Menu
 

Topic:

BCC drama

Ma Dalton  schreef op: 05-09-2014 17:05:26
Wat een drama. Bij BCC ongeveer heel mijn electrische huisraad gekocht. Op de zelfde dag. in twee delen. dat was afgelopen zaterdag. Vanwege verschillende levertijden. Nou is van de ene bestelling die het snelst zou gaan, geen datum van aflevering bekend :-0  
in de winkel  was de bestelling bekend en ook dat ik al had betaald. Toen ik bestelde stond erbij dat het binnen 3 dagen binnen moeten zijn, Maar helemaal niks.
De tweede bestelling zou in 5 werkdagen komen. De tweede komt pas komende donderdag. Maar dat is mijn wasmachine en mijn droger.  Dus ik kan helemaal niet zonder. Prutsers.ze leveren niet vaker in deze hoek van Nederland.. Waarom dan wel aangeven dat je sneller levert.?  
ik heb wel 3 maal bestelnummer moeten noemen. Geeft me echt geen lekker gevoel dit. 

Als je kunt kiezen.. En je zit niet in de randstad. Kies dan maar een ander dan BCC. Goddank heb ik mijn tv niet bij ze gekocht.  
Mijn ervaring dit , trek er maar leergeld uit. Ik had al beter moeten weten toen ik in het filiaal zelf al heel slecht werd geholpen. 

 
Quote
Navigatie
RE: BCC drama
Moederkloek  schreef op: 05-09-2014 18:19:47
Ik had ook altijd slechte ervaring met grote bedrijven....
Nu koop ik de meeste dingen bij een kleine expert in de stad.
1 keer meegemaakt dat een camera niet op tijd geleverd kon worden en dit hebben ze ruimschoots gecompenseerd, door gratis een cameratasje mee te leveren (waarde 25 euro) een geheugenkaart van 16 gb voor 9 euro (normaal 8 gb voor 10 euro) én de bedrijfsleider heeft het persoonlijk aan huis gebracht ook nog.
 
Quote
RE: BCC drama
Martine  schreef op: 05-09-2014 18:24:17
Kan je klantenservice nog bellen?
Aangeven dat je hier enorm van baalt en dat je verwacht dat ze het uiterlijk maandag bezorgd hebben.
Kunnen ze daar niet aan voldoen dan annuleer je je bestelling en bestel je het bij bijvoorbeeld Wehkamp...
Daar heb ik de wasmachine op een avond besteld en volgende dag stond hij aangesloten en al in huis!
 
Quote
RE: BCC drama
Myself  schreef op: 05-09-2014 19:46:48
Heb ik laatst ook al gehoord, iemand die een dag voor niets wachte en ze telefonisch niet kon bereiken, alleen per mail maar dus alsmaar geen antwoord kreeg.
Heel raar was dat.
En hoelang dat duurde uiteindelijk weet ik niet.
 
Quote
RE: BCC drama
Annie  schreef op: 05-09-2014 19:57:15
Hebben ze een FB pagina, een berichtje daar kan soms wonderen doen 
 
Quote
RE: BCC drama
Cir  schreef op: 05-09-2014 21:42:28
ma dalton ben terug in nl wonen?
 
Quote
RE: BCC drama
Caatje  schreef op: 06-09-2014 08:24:52
Ik herken de klacht gelukkig niet. Wij hebben vorige week vrijdag een wasmachine besteld en 3 dagen later op maandag werd hij al geleverd. Helaas deed hij het niet goed en kwam er gister een monteur. Omdat wij aan de telefoon goed beschreven hadden wat er gebeurde met die wasmachine wist de monteur al wat het probleem was. En volgens hem was het een bekend probleem...... dat is toch iets dat je niet wil horen als je net een nieuwe wasmachine hebt....
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 11-09-2014 13:27:24
Bieden ze vandaag zogenaamd wasmachine en droger aan.. is alleen de droger er. Volgende week vrijdag mag ik dan de wasmachine afnemen. 
Ik heb BCC de droger ook maar ergens laten steken waar de zon niet schijnt. Ze hebben 'm weer meegenomen. er is zoveel over gecommuniceerd, maar melden dat dat ding er nog niet is, dat kon niet?  Oplossing? Nou, u mag volgende week afnemen of annuleren. tijdelijke oplossingen doen we niet.
Mijn man heeft net elders wasmachine en droger besteld, wordt morgen geleverd. Maar nou mag ik nog 10 dagen op mijn geld wachten.
Waar ik eerst al erg flauw was, ben ik nu eigenlijk pisnijdig!
Ik koop daar nooit meer iets.

