Mamavonn schreef op: 01-09-2012 18:06:21 |
Had laatst een bakje salade van de Johma. Toen ik het deksel openmaakte zag ik dat de verpakking
niet goed geseald was. Bakje weggegooid en een mail naar de johma gestuurd. Tijdje niets gehoord, krijg ik vandaag een brief met complete uitleg wat er mis is gegaan en wat ze er aan hebben gedaan om het in het vervolg te voorkomen. Heb een VVV bon van 5 euro gekregen. Erg netjes toch? |
Quote |
Tamaramvc&f schreef op: 01-09-2012 18:06:46 |
idd erg netjes! |
Quote |
Mamavonn schreef op: 01-09-2012 18:09:50 |
Mijn man is zelf kwaliteitsmanager bij een bedrijf en die was helemaal onder de indruk van de brief.
Helemaal Volgens de Iso standaarden. Eerst uitleggen wat er mis is gegaan (nl storing op de productielijn, de operator zou volgens de regels de verpakkingen erna moeten controleren maar er is dus een product aan zijn aandacht ontsnapt). Vervolgens vermelden wat ze er aan gaan doen (afdeling erop aan gesproken dat ze beter op moeten letten) En daarna de mededeling dat ze blij zijn met de klacht en ter compensatie die bon aanbieden. |
Quote |
Miesje schreef op: 01-09-2012 18:30:50 |
zo dat is zeker netjes van ze. ik heb een keer met cup a soup gehad.maakte doosje open(2 dagen ervoor gekocht.) waren de zakjes half open en overal schimmel en zwarte stukjes. blehh. ik 2 mails gestuurd.foto erbij. niks van gehoord.echt helemaal niks. |
Quote |
Mamavonn schreef op: 01-09-2012 18:33:25 |
Dat is zo'n slechte reclame voor een bedrijf Miesje Had eigenlijk ook de hoop al opgegeven mbt Johma. Hoef geen bon maar wel even de melding dat ze er wat aan doen. |
Quote |
Jolanda1974 schreef op: 01-09-2012 18:35:54 |
Ik heb ook een keer een klacht ingediend bij Johma en inderdaad ook een vvv-bon gekregen. Ik had een
bakje selleriesalade gekocht maar bijna geen saus. Alleen maar de sliertjes. Laatst ook een keer een berichtje achtergelaten op de website van bieze, ik had een bakje tomaat-brushetta gekocht maar ik vond de salade wat te grof / te grote stukken. Ik kreeg toen een koeltasje toegestuurd. Vond ik ook erg leuk want het was niet echt een klacht. Was meer een mening haha Maar klagen loont soms.. Zo ook een keer in een melige bui een email gestuurd aan de Smiths. Wij hebben de fabriek nagenoeg om de hoek zitten en we vonden het niet eerlijk dat we net zoveel moesten betalen voor een zak chips als de mensen in Limburg want ja voor ons waren er geen transportkosten. Ze konden de zakken chips lopend naar de supermarkt brengen. Denk dat ze het wel leuk vonden want we kregen een hele doos vol met chippies |
Quote |
Mb2 schreef op: 01-09-2012 19:17:32 |
Netjes van Johma. Heb zelf een keer gehad dat er een steentje zat in een pot sperzieboontjes van HAK. Een mail met foto gestuurd, kreeg ik een brief met excuses en 4 potten sperzieboontjes. |
Quote |
Myself schreef op: 01-09-2012 19:23:48 |
Hier was laatst een Mepal beker al binnen een maand lek. Nog diezelfde week kreeg ik een nieuwe rubberen ring voor in het deksel toegestuurd. |
Quote |
Monica Mv 2 schreef op: 01-09-2012 20:13:03 |
Ik heb van nutricia eens 8 potjes babyvoeding gehad. Klacht die ik had, in de 8 maanden potjes zaten harde stukjes wat op glas leek maar aardappel bleek te zijn. Maar veel te hard om te voeren aan een kind van 8 maanden. Enne we hebben ooit eens 2 nieuwe brandmelders gekregen omdat die andere om de haverklap afgingen. we hadden ze op zolder neergelegd en nog niet gemonteerd. Hadden er alleen niet bij nagedacht dat als ze liggen er stof in komt en die dingen dan afgaan. Daar kwamen we pas achter toen die 2 nieuwe ook na een week begonnen te jengelen |
Quote |
Assepoester schreef op: 01-09-2012 20:13:17 |
Wij hadden van de week hetzelfde met een bakje eiersalade van de johma. Ik ga ook maar even een
mailtje sturen denk ik... |
Quote |
Mama_anja schreef op: 01-09-2012 20:24:51 |
