Menu
 

Topic:

weigering telefoon verlengen

Lauw  schreef op: 15-04-2012 19:54:28
Ik heb een discussie met iemand..
Ze is geweigert bij een provider voor een nieuw abonement iets met bkr ofso.

Maar ze heeft zoieso al een abbo lopen die al eens is verlengt, 2 jaar terug, ze heeft namelijk die telefoonnummer al 4 jaar dat contrakt dus.

Nu zegt ze dat ze de telefoon mag verlengen maar niet durft(voor afgang) om weer geweigert te worden, ik zeg haar dat verlenging nooit word geweigert als de 4 jaar lang de telefoon netjes optijd heeft betaalt..
maar ze heeft dus bkr toetsing van een oud abonement daar, maar die had ze al voor die 4 jaar,. maar toen kreeg ze m dus wel gewoon..

maar ik heb nooit eerder meegemaakt dat iemand niet mocht verlengen?? jullie
 
Quote
Navigatie
RE: weigering telefoon verlengen
Lauw  schreef op: 15-04-2012 19:56:51
dat zeg ik dus ook aan haar,maar ze durft niet haha, ik zeg wat doe je moeilijk 2 jaar geleden werd je abbo tog ook verlengt en nog steeds na dat bkr geintje van een hele oude abbo

ik zeg als jij deze 4 jaar lang netjes betaalt heb is er geen prob
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Mieper  schreef op: 15-04-2012 20:04:48
Ik denk dat ze minder last krijgt bij het verlengen van een abbo dan het afsluiten van een nieuwe.
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Lauw  schreef op: 15-04-2012 20:21:40
haha sis goeie, ik zei ok verleng gewoon weigeren ze echt niet, maar omdat ze dus van de week werd afgewezen voor een nieuwe ofzo. vind ze het verlengen eng..



via inet geen gek idee krijg je vaak nog kado erbij ook
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Lauw  schreef op: 15-04-2012 20:22:53
trouwens bij hrtzelde provider werd ze afgewezen voor nwe
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Harleysmama  schreef op: 15-04-2012 20:38:12
Bij een nieuw contract wordt je inderdaad geweigerd als je bij BKR geregistreerd staat. Ze mogen alleen je niet meer aanmelden bij BKR als je een achterstand oploopt met betalen. Maar ze mogen nog wel degelijk je gegevens controleren als je een nieuwe abo wilt. Via internet aanvragen van een nieuwe abo gaat ook niet werken, want dat wordt wel degelijk gecontroleerd. Vriendin is tot 3 keer toe geweigerd door Simpel, Hollandse nieuwe en Vodafone. Gewoon haar contract verlengen en anders ja pech.
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Lauw  schreef op: 15-04-2012 20:45:40
ze heeft ook voda idd, maar die zijn zoieso best streng geloof.
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Ano  schreef op: 16-04-2012 10:05:17
Is echt geen probleem hoor.....

Wij hebben een heel zware BKR en verlengen kan gewoon.
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Anne Mv 3  schreef op: 16-04-2012 10:37:14
Volgens mij hoeft ze niets te doen.
Als je een abbo hebt en het contract is verlopen wordt die toch automatisch verlengd als je niets doet?
 
Quote
RE: weigering telefoon verlengen
Mitch  schreef op: 16-04-2012 10:48:07
Normaal word je bestookt met aanbiedingen, en daarna loopt het contract vaak gewoon door.
 
Quote
Navigatie


Reageren op weigering telefoon verlengen
Naam
Bericht