Son schreef op: 06-12-2015 21:02:58 |
Michelle heeft eindelijk dr zin.... abbo op Netflix. Vanmiddag allemaal geregeld, accountje aangemaakt en zo. 1e maand gratis. Werkte prima. Dus ik vanavond de blue ray speler aangezet om Netflix te kijken. Zet ik hem aan,ben ik al ingelogd.... met als kijkers "Anita, Ben, Harry, Piet en kids" (namen weet ik niet meer,dus heb maar wat gedaan) Vond ik al raar,maar dacht, zodra ik iets op zet, zal ik vast met onze gegevens moeten inloggen. Nee hoor....het programma startte gewoon !?!! Komt iemand t bekend voor ? Ik bedoel...ik ga geen 10 euro pm betalen als ik t gratis kan kijken ![]() |
Quote |
Made schreef op: 07-12-2015 21:35:11 |
Nou kijk Netflix heeft er dankzij Son alweer 2 klanten bij ![]() Maareh wij hebben zo'n account ook weleens met 3 huishoudens gedeeld. Ik log dan in op mn zus dr account. Zij betaald voor 4 schermen. Zal netflix toch aan hun........roesten waar dat scherm staat? |
Quote |
Son schreef op: 07-12-2015 21:44:21 |
Whahahahha made ![]() ![]() Nou we hebben de instellingen gevonden en t is idd een bestaand account ![]() Nou dus we hebben via bol.com toen gewoon een 2ehands blu ray gekregen.....VAAG |
Quote |
Son schreef op: 07-12-2015 21:46:08 | ||
Je kan er max 5 aanmelden geloof ik en je kan wisselend kijken. Dus tv, laptop, blu ray of tablet...maakt niet uit. | ||
Quote |
Melissa schreef op: 07-12-2015 21:48:50 | ||
je kunt zoveel personen aanmaken als je wilt. Voor elk persoon kun je andere voorkeuren instellen en onthoud hij wat je gezien hebt en waar je bent in de aflevering. Het maakt niet uit welke schermen. zelfs niet eens waar je schermen zijn. Dus je kunt ook bij je tante in maastricht inloggen en kijken. Alleen dus met maar twee schermen tegelijk. Het derde scherm wat inlogt krijgt de melding dat er trveel mensen kijken. | ||
Quote |
Tessa_mv2 schreef op: 07-12-2015 22:00:41 |
Bedankt! In de kerstvakantie eerst maar eens aanmelden voor 30 dagen proef. Daarna maar verder kijken. |
Quote |
Tessa_mv2 schreef op: 24-12-2015 09:55:38 |
Nou wij hebben ons aangemeld met de 30 dagen gratis. Ik heb dit via de laptop gedaan. Wij hebben een smarttv en daar zat al een icoontje van netflix op. Ook daar aangemeld met onze inlog. Alleen nu kunnen we niet kiezen wie er kijkt. Op de ipad en op de laptop kunnen we aangeven wie er kijkt maar op de tv kunnen we niet kiezen. We kunnen flims uitzoeken. We kunnen verder kijken als we gestopt zijn maar we
kunnen geen persoon kiezen. Super irritant is dat. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen? |
Quote |
Frama schreef op: 24-12-2015 11:18:26 | ||
Dat probleem lopen wij nu ook tegenaan idd. We zitten ook nog in de probeermaand. | ||
Quote |
O0blossom0o schreef op: 24-12-2015 19:17:58 |
Dat zal dan misschien aan de Netflix app (de applicatie zelf) op de tv liggen, verouderd of beperkt.
Misschien is hij te updaten ? |
Quote |
Veronikie schreef op: 25-12-2015 18:03:27 |
Op de iPad app is het zo dat er rechtsboven een gekleurd hokje met een smiley staat en als je daar
op drukt kom je in de pagina waar je de profielen kan kiezen. misschien is dat met de tv app ook zo? |
Quote |
Tessa_mv2 schreef op: 27-12-2015 10:01:06 |
Ik heb geupdate maar dat heeft niets geholpen. En hokje wat we op de ipad wel hebben kan ik ook niet vinden. Beetje jammer dit! |
Quote |