Menu
 

Topic:

Kruidvat Tablet

Sabrah  schreef op: 26-09-2012 09:42:41
Ik moet even mijn hart luchten hoor!! Een antal weken geleden hebben wij een tablet besteld bij de Kruidvat voor mijn dochter die binnenkort jarig is. Hartstikke leuk en kwam vrij snel binnen. Alleen zat er een barstje in het scherm toen we hem uitpakten. Ik de Kruidvat gebeld en ik moest contact opnemen met het servicecenter in Belgie, want rechstreeks omruilen was niet mogelijk.  Ik hun gebeld en ik kreeg een RMA nummer om hem op te sturen. Vervolgens moest ik verplicht de hele dag binnen blijven tot deze opgehaald werd. Opsturen kon niet. Was wel vervelend maar ja je moet er wat voor over hebben....Ik heb op de papieren duidelijk aangegeven dat ik wel een nieuw tablet verwacht en geen reparatie. Het gaat tenslotte om een defect bij een nieuw artikel. Vervolgens heeft het 2 weken geduurd tot ik het tablet retour kreeg. En wat blijkt, niet alleen is het scherm vervangen (dus toch gerepareerd) ze hebben het ook niet goed gedaan want het tablet zit aan een kant niet goed dicht! Heb zo de pest erin! Heb vanmorgen weer de Kruidvat gebeld. Vervelend mevrouw maar wij kunnen hier niets mee. U kunt het tablet terugsturen en dan krijgt u uw geld terug. Maar het kan wel 14 dagen duren voor u het op uw rekening hebt. Ondertussen moet ik dus WEER een nieuw tablet kopen en voorschieten.  Ik ben nu dus aan het wachten tot het servicecenter in Belgie open is. Deze openen om 10 uur. Ik hoop nu dat ik met hun kan regelen dat ze alsnog een nieuwe sturen. Het liefst stuur ik de hele zooi terug want ik ben er helemaal klaar mee, maar ja, weer even 180 euro voorschieten doe ik liever niet. Ligt het nou aan mij of is dit belabberde service? Overigens is het servicecenter gewoon een Belgisch reparatie bedrijf, dus niet eens van Kruidvat zelf.
 
Quote
Navigatie
RE: Kruidvat Tablet
Baby2  schreef op: 26-09-2012 09:56:41
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt en 180 euro is geen klein bedrag!!! En dan moet je ook nog maar afwachten of je je geld terug krijgt van die andere tablet.
Weet je zeker dat ze een reparatie hebben uitgevoerd??? Misschien is het gewoon een niet al te best tablet??? Ik persoonlijk zou al weinig vertrouwen hebben in zo'n product!!! Ik zou wachten tot ik mijn geld terug had en dan zou ik naar de mediamarkt gaan of zo en daar een tablet kopen kun je direct kijken of er ook iets mee is.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Sabrah  schreef op: 26-09-2012 10:04:54
Ik weet dater een reparatie is uitgevoerd omdat het serienummer van het tablet hetzelfde is. Dit tablet staat op de 3e plaats van budget tablets dus ik zeker een goede. Hij heeft om te beginnen al het nieuwste type processor en bovendien heeft hij ee dubbele processor. Dit maakt hem dus wat sneller. Ik heb op zich wel vertrouwen in het tablet maar niet met een gerepareerde. Als er een barsje in het scherm zit dan weet ik niet wat voor interne schade hij misschien heeft opgelopen. Ik kan ook niet wachten tot ik het geld retour heb want het is een verjaardagscadeautje voor mijn dochter. Het zal er dan net om hangen of ik het wel/niet op tijd terug heb voor haar verjaardag.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Spatje  schreef op: 26-09-2012 10:05:14
wij hebben ook de kruidvat tablet en zijn er heel tevreden mee, ik heb hem in de winkel gehaald, durf zoiets niet via de post te doen, je weet maar nooit, en ja ik kan me zeker voorstellen dat je baalt pffff, succes
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Sabrah  schreef op: 26-09-2012 10:06:16
Deze hadden ze helaas niet in de winkel. Werd alleen online te koop aangeboden. 
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Aukie  schreef op: 26-09-2012 12:09:27
ik heb hem ook van kruitvat. ook vanuit de webshop en het is idd een hele goede tablet. ik ben er super tevreden mee. gelukkig heb ik geen ervaring met de service , maar die is zo te lezen erg slecht.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Monica Mv 2  schreef op: 26-09-2012 13:13:25

