Menu
 

Topic:

Ziggo afsluitbrief

  schreef op: 01-02-2012 14:36:48
Ik kreeg zojuist een brief van ziggo dat ze ons gaan afsluiten, het gaat om de maand jan. en ik heb ze gebeld, maar nee ze kunnen er niets tegen doen, we zullen afgesloten worden en als hun de betaling binnen hebben zullen we binnen 5 dagen aangesloten worden en dan krijgen we de kosten bij de volgende factuur !!! Volgende week komt onze uitkering weer binnen en dus zullen we mischien wel 2 weken zonder tv internet en vaste telfoon zitten.. Hij doet het nu dus nog wel dus ik post maar snel !!!
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
RE: Ziggo afsluitbrief
Debby1977  schreef op: 01-02-2012 15:03:51
Vraag even om je bericht te bewerken want je telefoonnummer staat erin
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:04:47

Quote :
Maar als je nu januari betaald dan zit je volgende maand dus weer met hetzelfde probleem en de maand daarna ook weer.

Ik vind trouwens dat je een erg duur abo hebt hoor, wij betalen max 65 euro per maand,ligt eraan waar we naar gebeld hebben



Nee ik ga van de uitkering de maand jan. betalen en van de belasting toeslagen de maand febr. dan loop ik weer gelijk..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Debby1977  schreef op: 01-02-2012 15:05:30
Oh zo, ja dat kan,maar kijk eens of je abo niet goedkoper kan meid, je betaald wel erg veel hoor
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:07:12
Wij betalen ongeveer hetzelfde per maand. Da's wel incl digitale tv en filmnet en een tv extra pakket in de digitale...
Maar je loopt gewoon structureel een maand achter, dat zal de reden van de afsluiting zijn
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Debby1977  schreef op: 01-02-2012 15:11:21
Even gekeken en met volop bellen erbij kom ik op 75 euro, dus klopt wel idd
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:13:57
Wij hebben alles in 1 extra
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Mafkees  schreef op: 01-02-2012 15:14:34
Bel ze nog een keer en zeg dat je het gauw over zult maken.
En vertel ze dat je het echt nodig hebt.

Dan heb je een regeling staan en voor hen is het 1 druk op de knop en je bent weer aangesloten. de extra kosten krijg je dan idd bij de volgende factuur, maar voor nu ben je gered
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:15:10
Dan heb je hetzelfde als wij appeltje.
Fijn dat je erachter bent waar het misgegaan is. Even een belletje er nog tegenaan, misschien zijn ze coulant!
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Debby1977  schreef op: 01-02-2012 15:16:03
Bellen heeft ze niks aan want daar gaan ze niet mee akkoord,en terecht trouwens. En zeggen dat je het echt nodig hebt daar doen ze niks op. Het had gewoon voor 1 januari betaald moeten zijn en het is nu 1 februari.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Mafkees  schreef op: 01-02-2012 15:18:03
bij ons dus ook een keer gebeurd en het is over het hoofd gezien hier.
bij ons waren ze wel aardig en werden we, nadat ik een betaalafspraak had gemaakt, direct weer aangesloten.
voor dit foutje moesten we wel zoveel geld betalen om weer aangesloten te worden, maar dat was dan maar zo.

