Menu
 

Topic:

Boos op de Albert Heijn

Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:41:11

Stomme Albert heijn. Deze klacht heb ik net opgestuurd:

Ik wil graag een klacht indienen. Afgelopen week heb ik een Kips leverworst gekocht, dat was op 6 september 2012. De houdbaarheisdatum was echter 13-08-2012. Drie weken over de datum dus!
Aangezien ik hier thuis pas achter kwam moest ik weer terug naar de winkel.
Zonder excuses (of gratis product!) kreeg ik het geld terug.
Vervolgens de nieuwe boodschappen gedaan.
Nu heb ik vanavond op de houdbaarheidsdatum gekeken van de mini-mars. Staat daar 15-07-2012 op! Twee maanden over datum dus. Ik keek omdat er een marsje helemaal wit was uitgeslagen. Er zijn er ook al een aantal opgegeten en de bon heb ik ook niet meer!
Terug gaan naar de winkel heeft dus weinig zin, want die willen een bon en een gesloten verpakking.


Ik ben boos omdat producten zo ver over datum in de schappen liggen en omdat er vervolgens geen excuses worden aangeboden. Netjes zou zijn dat de medewerker excuses aanbiedt, een gratis product aanbiedt en aangeeft de voorraad te zullen controleren!


Ik zou het erg netjes vinden als ik op deze klacht een reactie en evt een tegemoetkoming krijg.

 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:47:03
Wie heeft er ook weleens een klacht ingediend bij AH en kreeg je daar een reactie op?
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mie  schreef op: 08-09-2012 21:47:48

Ik kan me voorstellen dat je een dikke klacht indient voor het tot 2 keer toe over datum zijn van gekochte produkten.
En je hebt ook groot gelijk dat je vindt dat AH zijn voorraden moet nakijken.
Maar.....ik vind het écht niet kunnen om dan te bedelen om een gratis produkt als tegemoetkoming.
Zoiets is een gunst van de AH, en als het zomaar aan je wordt aangeboden is dat goede service en bijzonder klantvriendelijk, maar erom vragen.........( ik zou dat niet eens durven..)

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:50:00
Ik wil geen gratis product, ik wil het geld van mijn Marsjes terug! Die eet ik echt niet meer hoor, maar terug brengen kan niet want ik heb geen bon en gesloten verpakking.
Dus wat mij betreft geen bedelen, maar mijn eigen geld terug.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mie  schreef op: 08-09-2012 21:50:01
Je moet uiteraard wel je gekochte en niet goed zijnde produkt opnoeiw krijgen , dat had ik vergeten erbij te zetten.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:51:05
Zelfs die wil ik niet, ik wil mijn geld En dan weer naar de Jumbo
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Nelia  schreef op: 08-09-2012 21:51:41
Sluit mij bij Mie aan. Het mag inderdaad niet voorkomen, maar vind je mail niet erg netjes... Je hebt je geld terug gekregen, prima toch? Waarom gelijk mailen naar de AH? Je had ook naar de manager van de winkel kunnen gaan...
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:54:04
Ik heb mijn geld van de Mars dus niet terug. Twee redenen om niet naar de winkel te gaan: ik heb geen zin om weer naar de albert heijn te rijden en het is nu zaterdag avond en ben nu boos en ten tweede het personeel reageert erg laks, dat stoort mij. Ik verwacht van de AH wel een beetje service
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Sammy  schreef op: 08-09-2012 21:56:06
Persoonlijk vind ik om een tegemoetkoming vragen een beetje ver gaan. Het is jammer en vervelend dat je dit nu 2x achter elkaar gebeurd, maar ik weet zeker dat dit niet expres is gebeurd!

Over het algemeen heeft AH een behoorlijk strak code beleid, maar daar glipt wel eens iets doorheen. Kan in ieder supermarkt gebeuren.
Ook zonder bon en geopende verpakking kun je gewoon terug naar Albert Heijn en krijg je zonder pardon je geld ervoor terug.

Vind het een beetje moeilijk om te verwachten dat men hun excuus hiervoor aanbied. Tuurlijk ik snap dat het vervelend voor je is. In de praktijk ligt het naar mijn idee een beetje anders. Maar als je persé een excuus wilt, kun je het beste naar een chef of bedrijfsleider vragen.

