Angelique schreef op: 15-04-2013 21:48:00 |
ik krijg dus net een mailtje van de service dat mijn gegevens gewijzigt zijn een vaag email adres ik kan dus niet inloggen mijn mail herkent ie niet kan dus ook geen wachtwoord aanvragen enz kan morgen om 10 uur pas bellen iemand ervaring mee baal hier stevig van ga dus ook direct 10 uur bellen morgen want word nu wel beetje bang voor vette rekning ![]() |
Quote |
Moossie33 schreef op: 15-04-2013 21:52:47 |
oohjee, ik zou daar ook angstig van worden. Kun je hem niet blokeren? Of weer opnieuw je ww instellen? |
Quote |
Janneke01 schreef op: 15-04-2013 21:54:41 |
nu alvast mailen en morgen gelijk bellen. Als ze nu nog een bestelling plaatsen zijn ze misschien
net te laat om het morgen nog te leveren. maar als ze ook je emailadres hebben veranderd komt die rekening niet bij jou, maar gewoon bij hun en waar het geleverd is. |
Quote |
Liefje schreef op: 15-04-2013 21:56:02 |
Nou volgens mij kun je je eigen adres laten staan en het bij een ander laten bezorgen en dan komt de
rekening gewoon bij jou |
Quote |
Angelique schreef op: 15-04-2013 22:08:11 |
nou kreeg rond 21:37 mail voor 22 betseld volgende dag in huis ik kan volledig niets doen dus kan niet inloggen geenw w opvragen want ja adres is gewijzigt heb een mail getsuurd aan wehkamp en aan de mail die hij gebruikt (dus niet aan hem maar die mail provider ) erwin gaat nu ff de polite bellen hij kan dus gewoon met die gegevens bestellen elders laten bezorgen mijn adres als betaal ding laten staan en dus veel prblemen veroorzaken ga morgen 10 uur gelijk bellen hopenlijk kunnen ze levringen nog tegen houden |
Quote |
Bepje schreef op: 15-04-2013 22:11:41 |
oei, dat moet je niet hebben idd. Goed om de politie te bellen denk ik dan heb je bewijs als dat
nodig is. Hopelijk valt het allemaal mee. |
Quote |
Melissa schreef op: 15-04-2013 22:17:26 |
Misschien overbodige vraag, maar niet proberen in te loggen via de link in de mail? Het was geen
phishingmail? |
Quote |
Minou schreef op: 15-04-2013 22:18:00 |
Jeetje meis ![]() ![]() goed dat e de politie belt iig! Bah he, wat een gedoe toch! |
Quote |
Angelique schreef op: 15-04-2013 22:18:20 |
nee dat was mijn eerste idee melissa heb dus niet via die mail naar de site gegaan maar gewoon via
nieuwe browser |
Quote |
Ikke schreef op: 15-04-2013 22:18:46 |
Vreemd dat je sowieso een mail kreeg dat je gegevens gewijzigd zijn? Dat heb ik nooit gehad?Ook nooit na een verhuizing! Was het idd geen phishing mail wat Melissa zegt en door op de link te klikken laat je juist je account hacken! |
Quote |
Angelique schreef op: 15-04-2013 22:18:55 |
nou politie kan weing moeten aangifte doen en morgen direct wehkamp bellen om te zien of er
bestllingen gedaan zijn |
Quote |
Angelique schreef op: 15-04-2013 22:21:05 | ||
vind dus ook heeel vreemd dat ik hiervan een mail kreeg op het dus oude mail adres welicht gebeurd het vaak en is dat hun vorm van beveiliging ik wete ook niet vind erg vreemd maar goed kan dus mijn email niet meer inloggen en kan geen ww aanvragen mijn mail is niet ebkend en nee dus niet via die mail ingelogt | ||
Quote |
Ikke schreef op: 15-04-2013 22:30:53 |
Het is niet te hopen dat de bestellingen op een postbus adres worden bezorgd dan is de
besteller niet te achterhalen ![]() |
Quote |
Worteltje schreef op: 16-04-2013 00:33:29 |
Ik heb ooit zo'n mailtje van bol gehad staat mij vaag bij. Volgens mikj is dit om veiligheidsredenen
maar ik zou morgenvroeg idd meteen ff bellen. |
Quote |
Lisje schreef op: 16-04-2013 07:16:58 |
O nee hé! Hopelijk kunnen ze het pakket nog tegenhouden, maar ben bang van niet. Ze zijn daar
altijd zo snel. Ik heb ook zo iets gehad een half jaar geleden. Ze hebben toen op eigen naam en klantnummer op mijn adres voor ruim 100 euro aan kleding bij h&m besteld en het voor het bezorgen aan mijn voordeur weten te onderscheppen. Ik heb ik weet niet hoeveel herinneringen gehad en laatst voor de eerse brief van het incassobureau. Politie zegt dat ik sterk sta omdat het niet mijn naam is, kan daarom ook geen aangifte doen, maar hoop toch dat er niet binnenkort een deurwaarder aan de deur staat. |
