Menu
 

Topic:

Ziggo afsluitbrief

  schreef op: 01-02-2012 14:36:48
Ik kreeg zojuist een brief van ziggo dat ze ons gaan afsluiten, het gaat om de maand jan. en ik heb ze gebeld, maar nee ze kunnen er niets tegen doen, we zullen afgesloten worden en als hun de betaling binnen hebben zullen we binnen 5 dagen aangesloten worden en dan krijgen we de kosten bij de volgende factuur !!! Volgende week komt onze uitkering weer binnen en dus zullen we mischien wel 2 weken zonder tv internet en vaste telfoon zitten.. Hij doet het nu dus nog wel dus ik post maar snel !!!
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
RE: Ziggo afsluitbrief
Roos  schreef op: 01-02-2012 17:44:45
Dat heeft niks met oordelen te maken Zozo maar met iest wat iemand zelf post.
Als jij al maanden geleden poste over je schulden had je allang actie kunnen ondernemen hierin.
En ik weet waar ik over spreek hoor heb namelijk voor 8 jaar geleden zelf ook in de wsnp gezeten!
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Zozo  schreef op: 01-02-2012 17:49:24
Nou nou last van lange tenen?
Mijn moeder heeft in april 2011 haar aanvraag gedaan, inmiddels is het januari 2012 en er is nog NIKS rond. Dus ja, weer een oordeel van jouw kant, het kan dus WEL zo lang duren ondanks dat er actie is ondernomen.
Denk dat er tegenwoordig ook veeeeeeeeeeeeeel meer mensen aanvragen doen en de procedures aardig moeilijker en ingewikkelder zijn dan 8 jaren geleden, helaas.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Zozo  schreef op: 01-02-2012 17:50:43
Laat dit topic verder nu voor wat het is hoor, ik heb mijn zegje gedaan en de ware reden weet ik niet. Dat kan alleen TO vertellen.
Ik ga met mijn griep lekker in bad liggen
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Roos  schreef op: 01-02-2012 17:52:49
Huh Zozo ik lange tenen wat jammer dat jij dat denkt!
Ik geef iemand een advies en jammer dat jij dan meteen komt met oordelen..
Ik weet ook uit ervaring dat het heel lang duurt voordat je geholpen wordt na 15 maanden krijgen wij pas de wsnptoelating dus ik snap echt niet waar je over valt.
Maar als Appel voor maanden geleden al wist dat dit ging gebeuren had ze allang stappen kunnen nemen in de richting van prioriteiten.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Deborah Mv Priscilla
,levi,stan
  schreef op: 01-02-2012 17:53:37
Bij ziggo kunnen wij maandelijks wisselen.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 17:59:09
Ik kan nog geen eigen beslissingen nemen, alles moet in overleg, toevallig heb ik vandaag de papieren gekregen en ondertekend voor het budget beheer, die gaan morgen de deur uit.. hopelijk gaat het nu dan allemaal een beetje opschieten maar zag op een ander forum al dat het wel 6-9 maanden kan duren voor je de oproep van de rechtbank krijgt.. Dus ik hoop dat het bij ons wat sneller zal gaan allemaal..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 18:00:00
Wij kunnen alleen omhoog wisselen, niet omlaag Deborah...
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Deborah Mv Priscilla
,levi,stan
  schreef op: 01-02-2012 18:05:48
Vreemd, wel konden dat wel.

 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 18:06:22
Maar we zijn net over, misschien dat dat scheelt? Geen idee
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Zozo  schreef op: 01-02-2012 18:25:30
Nou Roos, als je goed gelezen had kon je zien dat Appel er vanmiddag pas achter kwam dat ze een maand achterliep.
Soms kan een mens er nou eenmaal van overtuigd zijn netjes te betalen maar ergens een betaling gemist hebben.
Als je dan ook eens geen brieven ontvangt van het betreffende bedrijf merk je het vaak pas te laat op.
Wij hadden dat afgelopen jaar met KPN, betaald elke maand op de 15e en kregen in december ineens een brief.. betalen anders afsluiting. Na lang zoeken en kijken bleken we structureel 2 weken te laat te betalen door een wijziging in hun eigen beleid. We hebben dus maar een tweede betaling gedaan binnen 2 weken en waren weer netjes bij. Maar helaas, als je het geld niet hebt en je komt achter een achterstand kan je het niet even makkelijk verhelpen.
En doordat je Appel op de manier toesprak alsof ze het al die tijd al wist, kwam je stukje als een wijzende vervelende vinger over en vandaar mijn reactie.
Als ik had geweten dat je niet goed gelezen had was ik vast vriendelijker geweest
En nu maar met griep eten maken
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Roos  schreef op: 01-02-2012 18:30:57
Oh zozo je leest niet echt heel goed.
Ik heb het over het feit dat ze z,n duur pakket heeft en extra tv zenders terwijl dit veel goedkoper kan.Daarbij weet appel al heel lang dat zij schulden heeft dus had ze allang kunnen gaan inventariseren wat goedkoper kan en niet.

