Menu
 

Topic:

post nl

Lilly  schreef op: 23-07-2012 23:41:32
Hey iedereen , ik heb online iets gekocht bij een grote en zeer betrouwbare webwinkel.
Ik heb er al vaker iets besteld en nooit geen problemen gehad.
Nu hebben ze mijn bestelling vrijdag verstuurd en bij track en trace stond er zaterdag op als afleverdatum vandaag (zaterdag dus)
Zaterdag is er geen pakket geleverd en s'avonds was de status verandert in maandag.
Vandaag dus wederom heel de dag thuis gebleven en je raad het al, geen pakket. Maar nu staat er bij de track en trace wel op dat hij afgeleverd zou zijn om 16.15 uur. Er was de hele dag iemand thuis; er zit geen kaartje in de bus dat het afgeleverd zou zijn bij buren ofzo (er zijn trouwens bijna geen buren want ze zijn bijna allemaal op vakantie) moet ik me nu zorgen maken ?
oh ja we wonen wel net 2 km voorbij de Nederlandse grens in België dus, maar dat was nooit eerder een probleem.
 
Quote
Navigatie
RE: post nl
Karinmv3  schreef op: 23-07-2012 23:46:49
Ik had het pas ook en de dag erna stond erbij dat hij op het postkantoor opgehaald kon worden.
Heel vreemd, had geen afhaalbewijs, dus was nogal een gedoe om dat pakketje te krijgen.
 
Quote
RE: post nl
Lilly  schreef op: 23-07-2012 23:49:28
Hoop maar dat ze het gewoon morgen komen leveren dus , bij onze post doen ze namelijk heel moeilijk en geven ze zeker geen pakketten mee zonder een afhaalbewijs en identiteitskaart.
 
Quote
RE: post nl
Karinmv3  schreef op: 24-07-2012 00:01:20
Ik kreeg hem inderdaad wel mee als ze een kopie van mijn id mochten. Nou wist de mevrouw aan de balie wel dat het klopte, want zij weet dat ik daar echt woon, op mijn id stond het ook en het was aan mij persoonlijk verzonden, dus kon bijna niet missen. Maargoed, het blijft een risco.
 
Quote
RE: post nl
Littleteddy  schreef op: 24-07-2012 04:02:43
dat heb ik ook een keer gehad, uiteindelijk kwam hij gewoon de volgende dag aan de deur, je hebt kans dat hij geen zin meer had om het pakketje af te leveren. Ik zou morgen nog even afwachten voor de zekerheid.
 
Quote
RE: post nl
Saskia Mv Eva  schreef op: 24-07-2012 11:05:10
Bellen en klacht indienen helaas veel vakantie personeel
 
Quote
RE: post nl
Anoniema  schreef op: 24-07-2012 11:31:55
of ik lees eroverheen maar heb je een Track en trace code?

Hier stond dat hij was afgeleverd op een ander nummer, dat staat er dan bij
 
Quote
RE: post nl
Lilly  schreef op: 24-07-2012 13:01:26
Hey iedereen,
Ja ik heb een track en trace nummer. Daar staat dus bij als status dat het gisteren afgeleverd zou zijn, maar dat is het dus niet.
Heb ik net naar tnt Nederland gebeld zegt die mevrouw dat het pakje toch echt moet afgeleverd zijn, en dus zeker niet meer zal geleverd worden omdat dat al gebeurt is. Dus toen zei ik dat ik dan echt wel even de handtekening wou zien (we moeten altijd aftekenen als we een pakket van daar krijgen) en toen zei ze opeens dat tnt Nederland dat altijd afleverd aan tnt België en dat zij dat dan bezorgen.
Dus toen zei ik weer dat ik dat dan toch heel raar zou vinden want dat het anders altijd rechtstreeks van Nederland komt, en ze antwoordde erop dat ze echt niks kon doen dat ik daarvoor contact moet nemen met tnt België.
Ik vroeg het telefoonnummer van tnt België en dat bestond volgens haar niet en toen vroeg ik haar of ze daar bewijzen (trackingsnummers ofzo) van had dat het was overgedragen en toen zei ze dat dat via hetzelfde trackingsnummer gaat.
Goed ik zoek dus op het net, had binnen de min. het telefoonnummer van tnt België en bel.
Zegt die mevrouw tegen me, mevrouw het spijt me heel erg maar uw trackingsnummer is een nederlands nummer en dat kunnen wij niet volgen. Toen vertelde ik het hele verhaal van de nederlandse tnt en dat het was overgedragen.. en toen zei ze met een diepe zucht: mevrouw, we krijgen jammer genoeg een tiental telefoontjes per dag met deze klacht. Maar wij snappen niet waarom tnt nederland dit telkens zegt. Wij hebben helemaal geen samenwerkingscontract met tnt Nederland omdat zij hun pakjes altijd zelf leveren in België.

Daar sta ik dus , tnt Nederland zegt dat ze het hebben afgeleverd aan tnt België en dat die hebben ingevuld dat ze het afgeleverd hebben. Tnt België zegt dat ze nooit samenwerken met tnt Nederland en daarom het pakket niet kunnen geleverd hebben. Wat ik eerlijk gezegd wel geloof want anders wordt het echt altijd door een Nederlandse chauffeur geleverd, en we hebben ook al van daar pakketten gehad op zaterdag terwijl de Belgische post nooit werkt op zaterdag.
 
Quote
RE: post nl
Lilly  schreef op: 24-07-2012 18:53:19
Zo vandaag zal het dus ook wel niet meer besteld worden , de optie van -hij had gisteren geen zin meer en zal het vandaag wel brengen- valt dus ook af. En de status bij post nl is ook niet verandert. De webwinkel waar ik het bij kocht kan pas vanaf donderdag iets ondernemen dus denk dat ik nog lang op mijn pakje zal mogen wachten , als het al ooit komt. En ben ondertussen ook al ongeveer 17.50 euro kwijt aan telefoontjes vandaag , donderdag nog eens zoveel en ik heb mijn niet ontvangen pakje dubbel betaald
 
Quote
Navigatie


Reageren op post nl
Naam
Bericht