soms ben je wel eens te laat met betalen, vergeten, of het kwam even niet uit.
afspraak is afspraak maar we zijn allemaalmensen toch?
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:18:08
Ze kan het altijd proberen toch Debby, wie weet heeft ze geluk met wie ze aan de lijn krijgt. Nee heb je, ja kun je krijgen... Als je exacte data kunt geven wanneer je betaald wil je nog weleens geluk hebben. Hoewel de afsluiting niet onterecht zou zijn in dit geval
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:19:18
Heb ik ook gehad toen Milou in het ziekenhuis lag en er een betaling tussendoor geschoten was. Werd binnen een uur weer aangesloten, wel met extra kosten...
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Debby1977  schreef op: 01-02-2012 15:20:57
Weleens ja, maar zoals je ziet loopt ze in principe al 2 maanden achter want februari had ook al betaald moeten zijn
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:22:07
Snap wel wat je bedoeld Debby, want het zou wel terecht zijn, maar je weet het niet. Misschien heeft ze geluk!
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:23:53
Ja als ik het geld nu zou hebben, zou ik het meteen over maken, maar er is echt niets, alle rekeningen staan in het rood en volgende week komt de uitkering weer binnen, ik mag geen schulden meer maken omdat we dus bezig zijn met schuldhulp en ik doe juist mijn best om alles op tijd te betalen, maar het valt niet mee, ik heb niet meer dan dat er binnen komt..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:28:08
Volgens mij sluiten ze analoog helemaal niet meer af. Wij hadden voorheen tele2 (draa-maa) en konden ook nog gewoon analoog kijken zonder dat we ervoor betaalden en het opgezegd hadden toen
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Mama Van Drie  schreef op: 01-02-2012 15:29:15
Ik wil niet rot uit de hoek komen hoor maar is het niet verstandig om eens kritisch te kijken naar het soort abbo je hebt als je zo weinig te besteden hebt?

En is automatisch betalen geen optie? Veel dingen gaan bij ons automatisch want voor je het weet slipt er een rekening doorheen.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:30:19
Ik heb de brief idd nog even rustig gelezen en zag dat analoog idd niet afgesloten word, dus dan kunnen we nog wel tv kijken, alleen internet en telefoon kunnen we dan nog wel 112 en 1200 bellen.. Nou ja de aansluitkosten zijn 10 euro, dus gelukkig niet meer.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:32:43

Quote :
Ik wil niet rot uit de hoek komen hoor maar is het niet verstandig om eens kritisch te kijken naar het soort abbo je hebt als je zo weinig te besteden hebt?

En is automatisch betalen geen optie? Veel dingen gaan bij ons automatisch want voor je het weet slipt er een rekening doorheen.



We hebben budget beheer aangevraagd, daarvoor zullen we nog voor de rechter moeten komen en dan gaan ze alles bekijken wat er weg moet enz. dit is ook 1 van die dingen die bezuinigd worden idd.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Sabina Mv Milou En R
avi
  schreef op: 01-02-2012 15:34:25
mama van drie, vaak is het niet een kwestie van even opzeggen. je hebt wel een lopend contract bij ze. Grote kans dat als ze bij budgetbeheer aan de bel trekken het wel kan, maar tot die tijd zit je er wel aan vast. Kun je niets aan doen
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 15:38:56
Moet ik straks maar met Nancy mee naar de Missing (jongeren centrum) om te internetten haha Nancy heeft een tijdslot op haar laptop dus gaat ze nog wel eens daarheen of naar de bieb om te internetten.. Nou dan moet ik dat straks ook maar gaan doen.. Het is bij ons in de straat haha ben blij dat hij het nu nog doet !!! Ben nog ziek ook dus lekker
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Deborah Mv Priscilla
,levi En Stan
  schreef op: 01-02-2012 15:55:53
Ik heb ook alles in 1 bij Ziggo en betaal 51 euro. (incl onbeperkt bellen).
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 16:02:54

Quote Anoniem:
Ik heb ook alles in 1 bij Ziggo en betaal 51 euro. (incl onbeperkt bellen).



Dan heb je geen alles in 1 extra
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
  schreef op: 01-02-2012 16:06:03
Oh en wij hebben ook tv extra (dus extra tv zenders) erbij dus 67 euro alles in 1 extra en 13 euro tv extra is 80 euro totaal en dan soms wat bel minuten er nog bij..
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Marretje14  schreef op: 01-02-2012 16:34:49

Quote :
Lijkt mij ook stug, Ziggo stuurt op zijn minst 2 herinneringen voordat ze afsluiten. Is het niet van een andere maand?