Quote |
Angelique schreef op: 16-04-2013 08:06:53 |
maar ik weet dus geen adres ik ga sowieso om 10 bellen maar politie zij al deze rek is niet voor ons
de kans is vrij groot dat t nog onderschept kan worden |
Quote |
Harleysmama schreef op: 16-04-2013 08:34:58 |
Sis Postnl bellen heeft geen zin, omdat alles geleverd wordt door Select Vracht. Je krijgt ook geen
tracenummer. Je ziet op de website, wanneer je bestelling wordt geleverd meer niet. En ja daar kan
ze niet bij. Het beste is gewoon straks Wehkamp bellen en zeggen dat je account misbruikt is. |
Quote |
Harleysmama schreef op: 16-04-2013 08:34:58 |
Sis Postnl bellen heeft geen zin, omdat alles geleverd wordt door Select Vracht. Je krijgt ook geen
tracenummer. Je ziet op de website, wanneer je bestelling wordt geleverd meer niet. En ja daar kan
ze niet bij. Het beste is gewoon straks Wehkamp bellen en zeggen dat je account misbruikt is. |
Quote |
Sabina Mv Milou En R avi schreef op: 16-04-2013 08:42:06 |
Pffff gedoe voor jullie zeg! Hopelijk kunnen ze het nog annuleren of bij selectvracht tegen houden |
Quote |
Son schreef op: 16-04-2013 08:43:34 |
kan je niet nu al iemand te pakken krijgen daar ? Via de site chatten of zo ? Klote dat je tot 10
uur moet wachtten. Ik hoop dat t geod komt meis |
Quote |
Pacific schreef op: 16-04-2013 09:00:03 |
Jeetje wat balen zeg, hopelijk valt het mee! Wij hebben een keer buren gehad die bij alle postorder bedrijven bekend stonden als wanbetalers. Ze konden dus ook niet meer bestellen. Wat doen ze, vullen ze ons huisnummer in!! Ik kreeg dus een groot pakket kleding van Neckerman, met een andere naam. Buren zaten blijkbaar achter het raam te wachten, ineens kwam de buurvrouw naar buiten toen de bezroger aan de deur stond, ja stom ik had een tikfoutje gemaakt en kon het niet meer veranderen, dat pakket is van mij. Ik goedgelovig en geloofde het ook nog. Totdat ik rekeningen kreeg, eerste had ik nog zoiets van, oja dat komt om het huisnummer verkeerd stond, dus netjes gegeven. Vervolgens aanmaningen, incasso en uiteindelijk deurwaarder. Echt hééél veel gezeur mee gehad. Werd gewoon niet geloofd!!! |
Quote |
Angelique schreef op: 16-04-2013 09:02:46 |
ja maar ja ga ik dan heel nl afbellen voor een pakje waarvan adres onbekend is heb ik vestiging in
groningen nodig of zeeland krijg verder niemand te pakken zit alleen zon stom robot ding vragen te beantwoorden en dan krijg je alleen je moet inloggen via mijn wehkamp erg frustrerend maar goed heel druk maak ik me niet meer want ja we hebben direct aangifte gedaan en alles wat we vonden zegt dat we hier niet voor op draaien hopenlijk krijg ik dadelijk gewoon mijn account terug en kan ik ff een mooi ww aanmaken ofzo |
Quote |
Angelique schreef op: 16-04-2013 10:14:26 |
hang aan foon adres ook gewijzigt geen bestellingen ze was ff iet uitzoeken zijn ruim 30 min in
accou nt bezig geweest |
Quote |
Mama-van-aimy schreef op: 16-04-2013 10:21:30 |
Jeej, dat is toch raar allemaal. Misschien een idee om dit account volledig op te zeggen en dan een nieuw account aan te maken? |
Quote |
Angelique schreef op: 16-04-2013 10:24:06 |
pff echt wat een gekken joh een of andere mallot uitamsterdam (ze noemde alle gegevens maar vergat ze) ze hadden ook adres aangepast maar niet naam ze zijn meer dan 30 min in het account bezig geweest en ook online maar hadden nog niets besteld alles word daar gemeld bij de fraude afdeling en als wij aangifte doen kan de politie ook gewoon bij die gegevens komen mijn account is gereset dus kon weer inloggen en betalen maar er kan niet meer esteld worden op dat account nou hele geruststelling ieder gevall raadsel hie ze aan mijn ww gekomen zijn ze schijnen zonder erg veel prblemen inglogt te hebben |
Quote |