Ma Dalton schreef op: 05-09-2014 17:05:26 |
Wat een drama. Bij BCC ongeveer heel mijn electrische huisraad gekocht. Op de zelfde dag. in twee
delen. dat was afgelopen zaterdag. Vanwege verschillende levertijden. Nou is van de ene bestelling
die het snelst zou gaan, geen datum van aflevering bekend :-0 in de winkel was de bestelling bekend en ook dat ik al had betaald. Toen ik bestelde stond erbij dat het binnen 3 dagen binnen moeten zijn, Maar helemaal niks. De tweede bestelling zou in 5 werkdagen komen. De tweede komt pas komende donderdag. Maar dat is mijn wasmachine en mijn droger. Dus ik kan helemaal niet zonder. Prutsers.ze leveren niet vaker in deze hoek van Nederland.. Waarom dan wel aangeven dat je sneller levert.? ik heb wel 3 maal bestelnummer moeten noemen. Geeft me echt geen lekker gevoel dit. Als je kunt kiezen.. En je zit niet in de randstad. Kies dan maar een ander dan BCC. Goddank heb ik mijn tv niet bij ze gekocht. Mijn ervaring dit , trek er maar leergeld uit. Ik had al beter moeten weten toen ik in het filiaal zelf al heel slecht werd geholpen. |
Quote |
Moederkloek schreef op: 05-09-2014 18:19:47 |
Ik had ook altijd slechte ervaring met grote bedrijven.... Nu koop ik de meeste dingen bij een kleine expert in de stad. 1 keer meegemaakt dat een camera niet op tijd geleverd kon worden en dit hebben ze ruimschoots gecompenseerd, door gratis een cameratasje mee te leveren (waarde 25 euro) een geheugenkaart van 16 gb voor 9 euro (normaal 8 gb voor 10 euro) én de bedrijfsleider heeft het persoonlijk aan huis gebracht ook nog. |
Quote |
Martine schreef op: 05-09-2014 18:24:17 |
Kan je klantenservice nog bellen? Aangeven dat je hier enorm van baalt en dat je verwacht dat ze het uiterlijk maandag bezorgd hebben. Kunnen ze daar niet aan voldoen dan annuleer je je bestelling en bestel je het bij bijvoorbeeld Wehkamp... Daar heb ik de wasmachine op een avond besteld en volgende dag stond hij aangesloten en al in huis! |
Quote |
Myself schreef op: 05-09-2014 19:46:48 |
Heb ik laatst ook al gehoord, iemand die een dag voor niets wachte en ze telefonisch niet kon
bereiken, alleen per mail maar dus alsmaar geen antwoord kreeg. Heel raar was dat. En hoelang dat duurde uiteindelijk weet ik niet. |
Quote |
Annie schreef op: 05-09-2014 19:57:15 |
Hebben ze een FB pagina, een berichtje daar kan soms wonderen doen |
Quote |
Caatje schreef op: 06-09-2014 08:24:52 |
Ik herken de klacht gelukkig niet. Wij hebben vorige week vrijdag een wasmachine besteld en 3 dagen
later op maandag werd hij al geleverd. Helaas deed hij het niet goed en kwam er gister een monteur.
Omdat wij aan de telefoon goed beschreven hadden wat er gebeurde met die wasmachine wist de monteur
al wat het probleem was. En volgens hem was het een bekend probleem...... dat is toch iets dat je
niet wil
horen als je net een nieuwe wasmachine hebt.... |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 11-09-2014 13:27:24 |
Bieden ze vandaag zogenaamd wasmachine en droger aan.. is alleen de droger er. Volgende week vrijdag
mag ik dan de wasmachine afnemen. Ik heb BCC de droger ook maar ergens laten steken waar de zon niet schijnt. Ze hebben 'm weer meegenomen. er is zoveel over gecommuniceerd, maar melden dat dat ding er nog niet is, dat kon niet? Oplossing? Nou, u mag volgende week afnemen of annuleren. tijdelijke oplossingen doen we niet. Mijn man heeft net elders wasmachine en droger besteld, wordt morgen geleverd. Maar nou mag ik nog 10 dagen op mijn geld wachten. Waar ik eerst al erg flauw was, ben ik nu eigenlijk pisnijdig! Ik koop daar nooit meer iets. |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 11-09-2014 13:31:56 |
Caatje fijn dat er bij jou tijdig geleverd is, maar een defect product leveren schiet natuurlijk ook
niet op. |
Quote |
Jo schreef op: 11-09-2014 14:09:49 |
Vreselijk he!!!