Nee hoor Ziggo had ons zonder enig bericht afgesloten en wij hadden gewoon alle rekeningen betaald.
Ze hebben ons ook nooit kunnen uitleggen waarom we waren afgesloten, maar we hadden wel 3 dagen geen tv en hebben voor meer dan 10,00 euro gebeld met de helpdesk om het ongedaan te maken en natuurlijk kregen we geen enkele vergoeding...
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Mama Van Drie  schreef op: 01-02-2012 16:58:29

Quote :
[...]

Nee hoor Ziggo had ons zonder enig bericht afgesloten en wij hadden gewoon alle rekeningen betaald.
Ze hebben ons ook nooit kunnen uitleggen waarom we waren afgesloten, maar we hadden wel 3 dagen geen tv en hebben voor meer dan 10,00 euro gebeld met de helpdesk om het ongedaan te maken en natuurlijk kregen we geen enkele vergoeding...



Die kosten kan je wel terug krijgen maar dat is een enorm werk, mijn man is daar erg goed in, die gaat tot de hoogste in functie die maar te vinden is, als je zeker weet dat je in je recht staat dan krijg je het uiteindelijk voor elkaar maar het is niet met 1 briefje of belletje klaar.
Er wordt soms ERG slecht gewerkt binnen bedrijven.
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Deborah Mv Priscilla
,levi,stan
  schreef op: 01-02-2012 17:08:33
Ik heb het even nagekeken. Ik betaal elke maand rond de 52 euro aan Ziggo. Maar daar zitten ook nog belminuten bij.

Alles-in-1 Plus Televisie & Radio?
5 verrassingszenders
Internet
Telefonie
Onderling gratis bellen 01-12-2011 tot 01-01-2012 52,00

Ik ontvang nog een korting van 15,50 (omdat wij een cogas aansluiting hebben en los betalen).

En dan nog vollop bellen 10 euro. Dus betaal 46,50 aan Ziggo voor mijn abonnement.

Wij kunnen bij Ziggo maandelijks alles omzetten. Dus waarom betaal jij nog voor zo'n duur pakket en extra zenders.
Wat heb jij nu aan een pakket extra ?
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Tantehan  schreef op: 01-02-2012 17:19:49
Wij hebben dus ook precies wat Deborah hierboven heeft. En dat voldoet hier prima hoor
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Roos  schreef op: 01-02-2012 17:36:00
Maar waar ligt dan je prioriteit vraag ik mij af?
Wat is er zo belangrijk aan die extra tv zenders?
Gebruik je die iedere dag?
Ik lees in een ander topic dat iemand een buskaart (ofzoiets) heeft betaald voor je kind en dat je erg veel schulden hebt.
Laatst heb ik ook zoiets al gelezen.

Ik ben het dan ook absoluut eens met mamavan3 en dat je eens goed gaat kijken wat belangrijk is,wat is de eerste levensbehoefte en zijn die tvzenders zo belangrijk.

Ik denk dat je in deze toch echt de "schuld"bij jezelf moet gaan zoeken.

sucses
 
Quote
RE: Ziggo afsluitbrief
Zozo  schreef op: 01-02-2012 17:39:37
Jeetje wat zijn mensen snel met oordelen zeg!
Als je vastzit aan een bepaald contract kan je daar niet zomaar onderuit. Ze geeft al aan dat het een van de dingen is waarop bezuinigd gaat worden, maar dat moet eerst voor de rechter komen.
Niet elk bedrijf is zo welwillend om een bepaald pakket wat je afneemt onlaag bij te schroeven omdat men het slecht heeft. Er zijn er genoeg die je er gewoon helemaal uit sodemieteren en dan heb je niks meer.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt met je schulden en jullie in rustiger vaarwater terecht komen.
Schulden maak je zelf, maar je hebt ook zelf de stap genomen ze aan te pakken. Dat staat ook ergens voor!
 
Quote
Navigatie
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende


Reageren op Ziggo afsluitbrief
Naam
Bericht