Quote aukie:
ik heb hem ook van kruitvat. ook vanuit de webshop en het is idd een hele goede tablet. ik ben er super tevreden mee. gelukkig heb ik geen ervaring met de service , maar die is zo te lezen erg slecht.



Hier dezelfde ervaring. Ook online besteld en geen problemen

Misschien dat het in België anders is als in Nederland?
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Jaccy73  schreef op: 26-09-2012 14:00:37
Nou die van ons is ook terug maar hoop dat wij er niet zoveel gedonder mee krijgen, is verder overigens een prima tablet hoor hier dus vanaf het begin een foutje in het scherm wat niet op touch reageerde vooral lastig met iets typen want die letters die pakte hij dan niet op dat punt.Wij wachten geduldig af.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Sabrah  schreef op: 26-09-2012 18:01:24
Het verhaal is nog mooier geworden. Ik heb Belgie gebeld beweert die man glashard dat ze niks met het tablet gedaan hebben. M.a.w. mijn man en ik zijn om te beginnen achterlijk dat  wij dat ding terugsturen met een barstje. En hij is zeker uit zichzelf opengesprongen aan de zijkant. Dit is toch niet te geloven? Het zou bijna grappig zijn als het niet bloedirritant was. Het mooiste komt nog, mevrouw wij hebben nog niet eens onderdelen voor dit tablet dus we zouden er niks mee gedaan kunnen hebben....ehhhh waarom moest ik hem dan opsturen?!


 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Sabrah  schreef op: 26-09-2012 20:48:05
 Lekker dan Sis, m.a.w. ik koop "goedkope troep" voor mijn kind. Wat een gelul dat de service vaak bagger is bij dit soort dingen. Bij A merken kun je ook gewoon belabberde service hebben. Dit tablet staat hoog genoteerd en de kwaliteit hiervan is gewoon goed. Ik heb gewoo de pech dat er waarschijnlijk iemand bij de post te hardhandig om is gegaan met het pakje. 

Als mijn dochter door moet sparen voor een IPAD dan is ze 12 als ze dat ding kan kopen. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die die "goedkope troep" hebben en die hebben geen problemen. 
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Debbel79  schreef op: 26-09-2012 20:52:31
officieel is dit geen RMA (Return Merchandise Authorisation) maar een DOA (Dead On Arivel)

het apparaat is immers kapot bij levering en dit horen ze te behandelen als een DOA, en bij een DOA krijg je altijd een nieuw artikel.

( ik heb in de ICT gewerkt, en bij elke leverancier werkte het op die manier)
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Alice  schreef op: 26-09-2012 21:00:08
klopt wat Debbel zegt. Heb tijdens mijn studiejaren ook op een helpdesk in de ICT gewerkt.
Ik zou terugbellen en vragen naar een supervisor. Vaak heb je iemand aan de lijn die er pas werkt, of maar heel af en toe werkt en eigenlijk gewoon niet alles weet. Blijf wel heel netjes en leg 't verhaal goed uit. Zodra je van je oren gaat maken, zijn ze vaak een stuk minder meewerkend.

Ook is het niet zo dat goedkope producten slechte service hebben, niet altijd. Ik heb voor meerdere merken gewerkt en kan toch echt een aantal dure merken opnoemen die een heel slechte service hadden.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Harleysmama  schreef op: 26-09-2012 21:10:36
Apple staat ook bekend om zijn hele slechte service. Zeker met betrekking tot de Iphone. Ook goedkope merken kunnen en enorme goede service hebben en heb dat zelf ervaren, met een andere tablet. Dus goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Alice  schreef op: 26-09-2012 21:12:44
Ik heb geen idee wat de service van het kruidvat is. Heb er nog nooit iets duurs gekocht eigenlijk.

