Boterbloem schreef op: 10-06-2016 09:52:28 |
Vorige week moest ik een VOG aanvragen. Ik snap nooit zo goed dat ze mensen een dubbele opdracht geven... bij toeval gebeurt het nu 2 keer achter elkaar ;-) Eerder nog niet meegemaakt zelfs. Maar sta
hier gewoon echt van te kijken. Hoe frustrerend ook voor de mensen die aan het werk zijn (nouja gemeentehuis daar gelaten, dat vind ik gewoon dommigheid) maar die mensen van de ketel wel, want die hebben afspraken gepland en komen enorm ver achter te lopen... Dit levert vaak ook nog negatieve recensies op omdat mensen vrij nemen en wachten en ga zo maar door...Zo jammer! |
Quote |
Ik schreef op: 10-06-2016 09:57:30 |
Kon je dat niet online aanvragen die VOG? Mijn oudste zoon had hem aangevraagd via internet en Digi
D Hier bij het stadhuis werken ze alleen nog maar op afspraak, gaat al jaren zo |
Quote |
Boterbloem schreef op: 10-06-2016 10:09:41 |
Die afspraak op zich vind ik ook niet gek of erg ofzo, dat is sinds kort veranderd, en prima! Ik was gewoon uitgegaan van de situatie zoals die de afgelopen 10 jaar hier was zonder het even te checken... Maar wat ik wel vreemd vind is dat degene die voor de vrije inloop is dus ook de afspraken doet. Want dat betekend dat wanneer ze het volplannen met afspraken tijdens de vrije inloop dat je dus gewoon niet aan de beurt komt... |
Quote |
Ik schreef op: 10-06-2016 10:11:30 |
Dat is zeker raar ja, zou het anders even melden elke gemeente heeft toch wel iets waar je
suggesties/klachten kunt melden? |
Quote |
Jomi schreef op: 10-06-2016 12:51:03 |
Is een kwestie van geld. Want voor hetzelfde geld komt er niemand binnenlopen op het inloopspreekuur en dan zit er dus iemand voor niks die wel betaald worden. Zelfde voor die storingsdienst, de kans op storing ed is zo klein dat het niet loont om daar mensen op te zetten. Het zou wel hndiger maar niet economischer zijn. |
Quote |
Mv5 schreef op: 10-06-2016 13:10:35 |
Ik vind het ook vreemd. Zeker dat ze mensen laten wachten terwijl anderen te laat komen. Dan wacht
die ander maar, ook al had hij een afspraak. Dan moet je wel op tijd komen. Vind het beleid van onze
tandarts daarin wel logisch; als iemand te laat komt en de volgende is er al, mag die eerst en dan
moet de laatkomer maar wachten, anders loopt alles uit. leert die misschien de volgende keer op tijd
te komen. en als je bijvoorbeeld een afspraak hebt van een half uur en je komt een kwartier te laat,
dan mag je na een kwartier weer gaan en kom je een andere keer maar terug om het af te maken, omdat
anders iedereen moet wachten. vind het niet bepaald service te noemen dat ze 25 minuten gaan wachten
op een ander, terwijl ze jou allang geholpen hadden kunnen hebben. Storingsdiensten heeft bijna elk bedrijf. Kan ook snachts gebeuren, dan bel je niet random iemand, maar daar zijn vaak dienstregelingen voor. Alleen gelden die waarschijnlijk ook voor overdag dus dan heb je toevallig net pech gehad. Maar inderdaad vervelend als je daarvoor vrij moet vragen. En beetje raar dat je daar zelf achteraan moet bellen. Kunnen zij dan toch ook even doen? dat ze even bellen en zeggen sorry we hebben een gaslek, we zijn er nu om twaalf ofzo. dan zit je niet een beetje thuis te wachten en kun je nog boodschappen doen of schoonmaken of zo. |
Quote |
Bepje schreef op: 10-06-2016 19:11:44 |
Bureaucratischer kan het bijna niet, wat lomp zeg, 25 minuten voor niks wachten. Zat die persoon dan
gewoon in het loketje voor zich uit te kijken ? ![]() Van die ketel had het netjes geweest als ze even gebeld hadden ofzo. Vaak nneem je vrij voor die dingen en dan dat ![]() |
Quote |