaal te zijn) ik kreeg mijn geld terug. En een week later kreeg ik een enorme doos met wel 5 verschillende soorten rijst en een excuusbrief, nog een fles olijfolie en een keukenschort.
Van calve kreeg ik ook 3 flessen saus, omdat ik in een mail schreef dat ik de nieuwe doseerdop niet handig vond.
Ik heb ook eens een pak babyvoeding teruggebracht die 3 maanden over de datum was. De bedrijfsleider nam het aan, zei geen woord en gaf me zonder een woord te zeggen mijn geld terug. Vind ik echt niet kunnen. Heb toen geen mail gestuurd, maar zou het nu wel doen.

@made, op de homepage van easyjet staat precies hoe hoog/breed/lang je handbagage mag zijn. Wanneer jouw handbagage hierbinnen viel, dan zou ik alsnog een mail sturen naar easyjet en mijn beklag doen. En die 50 euro hoor je gewoon terug te krijgen!! Wie weet stoppen die medewerkers dat geld wel in hun eigen zak. Zou me niets verbazen!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mama V Jurre,stijn,j
oris
  schreef op: 09-09-2012 17:52:32
ik had hier bij de jumbo kip zaterdags gekocht maandag dinsdagwil ik het opbakken over de datum al vanaf vrijdag ja geen risico en geld groeit me niet de rug kon de volgende dag naar jumbo gaan en gratis oftewel de kip terug en het vlees wat mijn man is gaan kopen ook terug gekregen
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Jolanda1974  schreef op: 09-09-2012 17:58:53
Toch vind ik dat je als consument er zelf ook op moet letten hoor qua. datum. Ik doe dat wel in ieder geval.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Sabrah  schreef op: 09-09-2012 18:40:56
Ik kan me de frustratie wel voorstellen hoor. Als de medewerkers gewoon hun werk naar behoren zouden doen dan zou je niet tot 2x aan toe iets kopen wat over de datum is. Natuurlijk kan je teruggaan, maar dat kost extra tijd, soms ook extra benzine en parkeerkosten en die krijg je echt niet vergoed.
Ik denk alleen dat je op deze manier niet veel verder komt omdat het mailtje duidelijk verstuurd is terwijl je boos was. 


Ik persoonlijk vind het echt de verantwoording van de winkel om ervoor te zorgen dat ze goede producten verkopen. De voorraad controleren op houdbaarheids data is hier onderdeel van. En natuurlijk kan er altijd een fout gemaakt worden. Ik kan me zo voorstellen dat marsjes minder gauw nagekeken worden dan verse producten. De leverworst zou eigenlijk niet mogen gebeuren.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mamavannoeya  schreef op: 09-09-2012 18:47:31
Zonder bon kan je wel degelijk terug hoor, aan de verpakkings code kunnen ze in de kassa precies zien waar en wanneer het gekocht is!
Omruilen met een nieuwe aankoop mars gaat je dan ook niet lukken trouwens!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Debby1977  schreef op: 09-09-2012 19:05:01
Lukt wel hoor mamavannoeya, ik heb nl nog nooit meegemaakt dat een product scannen wat over datum of niet goed is.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Deborah Mv Priscilla
,levi,stan
  schreef op: 09-09-2012 19:09:14
Dat heb je met alleen maar goedkope werkkrachten. Die je onderbetaald en geen vastigheid bied. De toekomst!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Jen9  schreef op: 09-09-2012 19:10:33
De AH staat erom bekend behoorlijk goed te zijn voor zijn personeel...
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 09-09-2012 19:13:19
Nou zeg, ik heb nog nooit zoveel reacties gehad op een topic.
Ik moet vaker boos worden Normaal ben ik nooit boos en altijd beleefd, dus dit moest er even uit zeg maar
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Marion  schreef op: 09-09-2012 20:09:50

Quote Deborah mv Priscilla,Levi,Stan:
Dat heb je met alleen maar goedkope werkkrachten. Die je onderbetaald en geen vastigheid bied. De toekomst!



lol! je vergeet nog de steeds minder uren die je mag maken voor een bepaald iets, er komt steeds meer werk, maar steeds minder tijd!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Made  schreef op: 10-09-2012 19:16:45

Quote diedoes:
[...]

Jeetje zeg wat aso. Het is inderdaad de hele manier waarop je wordt aangesproken.
Hoe was barcelona?



Super  thx
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Karel De Kleine   schreef op: 31-10-2014 11:19:56
ach gister kips gekocht zeer vreemde smaak klacht word pas maandag verwerkt er blijkt dus maar 1 persoon op klachten te zitten
niet over datum maar lijkt wel of er schoomaak rommel door zit maar niet te pruimen
maar kips neemt klachten zeer serieus
deze zijn wel bij een ander supermarkt gekocht
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Linnie  schreef op: 31-10-2014 11:54:59
is wel een heel oud topic om op te reageren.....
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mama_anja  schreef op: 31-10-2014 12:13:02
ik heb het laatst bij de jumbo gehad ik had baby voeding gekocht ( melk) ik had die zondag gekoct en ook geopend woesndag had ik 2 nieuwe pakken gehaald  
toen zl meer ging spugen dus op de onderkant van het pak gekeken hij was al een behoorlijk poos over de datum 
dus jumbo gebeld ( was eigenmerke)
de zelfde middag kwamen ze langs met een blik nutrilon  en bos bloemen 
en heb later ook nog geld terug gehad

als er iets niet goed is bij welke winkel of fabrikant bel of mail ik heb veelal s6 gehad
a
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende


Reageren op Boos op de Albert Heijn
Naam
Bericht