Meelezer schreef op: 22-05-2012 17:18:34 |
Ik kan niet inloggen op de website. Ik vul netjes al mijn gegevens in en dan zegt hij dat er gegevens ontbreken. Dus niet onjuiste code of iets dergelijk, nee, gegevens niet compleet. Nu heb ik alles wel tig keer gecheckt maar hij weigert. Wie heeft daar ook last van? Of ben ik heel zielig de enige? |
Quote |
Debby1977 schreef op: 22-05-2012 17:23:02 |
Ik kan gewoon inloggen,net geprobeerd. Zit je niet toevallig op de zakelijke inlogpagina? |
Quote |
Meelezer schreef op: 22-05-2012 17:25:43 |
Nee, ik snap er niets van ![]() ![]() Wat een gedoe weer. Eerst kon ik niet bij de gegevens van tim-ing. Daarover gemaild, zou teruggebeld worden. Ik ben dus niet teruggebeld, na een paar dagen was het probleem wel verholpen. Nu dit weer, zou het met elkaar te maken kunnen hebben? Denk haast van niet, maar als anderen wel kunnen inloggen... Bedankt voor het proberen!!!!! |
Quote |
Meelezer schreef op: 22-05-2012 17:38:09 |
ben nu met ze aan het bellen, zij snappen er ook helemaal niets van.....zucht...heb ik weer......... |
Quote |
Meelezer schreef op: 22-05-2012 18:05:32 |
Nou, een serieuze warme douche voor de ING!!!! Denk dat ze liever een lauwe hebben, gezien de temperaturen....maar goed, gaat om het idee. Blijkt nu, ze hebben sinds kort een nieuwe lay-out etc. Nu heb ik het "" geluk"" en BUG gevonden te hebben. Daar zijn ze voorlopig wel zoet mee, zoals de beste man zei. We zijn ruim 40 minuten bezig geweest a 10cent per minuut. Toen we klaar waren vroeg hij of hij nogiets voor me kon doen. Ik grapte: "" mijn 4 euro bellen betalen"" Zegt ie: "" Dat doe ik nu meteen, wij houden u bezig door een fout van ons, u krijgt dat terug"" Het was maar een grapje, maar vind dat wel echt super. Was ook wel een erg grappig telefoongesprek, die arme man wist het op een bepaald echt niet meer en dan ook nog zo''n digibeet als ik ben aan de lijn hebben, hij had engelengeduld hahaha Goed, opgelost dus, tenminste voor mij dan, de ing heeft voorlopig werk te doen.... |
Quote |