Hier was een zaak die al 50 jaar bestond, iets duurder dan bv mediamarkt maar super service, helaas failliet, omdat mensen toch meestal gaan voor de prijs (wat ook logisch is). |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 11-09-2014 16:38:10 |
nou, in werkelijkheid is het zo dat als bedrijven zulke slechte service leveren, dat ze dan ook vaak
niet lang bestaan. hoe groot ze ook zijn. Alles bij mekaar zakt mijn broek ervan af. |
Quote |
Kaasje schreef op: 11-09-2014 16:55:25 |
Wat balen! Zonder wasmachine kun je toch helemaal niet, zeker zo lang niet! Hoop dat morgen nu echt je spullen komen! |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 11-09-2014 21:33:22 |
Kaasje dank je wel! hoop ik ook. je wilt niet weten hoeveel was ik heb liggen nu al BCC in feite moeten anderen nu wonder snel gaan leveren om mij uit de brand te halen. gekken werk |
Quote |
Kaasje schreef op: 11-09-2014 21:44:55 |
Hihi dit weekend moet je OF nieuwe kleding kopen omdat je nog niet kunt wassen, of heeeel veeeel
wasjes draaien Wij hebben vorige maand een nieuwe wasmachine gekocht bij wasmachine.nl Voor 20.00 besteld was de volgende dag leveren, geloof dat het 19.55 uur was dat we bestelden. Volgende dag netjes een sms in welk tijdvak ze kwamen en rond 17 uur had ik weer een wasmachine op zolder staan ( en ze namen de oude mee) |
Quote |
Kaasje schreef op: 11-09-2014 21:46:54 |
Oeps te vroeg gepost.... We waren wel in een bcc winkel geweest, maar die man wilde helemaal niet verkopen! Heeft u deze op voorraad.... Tja ehh dat weet ik niet, moet ik in de computer kijken.... en gewoon blijven staan Daarna... nee niet op voorraad. Ik zei das gek, als ik online kijk naar de voorraad en dit filiaal dan kan ik nu bestellen en over 1 uur hier ophalen..... Oh dan heb ik het zeker wel.... Gaat u zelf maar wassen, ik haal het wel ergens anders. |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 12-09-2014 12:02:06 |
EN nog is het niet klaar. Ze zitten op 1700 euro van mij. En weigeren een annuleringsbevestiging te
sturen. Mondeling konden ze het wel toezeggen. Niet schriftelijk. "dat kunnen we niet"
Heb ik de
leidingevende zijn naam en toenaam laten zeggen en nog eens laten herhalen dat er bevestigd is dat
er geannuleerd is...Zeg ik uiteindelijk " ik neem dit gesprek op" dan heb ik toch een bevestiging,
begint die man een verhaal dat ik hem niet aan zijn mondelinge toezegging kan houden. geeft toch wel een bak vetrouwen dat ik mijn geld ga zien |
Quote |
Son schreef op: 12-09-2014 12:07:45 |
Vreselijk !!!! Hier ook een mega ruzie met ze gehad. Over een toetsenbord voor de televisie. Vlak voor kerst daar naar toe gegaan, mij laten informeren, omdat ik het niet wist. Na de kerst bleek dat ik toch een verkeerde had en dat hij het dus niet deed op onze tv. Maar de verpakking was helemaal kapot (zo 1 die je zonder schaar echt niet open krijgt) en ze namen hem niet terug..... Ik heb me een partijtje oorlog gevoerd. .maar nee hoor. Vriendin van me werkte in andere vestiging en heeft geregeld dat ik mn geld toch terug kreeg. Maar sindsdien zet ik echt geen voet meer in de bcc |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 12-09-2014 13:07:07 |
oh, wat een lichtpuntje is, de concurrent, waar ik gisteren pas besteld heb, heeft vanochtend al
uitgeleverd! |
Quote |
Onsjanneke schreef op: 12-09-2014 13:30:09 | ||
Ik zou de strekking van het gesprek inclusief naam van de leidinggevende in een pinnige mail naar het hoofdkantoor sturen. Ik geloof er geen bal van dat dit het beleid van bcc is. Deze man loopt op eigen initiatief te lapzwansen. en dan hebben ze aan mij geen goeie | ||
Quote |
Femke schreef op: 12-09-2014 14:38:42 |
ik had het in april, 2 tablets online besteld, betaald. Blijken ze ineens niet leverbaar, volgende
week, helaas, volgend eweek niet lag aan samsung. Week erna weer niet, weer gebeld, binenn een week
moeten ze binnen zijn. Kreeg toen weer geen bericht of nix, heb de naam op facebook gepletterd, nou
hij was bijnnen 2 minuten verwijderd en had ik iemand aan de lijn....met weer vals beloftes,
volgende week binnen zegt samsung....Nou ja toen maar bij bol besteld...volgende dag inhuis, hoef je
niet van te voren te betalen. Wel uiteindelijk gewoon geld terug, maar ben mijn geld in totaal wel 6
