Spatje schreef op: 04-06-2012 15:19:35 |
voor diegene die hem hebben gehouden, hebben ze het geld al van je rekening afgehouden? |
Quote |
Spatje schreef op: 09-07-2012 08:30:38 |
ow de krups kan ik idd ook eens mailen debby heb jij nog wat gehoord? |
Quote |
Biancamv3 schreef op: 09-07-2012 19:29:36 |
Bericht gehad van Krups, zij verwijzen mij nu door naar Nestle? Ach, mailen lekker door...... |
Quote |
Spatje schreef op: 09-07-2012 19:31:05 |
volhouden doe ik ook ben benieuwd debby hoe het bij jou afloopt |
Quote |
Biancamv3 schreef op: 09-07-2012 20:08:19 |
heel verhaal bij Nestle op het contact formulier neergezet. Ook eventjes erbij vermeld dat er ook
glazen bij horen (zag ik bij Blokker) en dat we die ook niet hebben.... Ben er eigenlijk een beetje klaar mee met die Insiders. Je wordt 3x per dag gemaild, en een beetje tegenreactie ho maar...... |
Quote |
Chantal31 schreef op: 09-07-2012 20:19:17 |
glazen heb ik wel gehad maja dat was omdat ik bij de actievste insider behoorde.Ben bangg dat het
niets uithaald maja als je het niet probeerd weet je het niet! |
Quote |
Chantalmvsamen schreef op: 10-07-2012 17:41:10 |
Ik heb net mail gehad van insiders: Beste Chantal, De prijs voor de Dolce Gusto werd ons doorgegeven bij aanvang van de campagne. Indien bepaalde winkels beslissen kortingen te geven op de Dolce Gusto in de loop van onze campagne kunnen wij hieraan helaas weinig doen. Met vriendelijke groeten, Celina The Insiders |
Quote |
Debby1977 schreef op: 10-07-2012 17:44:53 |
Ik had dezelfde mail. Maar goed, ze kunnen me de pot op, heb nog niks gehoord van de betaling |
Quote |
Spatje schreef op: 10-07-2012 18:57:32 |
Beste Gina, De prijs voor de Dolce Gusto werd ons doorgegeven bij aanvang van de campagne. Indien bepaalde winkels beslissen kortingen te geven op de Dolce Gusto in de loop van onze campagne kunnen wij hieraan helaas weinig doen. Met vriendelijke groeten, Celina ik kreeg dus dezelfde ook |
Quote |
Biancamv3 schreef op: 10-07-2012 19:05:46 |
Ha ik heb een ander antwoord Beste B. , Helaas is die korting niet te combineren met de actie van Dolce Gusto. Met vriendelijke groeten, Celina The Insiders Die Celina is er maar druk mee, ze moest voor mij helemaal een andere tekst opstellen. De reactie van Nestle maar afwachten. |
Quote |
Spatje schreef op: 14-07-2012 08:27:27 |
deze kreeg ik van krups Hartelijk dank voor uw e-mail. Via The Insiders heeft u de machine met korting op de advies prijs kunnen kopen. Het is zo dat wij geen vaste prijzen afgeven die in de winkels gehanteerd moeten worden omdat dit volgens de wet verboden is. Iedere winkelketen bepaalt zelf de verkoopprijzen van haar producten, dit kan dus per winkelketen verschillend zijn en dus ook verschillen van de prijzen die wij hebben. Sommige winkels kiezen er blijkbaar voor om hele concurrerende prijzen te hanteren. Wij zullen uiteraard uw bevindingen doorgeven aan onze marketingafdeling. Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020-5699699. Met vriendelijke groet, NESTLÉ NEDERLAND B.V. Sylvia Smit |
Quote |
Chantal31 schreef op: 16-07-2012 09:44:59 |
Jullie ook mail gehad? Hallo koffieliefhebber, Een tijdje geleden heb je deelgenomen aan de NESCAFÉ® Dolce Gusto® campagne en besloten om je toestel te houden. Eerst en vooral willen we je nogmaals bedanken voor je WOM-avonturen en de aankoop van je NESCAFÉ Dolce Gusto koffiezetapparaat tijdens deze campagne. We hopen dat je er nog veel plezier aan mag beleven! Heb je tijdens de campagne vrienden of familie kunnen overtuigen van de smaak en het gebruiksgemak van NESCAFÉ Dolce Gusto? Dan hebben we voor hen nog een leuke verrassing! Je krijgt de mogelijkheid om een tweede toestel aan te schaffen voor slechts € 69 (inclusief verzendkosten). Dit toestel is afkomstig van een medetester die besloten heeft het toestel niet te houden. Uiteraard is het toestel goed schoongemaakt en getest, bovendien zit er garantie op. Je kan deze dan (door)geven aan vrienden of familie. Ben je geďnteresseerd om nog een toestel op de kop te tikken? Vul dan deze survey in voor 26/07 en laat je betalingsgegevens achter. |
Quote |
Spatje schreef op: 16-07-2012 10:17:48 |
ja belachelijk, voor die prijs staan ze bijna nieuw in de winkel tsss |
Quote |
Biancamv3 schreef op: 16-07-2012 19:08:47 |
IK heb mail van Nestle, krijg twee dozen opgestuurd. Die mevrouw vond het wel sneu allemaal, en had
begrip voor mijn protesten Ach, toch weer bijna 10 euro verdiend....(jammer van de glazen die ik niet krijg....