LG is bvb een redelijk goedkoop merk, met een uitstekende service.
Mediamarkt als winkel ook.

Heb 's bij de Saturn een externe harde schijf gekocht van Samsung, was ook een doa.
Ging helaas ook ter reparatie en pas een aantal weken later kreeg ik bericht dat hij niet gerepareerd kon worden (had ik ze zelf ook wel kunnen vertellen) en kreeg ik een tegoedbon ter waarde van 't aankoopbedrag. Vind ik ook een slechte service.
Had 'm beter kunnen ruilen, want ik had de bon nog en was nog geen 8 dagen geleden.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Sabrah  schreef op: 26-09-2012 21:14:47
Blijkbaar ben ik dus niet op de hoogte van het feit dat de Kruidvat een slechte service geeft. Ik ga het ding in ieder geval terug sturen en bestel nooit meer iets bij ze. 

En Sis jouw ervaring is niet de mijne blijbaar. Ik heb soms de slechtste service gahad bij de beste merken. Maar in dit geval dus ook bij de Kruidvat. Overigens it er op dit tablet nog steeds 2 jaar garantie....

Debbel79, heb zelf jaren in de ITl gewerkt en weet inderdaad zelf ook dat het een DOA is. Daarom neem ik dus ook geen genoegen met een gerepareerde. Blijbaar zijn er toch mensen die hier wel in trappen?

Ik zal in ieder geval de eersvolgende keer als ik ergens iets voor de eerste keer bestel (ben voorlopig wel effe genezen ) eerst even een topic openen of iemand ervaring met de betreffende leverancier heeft...

Dames wees dus gewaarschuwd. ruidvat heb leuke spullen en aanbiedingen maar doe maar een schietgebedje dat ze nooit stuk gaan want dan heb je een probleem 
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Jo  schreef op: 26-09-2012 21:18:30
Ik ben best tevreden met de Kruidvat, klachten worden goed opgelost (afkloppen).
Maar ik had eens een kleine ventilator gekocht, ding werkte voor geen meter, kreeg zonder problemen mijn centjes netjes terug.
Maar tot mijn verbazing zette de verkoopster hem weer terug in de winkel.
Ook met een slaapzak, de rits was kapot, kreeg zonder morren mijn geld terug maar slaapzak werd gewoon weer teruggelegt in de winkel, vond ik zo raar??
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Alice  schreef op: 26-09-2012 21:25:32
Kan ook aan de Saturn gelegen hebben he Sis. En dit was in Belgie, niet in Nederland. Weet niet of daar verschil in zit. Maar zou kunnen.
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Alice  schreef op: 26-09-2012 21:31:06
Mediamarkt vind ik heel goed qua service! Ook eigenlijk een goedkope winkel.

Ik heb met Philips altijd pech haha
Niet de service op zich, maar wel de producten. Kennelijk haten die mij ofzo hahaha
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Alice  schreef op: 26-09-2012 21:43:56
Netjes!
Ik had 's een cd-schrijver van Philips in mn pc ingebouwd. (lang geleden dus)
En opeens ging die gewoon vanzelf open en dicht. En die bleef maar gaan!
Ik wist eerst niet waar dat geluid vandaan kwam (schrok me al lam) en toen ik het zag, wist ik helemaal niet waar ik het zoeken moest! Dacht dat mn huis spookte ofzo
Toen de IDE kabel er uit gehaald.. toen deed hij 't nog!!!!!!!!!! Toen de stroom er ook maar uit en toen was 't wel afgelopen. Heb 'm nooit meer gebruikt hahaha
 
Quote
RE: Kruidvat Tablet
Jaccy73  schreef op: 08-10-2012 16:29:55
Hoi dames wilde even melden dat wij vandaag een hele nieuwe tablet hebben gekregenkunnen we weer aan de slag.

 
Quote
Navigatie


Reageren op Kruidvat Tablet
Naam
Bericht