 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton   schreef op: 11-09-2014 13:31:56
Caatje fijn dat er bij jou tijdig geleverd is, maar een defect product leveren schiet natuurlijk ook niet op.
 
Quote
RE: BCC drama
Jo  schreef op: 11-09-2014 14:09:49
Vreselijk he!!!
Hier was een zaak die al 50 jaar bestond, iets duurder dan bv mediamarkt maar super service, helaas failliet, omdat mensen toch
meestal gaan voor de prijs (wat ook logisch is).
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 11-09-2014 16:38:10
nou, in werkelijkheid is het zo dat als bedrijven zulke slechte service leveren, dat ze dan ook vaak niet lang bestaan. hoe groot ze ook zijn.  Alles bij mekaar zakt mijn broek ervan af.

 
Quote
RE: BCC drama
Kaasje  schreef op: 11-09-2014 16:55:25
Wat balen! Zonder wasmachine kun je toch helemaal niet, zeker zo lang niet!

Hoop dat morgen nu echt je spullen komen!

 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 11-09-2014 21:33:22
Kaasje dank je wel! hoop ik ook.  
 je wilt niet weten hoeveel was ik heb liggen nu al 
BCC  in feite moeten anderen nu wonder snel gaan leveren om mij uit de brand te halen. gekken werk

 
Quote
RE: BCC drama
Kaasje  schreef op: 11-09-2014 21:44:55
Hihi dit weekend moet je OF nieuwe kleding kopen omdat je nog niet kunt wassen, of heeeel veeeel wasjes draaien

Wij hebben vorige maand een nieuwe wasmachine gekocht bij wasmachine.nl
Voor 20.00 besteld was de volgende dag leveren, geloof dat het 19.55 uur was dat we bestelden. Volgende dag netjes een sms in welk tijdvak ze kwamen en rond 17 uur had ik weer een wasmachine op zolder staan ( en ze namen de oude mee)
 
Quote
RE: BCC drama
Kaasje  schreef op: 11-09-2014 21:46:54
Oeps te vroeg gepost....

We waren wel in een bcc winkel geweest, maar die man wilde helemaal niet verkopen!

Heeft u deze op voorraad.... Tja ehh dat weet ik niet, moet ik in de computer kijken.... en gewoon blijven staan
Daarna... nee niet op voorraad.
Ik zei das gek, als ik online kijk naar de voorraad en dit filiaal dan kan ik nu bestellen en over 1 uur hier ophalen.....
Oh dan heb ik het zeker wel....



Gaat u zelf maar wassen, ik haal het wel ergens anders.
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 12-09-2014 12:02:06
EN nog is het niet klaar. Ze zitten op 1700 euro van mij. En weigeren een annuleringsbevestiging te sturen. Mondeling konden ze het wel toezeggen. Niet schriftelijk.  "dat kunnen we niet"  Heb ik de leidingevende zijn naam en toenaam laten zeggen en nog eens laten herhalen dat er bevestigd is dat er geannuleerd is...Zeg ik uiteindelijk " ik neem dit gesprek op" dan heb ik toch een bevestiging, begint die man een verhaal dat ik hem niet aan zijn mondelinge toezegging kan houden.

geeft toch wel een bak vetrouwen dat ik mijn geld ga zien  
 
Quote
RE: BCC drama
Son  schreef op: 12-09-2014 12:07:45
Vreselijk !!!!
Hier ook een mega ruzie met ze gehad.

Over een toetsenbord voor de televisie.

Vlak voor kerst daar naar toe gegaan, mij laten informeren, omdat ik het niet wist.

Na de kerst bleek dat ik toch een verkeerde had en dat hij het dus niet deed op onze tv.