|
Quote |
Kim83 schreef op: 23-08-2012 17:59:46 |
Wat een gedoe met the insiders zeg! Mijn Dolce Gusto deed het tijdens de campagne opeens niet meer, dus ik wilde hem sowieso niet houden. Ik heb hem op tijd geretourneerd. Maar tijdens de campagne heb ik wel een mail gestuurd dat ie het niet deed enzo. Nooit een reactie op gehad, dus ik dacht, ik stuur hem toch terug, jammer dan. Nou krijg ik vandaag een mail dat ie niet in goede staat verkeerde blabla en dat ze binnenkort die 89 euro van m'n rekening willen halen. Dus ik mail terug dat ik ze tijdens de campagne al een mail had gestuurd en ik nooit wat vernomen heb verder, krijg ik net een mail terug dat ze dat mailtje nergens kunnen vinden en of ik het mailtje van toen nog een keer kan sturen. Die heb ik dus niet meer, aangezien ik dacht dat het na het terugsturen klaar was. Wat moet ik nou? Ik ga niet betalen voor iets dat niet werkt! Voor iets dat ik niet eens meer in huis heb... |
Quote |
Kim Mv Sem schreef op: 23-08-2012 18:02:45 |
Ik neem aan dat je het retourbewijs dan hebt van het apparaat dat je terug gestuurd hebt? Die inscannen/kopieren en mailen/opsturen per post. Echt belachelijk hoe ze met je omgaan!!! |
Quote |
Kim83 schreef op: 23-08-2012 18:05:06 |
Ja maar dat is het probleem niet. Ze geven inderdaad aan dat ze 'm wel ontvangen hebben, alleen niet in goede staat. |
Quote |
Kim Mv Sem schreef op: 23-08-2012 18:22:03 |
Ik ben bang dat je dan geen poot hebt om op te staan tenzij je die ene mail nog kunt vinden.... Anders misschien juridisch loket even bellen voor advies? |
Quote |
Sammy schreef op: 23-08-2012 18:56:52 | ||
Kun je de mail ook niet meer terug vinden bij je verzonden items? | ||
Quote |
Kim83 schreef op: 23-08-2012 19:06:56 |
Nee ik heb zojuist gekeken maar kan 'm niet meer vinden. Ik denk dat ik 'm verwijderd heb nadat ik
'm teruggestuurd had. Ik doe echt nooit meer mee met zo'n actie pff. |
Quote |
Harleysmama schreef op: 23-08-2012 19:41:52 |
Daarom dat ik me ook heb uitgeschreven bij insiders. Geen communicatie terwijl ze het moeten hebben
van mond op mond reclame. Nou voor mij echt geen insiders meer. |
Quote |
Corine86 schreef op: 23-08-2012 19:46:24 |
@kim; mocht het allemaal niet meer lukken en ze het geld van je rekening afhalen, zou ik iig eisen
om het apparaat terug te ontvangen. Wellicht is hij ondanks dat hij kapot is nog te verkopen op mp, ik hem mn oude senseo ook verkocht op mp, was een mannetje die er van hield om dingen te repareren en door te verkopen. Heb je toch nog wat geld terug. Maar uiteraard zou ik ook eerst de andere opties doen! Zeker het juridisch loket bellen1 Ze kunnen wel zeggen dat ze dat mailtje niet hebben ontvangen |
Quote |
Juwindy schreef op: 23-08-2012 22:34:58 |
bij de mij is de incasso geweigerd door de bank staat genoeg geld op de rekening. als reden staat erbij geen mandaat verstrekt, (geen idee wat dat inhoud. |
Quote |
Mamavr schreef op: 23-08-2012 23:17:24 | ||
Volgens mij dat je hen geen machtiging hebt gegeven Grtjs mamavr | ||
Quote |