Het staat dus los van deze nieuwe schuld wat ik nu aangeef,als je al zoveel schulden hebt dan ga je toch kijken wat goedkoper kan dan ga je toch niet wachten dat je ook hier tegen nieuwe schulden aan loopt.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Roos  schreef op: 01-02-2012 18:32:24
Ohh lees nu pas jou berichtje goed ,ik heb juist wel goed gelezen denk dat Jij juist verkeerd aan het lezen bent.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Zozo  schreef op: 01-02-2012 18:38:56
Ze heeft al langer schulden ja, maar van Ziggo weet ze pas net. Is dus niet iets wat ze bewust gedaan heeft.
En ze konden dus niet met het abo omlaag, dat gaat straks pas gebeuren.
Dus hoe dan ook, het is best lullig als je erachter komt meer problemen te hebben dan je dacht en dan ook nog eens in een situatie waarin je geen nieuwe schulden mag maken.
Wie het dan ook verkeerd gelezen heeft, ik denk dat het niet eens meer wat uitmaakt. Mijn griephoofd zal het er ook niet beter op maken haha.

Oh enne.. als ik het inderdaad verkeerd gelezen heb.. bied deze doos haar nederige excuses aan
Ik kan alleen maar hopen dat er snel iets aan de situatie gedaan word want dit schiet natuurlijk helemaal niet op. Kan best dat er een achterstand is, maar als Appel daar niet van op de hoogte was of eerder gebracht is mogen ze wat mij betreft best weleens wat coulanter zijn.
Fijne avond!!! Ik ga verder met mijn eten maken.. wc bezoeken, en dan lekker slapen.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Jacq  schreef op: 01-02-2012 19:00:55
Ze kreeg eind december de nota en kon die toen niet betalen. Ze wist dus al een maand dat ze niet aan de betaling kon voldoen.
Nergens lees ik dat ze geprobeerd heeft in de afgelopen maanden om het om te zetten in een goedkoper alternatief. Dit was toch een logische stap want al hele lange tijd gaat het financieel niet goed. Ook toen ze nog het bedrijf hadden.

Zoals ze het schrijft wacht ze af wat er straks door de instanties wordt ondernomen. Maar das mijn interpretatie....
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Nina1  schreef op: 02-02-2012 18:38:57
even opgezocht via ziggo:
Wat is de contractduur van Alles-in-1?
De abonnementen van Ziggo zijn elke dag opzegbaar. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Deze termijn gaat in op de dag dat Ziggo uw opzegging ontvangt. Opzegging op 13 mei betekent dat 12 juni de eerst mogelijke einddatum van het abonnement is. Uiteraard is het ook mogelijk een latere einddatum te kiezen.

Als je het abonnement bent aangegaan via een specifieke aanbieding dan blijft de overeengekomen abonnementsduur (meestal 1 jaar) van toepassing. Je kunt je abonnement dan voor het eerst opzeggen tegen het einde van de (minimale) abonnementsduur. Ook hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand.

zoals ik het lees kun je je pakket altijd wijzigen. behalve als je hem voor een jaar bent aangegaan, kan ook op hun site nergens vinden dat je niet naar beneden toe kunt wijzigen.
verder moet je vooruit betalen.

maar vervelend dat dit gebeurd. ik zou er toch nog een tel aan wagen. en uitleggen
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 02-02-2012 19:09:41
Ach het komt wel goed, zodra de uitkering binnen is betaal ik en dan sluiten ze me vanzelf weer aan, ik kan zolang bij een vriendin op internet, neem ik gezellig mijn laptop mee.. En de tv en de telefoon liggen er nu uit en dus kijken we gewoon even analoog.. en het internet doet het nu dus nog wel, ik weet niet hoe lang nog..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Happysinglemum  schreef op: 02-02-2012 21:45:52
ik vind idd ook dat je wel heeel veel betaalt, ik vind het heel duur. Gelukkig kan je het probleem natuurlijk snel oplossen.

Maar ik had eerst een UPC alles in een pakket voor 46,- met i-net, tv en bellen.
Daarnaast had ik een mobiel en bellen gebruikte ik dus niet.
Ik ben gaan rondkijken en heb nu T-mobile i-net en tv. Ik betaal maar 26,- per maand! En heb dus mijn mobiele abo voor ongeveer 4,50 met 150 belminuten en daar kom ik niet over heen.
Het is gewoon zo zonde van het geld als het veel goedkoper kan.

nou hoop voor je dat dit probleem snel is opgelost, succes!
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Esther_mv_ifmi  schreef op: 03-02-2012 00:20:13
ik zou als ik jou was in ieder geval mijn abo snel veranderen naar alles in een basis zonder extra zenders. scheelt je zo'n beetje 30 euro dan. en dat is heel veel. en dat kan gewoon per maand bij ziggo. Ik snap dat je niet meer zelf beslissingen mag nemen omdat je schuldhulp aangevraagd hebt, maar zij zullen een initiatief om minder te moeten betalen (en in dit geval dus minder schulden te krijgen) alleen maar toejuichen lijkt me.
Verder vind ik het wel heel apart dat Ziggo na een maand al gaat afsluiten. ik heb wel eens ruim 3 maanden achtergelopen voor ik zo'n brief kreeg.

Eerst gaat trouwens internet en telefonie eraf, dan ongeveer 1 tot 2 weken later digitale televisie
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Linda Mv Jarno & Ils
e
  schreef op: 03-02-2012 07:23:00
Zou idd het abbonement meteen veranderen...Hoeveel van die xtra zenders kijk je echt??? Vind het zonde van het geld..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Deborah Mv Priscilla
,levi,stan
  schreef op: 03-02-2012 18:37:49
Maar jullie uitkering is te laag om alles te betalen. Dus wanneer je nu 2 maanden moet betalen. En het abonnement niet aanpast, dan schiet je er weinig mee op. En zal het probleem alleen maar groter worden.
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende


Reageren op Ziggo afsluitbrief
Naam
Bericht