Vikki schreef op: 19-09-2012 14:06:09 |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zo ff gillen. Maandagavond hebben we een nieuw modem gekregen, oude was kapot. Internet en interactieve tv doen het weer, maar mijn telefoon nog niet. Heb dus al vanaf zaterdag geen telefoon. Ik heb al 2 uur met verschillende mensen van de klantenservice gesproken, modem tig keer aan en uit, gereset. Ze kunnen niets vinden, behalve dat hij een of andere vage melding geeft. Nu gaan ze nog 1 ding proberen.......maar dat duurt max 2 werkdagen........................zucht Ik heb hele vriendelijke mensen aan de telefoon gehad en ze doen echt hun best, maar het is zo zonde van mijn tijd! Ok genoeg geklaagd, ga de vaatwasser maar eens leegruimen. |
Quote |
Saskia 70 schreef op: 19-09-2012 15:47:15 |
Vervelend is dat, kan me voorstellen dat je even van je af moet gillen, ik kan er ook niet tegen als
het allemaal niet lukt op dat gebied. Nou hopen dat je deze week eindelijk telefoon hebt. |
Quote |