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Nelia  schreef op: 08-09-2012 21:57:28
Maar met de Marsjes ben je (nog) niet terug gegaan, dus je hebt hen geen kans gegeven om dit op te lossen. Excuus was inderdaad wel netjes geweest bij de leverworst, maar je hebt wel je geld terug gekregen waarvan je een nieuwe kon kopen. Zou zelf een klacht indienen als ze moeilijk hadden gedaan en je geen geld terug hadden willen geven.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Sammy  schreef op: 08-09-2012 21:59:26

Quote diedoes:
Ik heb mijn geld van de Mars dus niet terug. Twee redenen om niet naar de winkel te gaan: ik heb geen zin om weer naar de albert heijn te rijden en het is nu zaterdag avond en ben nu boos en ten tweede het personeel reageert erg laks, dat stoort mij. Ik verwacht van de AH wel een beetje service



Denk dat er meer iets mis is aan het filiaal waar je boodschappen doet, dan met Albert heijn zelf. Mijn ervaring is dat Albert Heijn service hoog in het vaandel heeft staan!

Nogmaals je kunt gewoon, als je afgekoeld bent, terug naar de winkel gaan en dan krijg je zo je geld terug. Zoals je het nu schrijft komt het een beetje over alsog je verwacht dat Albert Heijn het naar je toe komt brengen
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 21:59:50
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel dus met een tegemoetkoming het geld dat ik voor de Mars heb betaald. Dat is toch normaal dat ik dat terug wil.
Verder wil ik niets van ze, behalve dat ze weten dat hun personeel klachten niet oplost met excuses. Dat zou ik als baas ook willen weten.
Excuses hoeft van mij niet meer hoor. Dit is voor het eerst dat ik een klacht heb ingedient. Maar komop leverworst 3 weken over datum kan je echt wel ziek van worden hoor!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 22:02:57

Quote Sammy:

Vind het een beetje moeilijk om te verwachten dat men hun excuus hiervoor aanbied. Tuurlijk ik snap dat het vervelend voor je is. In de praktijk ligt het naar mijn idee een beetje anders. Maar als je persé een excuus wilt, kun je het beste naar een chef of bedrijfsleider vragen.



Nou het lijkt mij dus helemaal niet moeilijk om te zeggen, Sorry Mevrouw ik zal u het geld terug geven. Klinkt heel anders dan O, oke. En dan geld terug geven.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Sammy  schreef op: 08-09-2012 22:05:42
Probeer de juiste woorden te vinden...

In jou ogen is het niet opgelost. Maar kan me bijna niet voorstellen dat ze bij de counter niet even contact met de betreffende afdeling hebben gehad om het vak na te laten kijken. Dat kan ook gebeuren nadat je weer weg was!

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 22:05:46

Quote Sammy:
[...]

Nogmaals je kunt gewoon, als je afgekoeld bent, terug naar de winkel gaan en dan krijg je zo je geld terug. Zoals je het nu schrijft komt het een beetje over alsog je verwacht dat Albert Heijn het naar je toe komt brengen



Nee hoor dat verwacht ik niet, AH levert hier ook helemaal niet Maar ik ga niet meer terug, ze zitten voor mij nu eenmaal niet erg praktisch dus kom er niet vaak. Alleen deze week toevallig en door die stomme leverworst nog een keer.  Voor een zak Marsjes rij ik niet nog een keer.

Ik verwacht trouwens geen enkele reactie van de AH.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 22:08:35

Quote Sammy:
Probeer de juiste woorden te vinden...

In jou ogen is het niet opgelost. Maar kan me bijna niet voorstellen dat ze bij de counter niet even contact met de betreffende afdeling hebben gehad om het vak na te laten kijken. Dat kan ook gebeuren nadat je weer weg was!



dat hoop ik wel en denk ik ook, maar service heeft toch ook te maken met hoe je mensen te woord staat. Als je een vriendelijk woord en een sorry hoort denk ik zelf ook, tja het kan gebeuren. Nu vind ik het niet alleen slordig maar ook klant onvriendelijk. Dat hoeft niet bij de AH
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Mafkees  schreef op: 08-09-2012 22:11:29
ik begrijp je boosheid wel.

ik denk ook niet dat het aan Appie zelf ligt maar aan de winkel waar je komt.

het kan geen kwaad om een mailtje te sturen wat over dit filiaal gaat. heb het een tijdje gehad bij Dirk vd Broek, sindsdien heb ik de tik om bij alles wat ik in de winkelkar leg de datum te checken.

ik zou met de aangebroken zak marsjes ook teruggan en de hele situatie even uitleggen. een beetje AH zoekt hier een oplossing voor
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Cir  schreef op: 08-09-2012 22:13:08

Het zal wel per filiaal verschillen denk ik.

Ik had een keer biologische worstjes die 2 dagen over de datum waren. Ik ben er mee terug gegaan. Ik kreeg mijn geld terug EN ik mocht nieuwe worstjes pakken EN ik mocht een bosje bloemen uitkiezen. Nou ik was helemaal perplex.

