Vlindertjes schreef op: 05-11-2014 11:10:46 |
Wat zou jij voor oplossing verwachten als je goede, dure kinderschoenen koopt bij een goede
schoenwinkel waarbij vervolgens binnen 2 weken een applicatie die erin verwerkt is kapot gaat
waardoor de schoenen niet mooi meer zijn? De applicatie zit net boven de enkel en is op beide schoenen/meidenlaarsjes kapot gegaan. |
Quote |
Miepie1972 schreef op: 05-11-2014 11:12:27 |
Hier in het dorp zijn ze heel klantvriendelijk: ze proberen het te maken en als dat niet lukt mag je
nieuwe uitkiezen. |
Quote |
Senna schreef op: 05-11-2014 11:14:34 |
Heb dat pas ghad. Binnen 2 weken schoenen kaot. Terug na de wnkel en een nieuw paar gekregen. Bij da
nieuwe paar na twee dagen hetzelfde probleem. Weer terug naar de winkel en toen een ander paar
gekozen |
Quote |
Mama_anja schreef op: 05-11-2014 11:19:25 |
even terug gaan en daarom bewaar ik altijd een aantal maanden de bon |
Quote |
Senna schreef op: 05-11-2014 11:22:54 |
Bewijs van pinnen volstaat ook als bon. Hier vonden ze het fijn dat ik de schoenendoos bewaard had |
Quote |
Minou schreef op: 05-11-2014 11:43:55 |
Ik zou nieuwe verwachten bij scapino is er iig een superservice,mwas na een x aantal maanden wat stuk en kreeg zo nieuwe..echt ![]() ![]() |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 05-11-2014 12:46:43 |
Dat was mijn verwachting ook, helaas de realiteit anders. |
Quote |
Chloe schreef op: 05-11-2014 13:03:28 |
Bij schoenenzaak bij ons geven ze geen garantie op de versiersels zoals applicaties, kraaltjes etc.
Vind dat belachelijk, dus daar koop ik ool liever niet. naar mijn idee hoort dat ook gewoon onder de
garantie te vallen. |
Quote |
Mie schreef op: 05-11-2014 14:45:39 |
Hoe vervelend ook, denk ik dat je pech hebt. De schoenen zijn door de kapotte applicatie mss minder mooi, maar de draagbaarheid ( qua nut) wordt er niet minder door. Vaak staat ook in de garantiebepalingen bij schoenverkopers dat applcaties, pailletjes ed niet onder de garantie vallen. Wel vind ik dat de winkel enige coulance zou kunnen toepassen en je een korting op nwe schoenen zou kunnen bieden. |
Quote |
Kees schreef op: 05-11-2014 15:50:58 |
flauw van die winkel zeg. in zo'n korte tijd mag dit toch niet gebeuren? bij onze schoenenwinkel staat een bordje bij de kassa: op neuzen geen garantie. en dat is logisch maar de rest? lijkt me niet meer dan normaal dat ze het vervangen of repareren |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 05-11-2014 16:44:04 |
Er werd mij geen oplossing geboden, dit kon ik verwachten bij schoenen, ook bij schoenen van die
prijs, ze wilden ze evt. op mijn verzoek wel opsturen maar zou ik ze 2 weken kwijt zijn minimaal en
ze zonder resultaat weer terug krijgen. Dus ik de fabrikant gemaild die vind dat de winkelier
verantwoordelijk is want die verkopen de schoenen. Oftewel van het kastje naar de muur. Uiteindelijk vandaag de fabrikant gebeld en hebben hun contact opgenomen met de winkelier en zijn vandaag de schoenen opgestuurd. Nu afwachten wat het resultaat gaat worden...... |
Quote |
Eefje schreef op: 05-11-2014 17:19:23 |
Wat ontzettend slecht van de fabrikant om de winkelier verantwoordelijk te stellen! |
Quote |
Bepje schreef op: 05-11-2014 20:14:18 |
Na 2 weken normaal gebruik moet zoiets niet kunnen. Kijk eens op de site van het t.v. programma
Radar, die hebben het daar wel eens over. |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 06-11-2014 16:30:51 |
Ik zag op consuwijzer dat er 6 maanden garantie op zou moeten zitten. Ik wacht nu eerst af of
ze het toch nog gaan oplossen..... |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 13-11-2014 13:35:15 |
Vanmorgen gebeld naar de schoenenwinkel om te horen of ze al wat gehoord hadden van de
leverancier en wat blijkt ze hebben vanmorgen een tegoedbon voor mij op de post gedaan. Nu afwachten
of het voor het hele bedrag is of een gedeelte, dat kon ze me niet vertellen..... |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 14-11-2014 10:14:35 |
Ik wacht vandaag in spanning op de post...... |
Quote |
Dicha schreef op: 14-11-2014 10:29:26 |
Begin maar eens te dreigen met wet op consumentenrecht..daar zijn ze allemaal bang voor.. Ze horen deugdelijk materiaal te leveren, en van schoenen mag je verwachten dat die langer als 2 weken meegaan. Geen genoegen nemen met minder.. of geld terug of ander paar schoenen. |
Quote |
Krumelke schreef op: 14-11-2014 11:39:56 |
ben benieuwd naar de afloop. wat ontzettend slecht. laatst in de opruiming schoenen gekocht voor 17
euro (normaal 35 meen ik) en die waren 6 dgn later kapot (naad los van stiksel) maar dacht nou weet
je 6 dgn is wel erg snel dus toch terug gegaan, geen probleem hij kon zo nieuwe schoenen uitzoeken
voor de gewone prijs want ze hadden niets meer in de aanbieding, hoefden niets bij te betalen.... |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 14-11-2014 12:52:44 |
De post is binnen! giga vergoed 50% en de andere 50% wordt door de schoenenwinkel vergoed. En daarbij nog een excuses voor het ontstane ongemak. Vanmiddag maar snel heen om nieuwe schoenen uit te zoeken. |
Quote |
Vlindertjes schreef op: 14-11-2014 19:08:04 |
Vanmiddag gelijk heen geweest en ze is erg blij met haar nieuwe schoenen. Het schijn dat Giga
shoes altijd erg moeilijk! |
Quote |
Mamsie schreef op: 14-11-2014 19:22:22 |
nou netjes opgelost!!! hoop dat het nu beter gaat met de schoenen!! |
Quote |