Boterbloem schreef op: 25-03-2016 21:43:57 |
Hoef je bij de wehkamp geen retourbon meer in te vullen? Wilde een paar spullen terug sturen maar er zit helemaal geen retourbon in mijn pakket. Had 2 losse dozen gekregen, zitten wel lijsten in met wat er in zat. |
Quote |
Xxx schreef op: 25-03-2016 21:58:15 |
Ik heb laatst ook gewoon zonder bon terug gestuurd. Zat er ook niet in.maar denk als ze de code op de doos scannen dat ze het dan kunnen zien. |
Quote |
Mie schreef op: 25-03-2016 22:00:02 |
Je geeft online in je account aan wat je retourstuurt. Er hoeft geen bon meer bijin meen ik. |
Quote |
Xxx schreef op: 25-03-2016 22:01:06 | ||
dat heb ik nog nooit gedaan | ||
Quote |
Boterbloem schreef op: 25-03-2016 22:08:23 |
Oke! Regel ik het enkel online. Normaal deed ik beide. |
Quote |
Jo schreef op: 25-03-2016 22:25:03 |
Als je bij een dhl punt inleverd hoef je het niet te melden of je account, alleen als je het wil
laten ophalen thuis. Klopt dat je tegenwoordig geen retourbon meer mee moet sturen. |
Quote |
Int schreef op: 26-03-2016 08:49:35 |
Tegenwoordig zit er een streepjescode op de zakjes waar je spullen in zitten. De retourbon staat ook
niet meer omschreven in de retourprocedure |
Quote |
Marron schreef op: 26-03-2016 09:17:25 |
nix melden in mijn account. en er zit geen retourbon meer bij. staat vlgs mij ook op de pakbon.
ik stuur het in de doos retour en gaat prima. |
Quote |