weken kwijt geweest, en je wordt lekker gemaakt met prijzen die ze helemaal niet leveren.. De winkel
vind ik ook irritantant, of ze proberen je wat anders aan te smeren of vertellen gewoon de waarheid
niet... |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 20-10-2014 09:33:27 |
Na weken van mijn gezeur hebben ze uiteindelijk een bevestigingsmail gestuurd dat het zaakje
geannuleerd was zonder kosten.. ik zou binnen 10 werkdagen mijn geld terug hebben. Nu leven we eind
oktober en ik heb nog niks ontvangen. Gaat om 1600 euro. Geen pakje boter. Ohhhh wat heb ik hier mijn buik vol van BCC. Echt nooooooooooooit meer. En zo dom he, want mijn wasmachine en droger van de concurrent zoemen elke dag. Inmiddels heb ik bij een ander ook voor een godsvermogen mijn kitchenaid rommel weer bij gekocht.. Nergens gedoe. Snelle levering. Goede service, behalve bij BCC. Na onze verhuizing uit het buitenland had ik niks meer aan electrische zooi. Ze hadden op een eerlijke manier goud geld aan ons kunnen verdienen, nu voel ik me alleen maar verschrikkelijk geplukt. Iemand nog een tip hoe ik mijn centjes van BCC terug kan krijgen? |
Quote |
Monica Mv 2 schreef op: 20-10-2014 09:35:13 |
Ben je niet rechtsbijstand verzekerd? Dan zou ik die inschakelen |
Quote |
Baby2 schreef op: 20-10-2014 10:13:06 |
Ik zou ze helemaal plat gaan bellen en mailen iedere dag maar weer!!!! Net zolang totdat jij het
geld op je bankrekening hebt!!! |
Quote |
Caithy schreef op: 20-10-2014 11:01:16 |
Idd en facebook en twitter!! Ik ga nooit naar BCC en heb mijn wasmachine en droger van de wehkamp, tot levering, ;s avonds voor 22.00 uur besteld en de volgende dag om 14.00 hebben ze alles aangesloten en de oude weer mee genomen! |
Quote |
Anne Mv 3 schreef op: 20-10-2014 11:05:56 |
Wat een drama! Ik zou een aangetekende brief sturen, er staat vast wel een voorbeeldbrief op internet en anders even langs gaan bij het Juridisch loket - dan geven zij je wel een voorbeeld. Dit is toch belachelijk?!
Ik heb even op de FB gekeken van BCC, sommige bedrijven hebben echt iemand zitten die op alle FB klachten reageren maar dat zie ik bij BCC niet gebeuren. Jammer hoor, als je zo je geld wilt verdienen... |
Quote |
Bepje schreef op: 20-10-2014 14:26:46 |
Inderdaad rechtsbijstandsverzekering aanspreken als je die hebt. Je kunt ook even bellen naar het
juridisch loket, die kennen alle ins en outs wat betreft rechten en plichten. Anders Kassa of Radar, misschien is er wel iets over te vinden op hun site van andere mensen. Veel succes, vervelend zo`n gezeur |
Quote |
Bettie schreef op: 20-10-2014 14:58:06 |
Weet niet of je rechtsbijstandverzekering hebt en anders wil ik je ook wel helpen om een finale
brief richting BCC op te stellen zodat je daarna een incassobureau o.i.d. erop kunt zetten. Tjonge zeg....je hebt het niet over een broodje waarvan je je centjes terug moet krijgen maar gewoon over (voor sommige mensen dan) meer dan een maandsalaris. Kan me goed voorstellen dat je met je handen in 't haar zit. Owh ja...heb je ook het hoofdkantoor al gesproken?! |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 21-10-2014 20:33:51 |
Eindelijk zijn mijn centjes weer terug!! Een laatste formele aanmaning in combinatie met een linkje naar dit topic. Nu is het ineens toch opgelost. Jammer dat het zo moest. Ik ga het zo snel mogelijk vergeten! |
Quote |
Bettie schreef op: 21-10-2014 21:00:02 |
Dat meen je niet
zeg....gewoon dus simpel een soort van 'dreigen' met vervolgstappen en 6 kakelende vrouwen is
al voldoende?
... Gelukkig heb jij je centjes eindelijk terug. |
Quote |
3prachtkinders schreef op: 22-10-2014 16:07:49 |
Ik koop ook niks meer bij hun. Voor een vaatwasser die beschadigd leveren. Zat ik ondertussen nog
14 dagen zonder vaatwasser. En ben gegaan naar hun omdat mediamarkt niks op voorraad had ivm
telling kan even niet op het goede woord komen. Dat kon 2 a 3 weken duren en de palletpakker.
Deden ze moeilijk over. Ze konden niet eens vertellen hoe laat ze het kwamen leveren. Dinsdag ik kon niet ivm werk sochtends. Kon het woensdag zetten maar hoe laat. Fijn zit je de hele dag thuis. Kwamen ze pas om 18 uur. Vrij slordig van bcc. |
Quote |
Bepje schreef op: 22-10-2014 16:10:12 | ||
Zo hebben we allemaal wat geleerd als het eens misloopt. Een stel kakelende vrouwen inschakelen en voila | ||
Quote |