heb het met roosivisee, c1000, friso en nog een aantal gehad van de c1000 een waarde bon gehad van de friso een nieuwe bus met een slabbejte en knuffle, van roosivicee en heel pakket mijn moeder heeft het met lays gehad met koopmans en als je naar de jumb gaat met een niet al te vers product krijg je het gratis weer mee |
Quote |
Worteltje schreef op: 01-09-2012 21:04:08 |
Toevallig heb ik net een klachtmail naar c1000 gestuurd. Mijn vriend wilde Layla een fruitpotje
geven en deze was gewoon rot, stank kwam eraf, ben blij dat wij altijd van te voren zelf proeven
want oooo wat was ie zuur Fijn dat johma het toch goed aangepakt heeft. |
Quote |
Sammy schreef op: 01-09-2012 21:24:42 |
Ik had een keer een klacht over thee van Zonnature. Die was werkelijk waar niet te drinken. Toen
belde ze van Zonnatura ontzettend gepikeerd op dat er met hun thee niets mis was. Nou de bosvruchtenthee smaakte echt naar een handje bosgrond. Nu hoeven ze echt geen vergoeding te sturen of wat dan ook. Maar zo gepikeerd aan de telefoon te gaan hangen als bedrijf zijnde, vond ik niet bepaald ene visite kaartje |
Quote |
Méanne schreef op: 01-09-2012 22:46:11 |
Ik heb ook een keer het aankoop bedrag terug gehad van pampers om dezelfde reden als sis. Een hele tijd terug hadden we bij de digros 2 zakjes gebakken aardappels gekocht. Daar zat een hele lange zwarte haar in. Gemaild......was onmogelijk, moest die haar maar opsturen.....alles was al in de prullenbak. Vond het niet netjes hoe hun er mee omgingen, kreeg een excuus brief en mocht 4 nieuwe producten uitzoeken. Ook een keer een productie foutje gehad met spa bosvruchten, ik draaide het pak open en gelijk kapot.....nooit iets van gehoord. Maar top van johma!!!!! |
Quote |
Méanne schreef op: 01-09-2012 22:47:22 |
Nu vergeet ik haribo!!!! Ik had snoep wat over de datum was en de ah deed er niets mee...kreeg een vvv bon van 10 euro en een nieuwe zak snoep. |
Quote |
Kriebel schreef op: 01-09-2012 22:55:42 |
Ik had van hellema een doosje waarin de koekjes per 2 zaten verpakt. In 1 zakje zat maar 1 koekje.
Mailtje gestuurd en verloop van tijd een doos met verschillende soorten koekjes en excuusbrief. Laatst met coca cola, fles maar half gevuld. Ze zijn de fles komen halen en ik kreeg een tas
van ze met een bon erin voor een nieuwe fles cola. |
Quote |
Janneke01 schreef op: 01-09-2012 23:07:18 |
Zeer netjes van hun. Vooral met zo'n brief erbij. Heb het zelf een keer met Lays gehad, zat kleine plastice slierten in, opgestuurd, en kreeg toen 6 euro terug gestuurd met een nette brief. |
Quote |
Kaasje schreef op: 02-09-2012 09:52:34 |
hmm ik gooi dat soort dingen dan gewoon weg... volgende keer ook maar gaan mailen/ opsturen! |
Quote |
Kaasje schreef op: 02-09-2012 09:55:08 |
gelijk een vraagje dan... Hadden vorige week een pak jus d' orange in de voorraadkast liggen die ontplofte.. Pak helemaal bol, scheur erin en ik kon dus de hele kast gaan uitmesten en poetsen.. ruikt er nu nog naar als je de deur open doet... Pak heb ik gelijk weggegooid ( was nog tot okt houdbaar) Zouden jullie hiervoor mailen dan? |
Quote |
Debby1977 schreef op: 02-09-2012 10:18:40 |
Netjes hoor Von! Toen de senseo pads net uit waren had ik eens een pak waar een aantal pads kapot van waren. Moest de lege verpakking opsturen en kreeg 4 nieuwe pakken opgestuurd. Ook eens met lays, chips waren te lang gebakken en sommigen waren zwart,kreeg 3 nieuwe zakken. En met pampers had ik hetzelfde als Sis, de plakstrips scheurden kapot, kreeg toen 10 euro gestort op mijn rekening. |
Quote |
Xxx schreef op: 03-09-2012 15:14:58 |
Heb het net gehad!! (ff gekopieerd) Sta versteld! Had gisteren 2 nieuwe rugzakjes besteld voor de jongens Bij kinderrugzakjes.nl (idooltjes). Kreeg gisterenmiddag mail dat het mickey-mouse tasje vlekjes had, maar aangezien dat de laatste was ze de koop wel door lieten gaan. We kregen er wel 2 kleine cadeautjes bij. Net kreeg ik ze binnen, de vlekjes waren echt niet mooi, dus even gebeld dat ik hem wilde retourneren en een andere terug wilde. Die meneer zou die andere tas vandaag op de post doen en dan mochten we deze houden en de cadeautjes ook! Dat noem ik nou pas service!!! |
Quote |