Menu
 

Topic:

Bestelling Bol.com niet gekregen.

Chantal  schreef op: 21-05-2015 07:43:40
hoi meiden.

effe een vraagje.
mijn kids hebben 2 weken geleden allebei een onderwatercamera bij bol.com gekocht.
mijn dochter heeft hem in huis maar die van mijn zoon is volgens de track and trace code ergens in duitsland blijven hangen.
hij is maandag verstuurd en woe ergens blijven hangen. Er staat iets van laadfout en retour.
ik heb bol gebeld en zij zouden zich in verbinding zetten met medion ,het bedrijf die het verstuurd heeft.
heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

wie heeft ervaring in dit soort situaties en weet hoelang dit kan duren voordat we eindelijk de camera in huis hebben.

gr

 
Quote
Navigatie
RE: Bestelling Bol.com niet gekregen.
Banana  schreef op: 21-05-2015 08:09:35
denk dat je er even achteraan meot blijven zitten 
bol is over algemeen niet zo heel moeilijk zoekt vaak dingen goed uit stuurt evt een neiuwe is mijn ervaring dus zou ze wel even achter hun vodde aan blijven zitten 
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com niet gekregen.
Tijn  schreef op: 21-05-2015 09:38:44
Hier helaas niet zo'n goede ervaringen.
We hadden iets besteld wat niet was aangekomen. Nadat ik gebeld had zeiden ze dat ik het moest retourneren, dat konden hun wel meteen doen. Dan zou ik zelf een nieuwe moeten bestellen en dan zou het wel goed komen zeiden ze.
MAAR ik moest wel de verzendkosten betalen van het artikel wat ik niet gekregen had. Dus toen ik zei dat ik dat niet ging doen omdat ik niks ontvangen had deden ze ineens moeilijk. Was ook niks meer te beginnen met die vrouw. 
Heb toen een klacht ingediend. Werd daarna terug gebeld en hun zeiden nogmaals dat hun het verzonden hadden dus dat ik de kosten moest betalen. Ik mijn verhaal weer gedaan en gezegd dat ik dus niet ging betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb.
Ik had op internet mijn rechten al opgezocht en toen ik die vertelde en zei dat ik het dan wel via een andere weg ging doen werden ze snel en kreeg ik uiteindelijk na een hoop frustratie wel al mijn geld terug.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com niet gekregen.
Marjolein1976  schreef op: 21-05-2015 09:45:27
Tijn, het is via de track and trace toch heel makkelijk te zien als een pakket niet is aangekomen?

Mijn ervaring met bol.com is ook goed. Laatst had ik 2 tubes bodylotion besteld. Heb er 1 gekregen. Kostte me 1 telefoontje  om dit te regelen, ik kreeg toen nog een tube toegestuurd. Bol kon dit ook controleren in hun systeem, en mijn verhaal was dus makkelijk na te gaan.
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com niet gekregen.
Myself  schreef op: 21-05-2015 12:07:29
Hier is een pakket vanuit de Achterhoek in Zweden beland, maar werd gelijk opnieuw ingescand en we konden het blijven volgens en zagen het zo via Duitsland onze kant opkomen .
Het koste even een weekje langer geduld maar kwam uiteindelijk wel goed.
Bol leverd toch ook gewoon via post.nl?
 
Quote
RE: Bestelling Bol.com niet gekregen.
Smvn&d  schreef op: 21-05-2015 12:21:06
Bol doet nooit moeilijk, en verzendkosten hoef je nooit te betalen. Dat is alleen als je bij een externe verkoper besteld heb en niet bij bol zelf. Dus bol kan daar weinig aan doen, maar zelfs dan lossen ze het keurig op. Omdat je niet bij bol maar extern heb besteld duur het voor bol ook langer om er achteraan te gaan.

ik heb zelfs gehad dat ik een tablet heb opgestuurd naar bol, maar die was niet aangekomen en ik had geen bonnetje om het te bewijzen, geen code niks. en toch heb ik mijn geld terug gehad, terwijl ze dat niet hadden hoeven doen want ik kon hem net zo goed niet opgestuurd hebben. 

Ik zou even afwachten, ik weet zeker dat het geregeld gaat worden. En als de externe verkoper niet mee werkt dan zal bol het op zich nemen.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Bestelling Bol.com niet gekregen.
Naam
Bericht