Maar de verpakking was helemaal kapot (zo 1 die je zonder schaar echt niet open krijgt) en ze namen hem niet terug.....
Ik heb me een partijtje oorlog gevoerd. .maar nee hoor.

Vriendin van me werkte in andere vestiging en heeft geregeld dat ik mn geld toch terug kreeg. Maar sindsdien zet ik echt geen voet meer in de bcc
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 12-09-2014 13:07:07
oh, wat een lichtpuntje is, de concurrent, waar ik gisteren pas besteld heb, heeft vanochtend al uitgeleverd!
 
Quote
RE: BCC drama
Onsjanneke  schreef op: 12-09-2014 13:30:09

Quote ma dalton:
EN nog is het niet klaar. Ze zitten op 1700 euro van mij. En weigeren een annuleringsbevestiging te sturen. Mondeling konden ze het wel toezeggen. Niet schriftelijk.  "dat kunnen we niet"  Heb ik de leidingevende zijn naam en toenaam laten zeggen en nog eens laten herhalen dat er bevestigd is dat er geannuleerd is...Zeg ik uiteindelijk " ik neem dit gesprek op" dan heb ik toch een bevestiging, begint die man een verhaal dat ik hem niet aan zijn mondelinge toezegging kan houden.

geeft toch wel een bak vetrouwen dat ik mijn geld ga zien  



Ik zou de strekking van het gesprek inclusief naam van de leidinggevende in een pinnige mail naar het hoofdkantoor sturen.

Ik geloof er geen bal van dat dit het beleid van bcc is. Deze man loopt op eigen initiatief te lapzwansen.

en dan hebben ze aan mij geen goeie
 
Quote
RE: BCC drama
Femke  schreef op: 12-09-2014 14:38:42
ik had het in april, 2 tablets online besteld, betaald. Blijken ze ineens niet leverbaar, volgende week, helaas, volgend eweek niet lag aan samsung. Week erna weer niet, weer gebeld, binenn een week moeten ze binnen zijn. Kreeg toen weer geen bericht of nix, heb de naam op facebook gepletterd, nou hij was bijnnen 2 minuten verwijderd en had ik iemand aan de lijn....met weer vals beloftes, volgende week binnen zegt samsung....Nou ja toen maar bij bol besteld...volgende dag inhuis, hoef je niet van te voren te betalen. Wel uiteindelijk gewoon geld terug, maar ben mijn geld in totaal wel 6 weken kwijt geweest, en je wordt lekker gemaakt met prijzen die ze helemaal niet leveren.. De winkel vind ik ook irritantant, of ze proberen je wat anders aan te smeren of vertellen gewoon de waarheid niet...
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 20-10-2014 09:33:27
Na weken van mijn gezeur hebben ze uiteindelijk een bevestigingsmail gestuurd dat het zaakje geannuleerd was zonder kosten.. ik zou binnen 10 werkdagen mijn geld terug hebben. Nu leven we eind oktober en ik heb nog niks ontvangen. Gaat om 1600 euro. Geen pakje boter. 

Ohhhh wat heb ik hier mijn buik vol van BCC. Echt nooooooooooooit meer.

En zo dom he, want mijn wasmachine en droger van de concurrent zoemen elke dag. Inmiddels heb ik bij een ander ook voor een godsvermogen mijn kitchenaid rommel weer bij gekocht.. Nergens gedoe. Snelle levering. Goede service, behalve  bij BCC. Na onze verhuizing uit het buitenland had ik niks meer aan electrische zooi.  Ze hadden op een eerlijke manier goud geld aan ons kunnen verdienen, nu voel ik me alleen maar verschrikkelijk geplukt.

Iemand nog een tip hoe ik mijn centjes van BCC  terug kan krijgen? 
 
Quote
RE: BCC drama
Monica Mv 2  schreef op: 20-10-2014 09:35:13
Ben je niet rechtsbijstand verzekerd?

Dan zou ik die inschakelen
 
Quote
RE: BCC drama
Baby2  schreef op: 20-10-2014 10:13:06
Ik zou ze helemaal plat gaan bellen en mailen iedere dag maar weer!!!! Net zolang totdat jij het geld op je bankrekening hebt!!!

