Boterbloem schreef op: 30-12-2014 14:26:03 |
Wij hebben wat besteld op het internet. Nu was het artikel niet leverbaar, of ik mijn IBAN nummer wilde geven zodat ze het terug kunnen storten. Maar ben ik nou gek? Ze hebben mijn IBAN nummer toch aangezien ik heb betaald? |
Quote |
Debby1977 schreef op: 30-12-2014 15:08:15 |
Nee vind ik niet raar, misschien wil jij het wel op een ander rekeningnummer terug dan waarmee je
betaald hebt |
Quote |
Mrtj schreef op: 30-12-2014 15:11:54 |
is mij ook vaker gebeurd; vooral met webwinkels. Die mensen moeten anders hun hele administratie
doorspitten om te zien welk nummer van jou is. En als jij hen jouw nummer zelf geeft, weten zij
zeker dat ze goed zitten. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 30-12-2014 15:16:02 |
Okido, dus ik kan dit gewoon doen? Het is een bekende webwinkel en daarbij is het andere wel opgestuurd wat we besteld hebben. Heb het zelf nog nooit gehad, bestel ook niet heel vaak via het internet dus misschien daarom ;-) Dank! |
Quote |
Debby1977 schreef op: 30-12-2014 15:28:17 |
Ja hoor, gewoon doen. Tenzij je je geld niet terug hoeft |
Quote |
Kmvs&m schreef op: 30-12-2014 16:49:35 |
Gewoon geven. Als webshop zijnde worden de betalingen via een speciaal programma gedaan. Kom even niet op de naam. Hierin zie je betalingen die binnen zijn gekomen, betalingen die afgebroken zijn enz. Hier staat altijd een naam bij, maar geen (volledig) rekeningnummer. Creditcardbetalingen kunnen 9 van de 10 keer wel direct terug gestort worden. Maar voor de gewone ideal hebben ze echt een rekeningnummer nodig |
Quote |