Annie schreef op: 16-04-2014 20:23:11 |
O, o, o ik schaam me diep Ik kreeg een e-mail van CP dat de reissom nog niet betaald is. Normaal boeken wij altijd via internet en betalen dan direct maar dit keer moesten we telefonisch boeken en omdat de betalingsmail pas een dag later kwam zijn we het compleet vergeten. De vakantie had voor 5 april betaald moeten zijn. Na de e-mail heb ik het uiteraard direct betaald. Wie weet of dit consequenties heeft voor onze vakantie? Of krijg je dan een boete? Natuurlijk heb ik ook een e-mail naar CP gestuurd maar diegene werkt morgen pas weer. |
Quote |
Chantal31 schreef op: 16-04-2014 20:32:56 |
denk dat het zo goed is hoor. Anders had er toch wel iets in de mail gestaan over dat de vakantie
niet door gaat of van een boete |
Quote |
Susanne-mv-daj schreef op: 16-04-2014 20:57:39 |
had je niet beter eerst overleg kunnen hebben , dadelijk hebben ze je boeking geanuleerd? |
Quote |
Zijlijn schreef op: 16-04-2014 21:11:44 | ||
dan krijgt ze het geld wel weer terug hoor ik denk dat het allemaal zo'n vaart niet loopt. Als er een consequentie aan vast zat hadden ze dit vast wel gemeld | ||
Quote |
Annie schreef op: 16-04-2014 21:53:49 |
Als ze de boeking annuleren, zal ik vast mijn geld wel terugkrijgen. Daar vertrouw ik CP wel
op. Mijn man zei ook al, er staat verder niets over consequenties in die e-mail dus het zal wel meevallen. Nou ja, hoop het, bel er morgen wel direct achteraan. |
Quote |
Suusmv3 schreef op: 16-04-2014 22:38:16 |
mijn zwager en schoonzus hebben het ook een keer meegemaakt.... athans....die betaalden gewoon
helemaal niet.... 2 weken voor aankomstdatum kregen ze te horen dat de boeking geannuleerd was enm
de boete was 100% reissom... |
Quote |
Annie schreef op: 16-04-2014 23:13:46 |
Dit is de e-mail, zal
dan toch nog niet geannuleerd zijn? |
Quote |
Inky69 schreef op: 16-04-2014 23:17:45 |
Ik denk dat je misschien ook beter even had kunnen bellen. Ook omdat het 3 dagen duurt voordat de
betaling verwerkt is. Nu zit je met goede vrijdag en het paasweekend ertussen. Ik zou morgen direct even bellen en desnoods een scan mailen van de overboeking. |
Quote |
Annie schreef op: 16-04-2014 23:23:28 |
Ik wilde direct bellen, maar woensdagmiddag werkt deze medewerker dus niet en ik las de mail rond
een uur of 4. Morgen bel ik sowieso gelijk om 9.00 uur. Dus ik dacht, ik maak het direct over want
dan staat het zo snel mogelijk en nog voor de paasdagen op hun rekening. Echt een hele stomme actie dit! |
Quote |
Wanouk schreef op: 16-04-2014 23:28:51 |
Ik denk niet dat het een probleem is hoor. Er staat letterlijk dat je nog de tijd krijgt om het geld
alsnog over te maken. |
Quote |
Annie schreef op: 17-04-2014 09:43:03 |
Ik krijg niemand aan de lijn, maar ik kreeg net wel onze e-ticket in de mail, het zal dus wel
loslopen. |
Quote |
Annie schreef op: 17-04-2014 10:28:44 |
Net even ingelogd en het openstaand bedrag staat nu ook op '0' |
Quote |
Mamavonn schreef op: 17-04-2014 15:46:02 |
Nee het maakt niet uit maar in het vervolg kun je beter bellen. Je hoeft niet per se die ene
medewerker te spreken. |
Quote |