 
Quote
RE: BCC drama
Caithy  schreef op: 20-10-2014 11:01:16
Idd en facebook en twitter!!
Ik ga nooit naar BCC en heb mijn wasmachine en droger van de wehkamp, tot levering, ;s avonds voor 22.00 uur besteld en de volgende dag om 14.00 hebben ze alles aangesloten en de oude weer mee genomen!
 
Quote
RE: BCC drama
Anne Mv 3  schreef op: 20-10-2014 11:05:56

Wat een drama!


Ik zou een aangetekende brief sturen, er staat vast wel een voorbeeldbrief op internet en anders even langs gaan bij het Juridisch loket - dan geven zij je wel een voorbeeld.


Dit is toch belachelijk?!


 


Ik heb even op de FB gekeken van BCC, sommige bedrijven hebben echt iemand zitten die op alle FB klachten reageren maar dat zie ik bij BCC niet gebeuren. Jammer hoor, als je zo je geld wilt verdienen...

 
Quote
RE: BCC drama
Bepje  schreef op: 20-10-2014 14:26:46
Inderdaad rechtsbijstandsverzekering aanspreken als je die hebt. Je kunt ook even bellen naar het juridisch loket, die kennen alle ins en outs wat betreft rechten en plichten.
Anders Kassa of Radar, misschien is er wel iets over te vinden op hun site van andere mensen. Veel succes, vervelend zo`n gezeur 
 
Quote
RE: BCC drama
Bettie  schreef op: 20-10-2014 14:58:06
Weet niet of je rechtsbijstandverzekering hebt en anders wil ik je ook wel helpen om een finale brief richting BCC op te stellen zodat je daarna een incassobureau o.i.d. erop kunt zetten.

Tjonge zeg....je hebt het niet over een broodje waarvan je je centjes terug moet krijgen maar gewoon over (voor sommige mensen dan) meer dan een maandsalaris. 

Kan me goed voorstellen dat je met je handen in 't haar zit.

Owh ja...heb je ook het hoofdkantoor al gesproken?!
 
Quote
RE: BCC drama
Ma Dalton  schreef op: 21-10-2014 20:33:51
Eindelijk zijn mijn centjes weer terug!!
Een laatste formele aanmaning in combinatie met een linkje naar dit topic. Nu is het  ineens toch  opgelost. Jammer dat het zo moest. 
Ik ga het zo snel mogelijk vergeten!
 
Quote
RE: BCC drama
Bettie  schreef op: 21-10-2014 21:00:02
 Dat meen je niet zeg....gewoon dus simpel een soort van 'dreigen' met vervolgstappen en 6 kakelende vrouwen is al voldoende?  ...

Gelukkig heb jij je centjes eindelijk terug.
 
Quote
RE: BCC drama
3prachtkinders  schreef op: 22-10-2014 16:07:49
Ik koop ook niks meer bij hun. Voor een vaatwasser die beschadigd leveren. Zat ik ondertussen nog 14 dagen zonder vaatwasser. En ben gegaan naar hun omdat mediamarkt niks op voorraad had ivm telling kan even niet op het goede woord komen. Dat kon 2 a 3 weken duren en de palletpakker. Deden ze moeilijk over.
Ze konden niet eens vertellen hoe laat ze het kwamen leveren. Dinsdag ik kon niet ivm werk sochtends. Kon het woensdag zetten maar hoe laat. Fijn zit je de hele dag thuis. Kwamen ze pas om 18 uur. Vrij slordig van bcc.
 
Quote
RE: BCC drama
Bepje  schreef op: 22-10-2014 16:10:12

Quote Bettie:
 Dat meen je niet zeg....gewoon dus simpel een soort van 'dreigen' met vervolgstappen en 6 kakelende vrouwen is al voldoende?  ...  

Gelukkig heb jij je centjes eindelijk terug.

     

Zo hebben we allemaal wat geleerd als het eens misloopt. Een stel kakelende vrouwen inschakelen en voila  
 
Quote
Navigatie


Reageren op BCC drama
Naam
Bericht