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Liefje  schreef op: 08-09-2012 22:14:53
Hm ja hier ook niet de ervaring ook al heb je geen bon meer dat zou hier wel geregeld worden.

Dus ik vind je klacht terecht zou ook niet weer heen en weer rijden (ben je het soms al kwijt aan benzinekosten).

En zou ook mijn geld terug willen.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Jo  schreef op: 08-09-2012 22:16:01
In zowel de Jumbo als AH haal ik regelmatig produkten weg die over de datum zijn.
Ik had laatst 5 bakken zalmsalade schotel 2 weken over datum uit een koeling gehaald.
Daar zaten garnaaltjes op, die wil je echt niet meer eten.
Oh ja bedankt zegt de jongen waar ik ze aan gaf (vakkenvuller) en loopt weg.
Daarna had ik heel veel pakken saucijzebroodjes dik 4!! weken over de datum.
Ik sprak een medewerker aan die er al lang werkte en een leidinggevende funktie heeft en die handele volgens de Jumbo regels, ik mocht gratis nieuwe meenemen.
Maar heb ik ervoor bedankt, ik doe het niet voor een gratis product maar gewoon om klanten bedorven dingen te besparen.

Bij de AH een hele stapel bakjes file american 2 dagen over de datum, meteen maar gemeld aan de bali, waar toevallig de bedrijfsleider stond.
Die man rolde eens met zijn ogen, nam het met een sjagrijnig gezicht waar en zei niks, dat vond ik best aso.
Ligt er dus maar helemaal aan wie er in de winkel staat.

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 22:18:35

Quote MaFKeeS:
ik begrijp je boosheid wel.

ik denk ook niet dat het aan Appie zelf ligt maar aan de winkel waar je komt.

het kan geen kwaad om een mailtje te sturen wat over dit filiaal gaat. heb het een tijdje gehad bij Dirk vd Broek, sindsdien heb ik de tik om bij alles wat ik in de winkelkar leg de datum te checken.

ik zou met de aangebroken zak marsjes ook teruggan en de hele situatie even uitleggen. een beetje AH zoekt hier een oplossing voor



Nou dat bedoel ik dus ook, ik vind wel dat ze mogen weten dat er in dit filiaal dus dingen mis gaan en het personeel daar laks op reageert. Ik kijk eigenlijk altijd op de datum, maar de leverworst had mijn dochtertje gepakt omdat ze die altijd op het KDV krijgt en wij hebben die normaal niet. (het KDV winkelt daar ook, mag toch hopen dat ze een betere datum hebben gepakt)

Wij hebben trouwens ook een vlees in het schap zien liggen dat over datum was en helemaal groen uitgeslagen. Dat hebben we gemeld. Reactie: O. Vervolgens loopt hij weg en ligt het vlees er nog. Zelfde filiaal was dat (BBQ vlees zijn we voor naar een andere winkel gegaan)
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Diedoes  schreef op: 08-09-2012 22:22:08
Verschillende ervaringen dus en blijkbaar per filiaal en verkoper verschillend. Ik zou het wel willen weten als baas, service is nou eenmaal de beste reklame voor je winkel.

En idd producten die gewoon zo ver over de datum zijn, je wilt niet weten hoe ziek je van sommige dingen kan worden (waar is die gadver smiley)
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Jo  schreef op: 08-09-2012 22:33:44
Ik heb een houdbaarheidsdatum tic, ik kijk ongemerkt heel vaak (vooral bij versproducten) naar de datum.
Bij de Jumbo op de site staat dat je produkten van vandaag of morgen gratis mee krijgt, nou het vlees is bijna allemaal van morgen of zelfs vandaag is me opgevallen.
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Esther Mv Thomas  schreef op: 08-09-2012 22:46:44

Ik heb eens babyvoeding (potjes) zien staan bij de Jumbo die een jaar over datum waren.....Toen wij er iets van zeiden, werd er niet eens bedankt gezegd. Een week later stonden ze er nog.......

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
M@rion  schreef op: 09-09-2012 00:05:45
pffff ik ga proberen netjes te reageren, alvast sorry als dat niet lukt..

als ik het goed begrijp mekker je hier al over het geld van de marsjes, terwijl je nog niet eens bent terug geweest??? sorry hoor maar een winkel heeft dan niet eens de kans gehad om het geld terug te geven...
tuurlijk zou het niet mogen dat het over datum ligt, maar heb je enig idee hoeveel producten er in een winkel liggen? de medewerkers zijn ook maar mensen hoor, die maken ook fouten.. het gaat tegenwoordig ook zo bij vakkenvullers, ze moeten alles zo snel mogelijk vullen, zijn ze te langzaam dan kunnen ze weer vertrekken. een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad hoor...

