Karin schreef op: 07-04-2012 13:34:01 |
Nog steeds geen bereik hier na die brand en op onze prive telefoon is dat niet zo erg, maar zakelijk
zitten we ook bij vodafone en we zijn nu al 8 klanten misgelopen. Uren nadat ze gebeld hebben krijg
ik pas een smsje en bel ik ze met de huistelefoon terug, maar dan hoeft het vaak al niet meer. Dat is gewoon bijna 300,- misgelopen en op het moment hebben we dat hard nodig. Ik hoop dat we snel weer kunnen bellen, want dit is gewoon erg vervelend. |
Quote |
Happysinglemum schreef op: 07-04-2012 13:42:09 |
Oh jee zeg, dat is zeker balen! Kan je niet je vaste klanten bij voorbaat even mailen om het uit te leggen? |
Quote |
Karinmv3 schreef op: 07-04-2012 13:47:04 |
een paar weten het en we hebben het op de website gezet met ons prive nummer, maar van veel klanten
hebben we geen emailadres. Die bellen gewoon om te vragen of er over een uur nog een plek vrij is en
dan komen ze. Normaal is het ook nooit zo druk in 3 dagen, maar nu voor de pasen hebben veel mensen blijkbaar vrij genomen en willen nog even komen voor de pasen begint. Erg jammer voor ons dus. |
Quote |
Happysinglemum schreef op: 07-04-2012 13:51:50 |
Oh jee zeg, hoop dat dit probleem snel voorbij is. Kan echt niet hoor. |
Quote |
Lauw schreef op: 07-04-2012 15:20:19 |
Jaa dat is vervelend helemaal als het voor zakelijk is, ik kan sinds gisteren gewoon weer bellen |
Quote |
Sabina Mv Milou En R avi schreef op: 07-04-2012 15:22:11 |
Wat bij mij hielp is de (mobiele) telefoon aan en uit te zetten, misschien het proberen waard? Bij
mijn ouders hielp dat namelijk ook... |
Quote |