en een excuses niet gegeven, tja je hebt je geld toch terug gekregen van die worst? wil je nou echt ook gratis iets terug? ik vind het netjes dat je je geld hebt terug gekregen en die medewerkster die je heeft geholpen heeft die fout niet eens gemaakt!

ik vind je mail overdreven, de winkel heeft de kans niet eens gehad om de marsen te vergoeden. je zegt niet weer terug te gaan, je wilt er niet om rijden, maar hoe vaak moet je naar een supermarkt, dan neem je ze toch gewoon een keer mee als je er weer heen moet? niet te moeilijk denken!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Marjolein852  schreef op: 09-09-2012 00:31:19
Ik heb het wel eens gehad en omdat ik niet terug kon/wou heb ik de winkel gebeld... geen probleem.. De keer dat ik daarna de winkel in kwam werd het netjes recht getrokken!

Je moet ze wel de kans geven om een een fout te herstellen....

verder, die winkels draaien op pubers. zou geen goed antwoord/reactie/verontschuliging verwachten...

 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Xsara  schreef op: 09-09-2012 08:01:43
als je bij de jumbo een produkt over datum in de schappen vindt dan krijg je datzelfde produkt met een nieuwe datum gratis.

ik kijk altijd in de winkel naar de datum.. zeker met vleesprodukten of koeling produkten.. misschien een tip to om ook in het vervolg even te kijken als je een produkt pakt... wel zo handig..
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Liefje  schreef op: 09-09-2012 08:22:06
Dat ze het niet uit de schappen halen vind ik ronduit schandalig, eerlijk ik ben zon persoon die het dan zelf eruit haalt en luidkeels verkondigd bij de balie dat ik ze het maar breng en dat ze het dan nu in de afvalbak kunnen gooien.

Maar gelukkig is het hier bij de appie als je dat ziet ze het produkt van je aanpakken en regelrecht zelf meteen in de dichtsbijzijnde afvalbak gooien.

Dat ze niet altijd even goed reageren kan ik snappen meesten zijn toch de scholieren en weekendhulpjes en die zal het boeien alhoewel ik altijd wel een dank je wel krijg.

Als het te druk is bij de appie en ik zie iets over de datum en ik zie niemand dan gooi ik het zelf in de afvalbak
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Debbel79  schreef op: 09-09-2012 08:24:20
dit ligt echt aan het filiaal/bedrijfsleider hoe zoeits opgepakt wordt.

ik heb een keer gehad dat ik gevulde speculaas had gekocht die over datum bleek. alleen had mijn vriend die 's avonds in de schemer opengemaakt en een stukje opgegeten. hij zei nog dat ie raar smaakte. ipv van eerst ff goed kijken eet ie dat hele stukje op! oen! pas toen hij smorgens ziek was zagen we dat het overdatum was en dat de schimmel er al op zat! hij had een flinke voedselvergiftiging en heeft een week niet kunnen werken.

dit was in mijn ogen een typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult. hij had ff goed moeten kijken vind ik.

toen ik die dag nog even naar de AH moest heb ik het toch even gemeld zodat ze dat rek even na konden kijken. ik ging mij totaal niet om geld of wat dan ook. tot mijn verbazing kreeg ik excuses en  mocht ik een bosje bloemen uitzoeken, en hij vroeg mijn adres.

diezelfde avond nog stond de bedrijfsleider zelf op de stoep met zo'n AH shopper vol met boodschappen!!

dat was echt zo super!!

maar.... een jaar later was er een andere bedrijfsleider, en had ik babyvoeding overdatum waardoor fiene echt doodziek is geworden. ik ben toen ook dit gaan melden omdat ik niet wilde dat andere kindjes zo ziek zouden worden, en toen kon er nog niet eens een excuusje vanaf.
zo zie je maar... elk persoon is weer anders...
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Esthermv2  schreef op: 09-09-2012 08:26:48
Ik kan het me wel voorstellen!!
Een beetje fatsoen zou op zijn plaats zijn.
Je moet er toch van uit kunnen gaan dat de producten een goede datum hebben en hebben ze dat niet, is dat hun fout en zullen ze de klant opnieuw tevreden moeten stellen.
Ze zullen hun best wel doen, maar zijn soms ook erg laks hoor wb datums!
 
Quote
RE: Boos op de Albert Heijn
Jen9  schreef op: 09-09-2012 09:23:17
Die marsen lekker opeten hoor, krijg je niks van. En ik snap dat je boos bent, maar als je ze niet eerste de kans geeft om er wat aan te doen... Je wilt niet terugrijden, prima, dan bel je even.. , of een mail.. maar ik zou de toon iets anders zetten!
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende


Reageren op Boos op de Albert Heijn
Naam
Bericht