Boterbloem schreef op: 21-07-2015 11:03:51 |
Brutale 'Klantenservice' pakt klagende consument keihard terug![]() De Facebookpagina 'Klantenservice' is nog geen week online, maar maakt nu al het leven zuur van veel grote Nederlandse bedrijven en hun klagende klanten. Onder klachten op de Facebookpagina's van giganten als de Efteling, Ikea, en Lidl reageert 'Klantenservice' op brutale wijze op online klachten van consumenten. Een van de beheerders van de pagina noemt het een 'satirisch protest tegen domme mensen'. Zo plaatste ene Hennie een klacht op de Facebookpagina van het pretpark de Efteling. Hij was
boos omdat een medewerker hem in de wachtrij bij de attractie Fata Morgana voor mongool zou hebben
uitgemaakt. In een reactie laat 'Klantenservice' weten daar geen probleem in te zien. "Je komt
inderdaad over als een mongool, dus ons inziens heeft de desbetreffende medewerker correct
gehandeld." ![]() Hoe gaan de bedrijven ermee om? ![]() |
Quote |
Smvn&d schreef op: 21-07-2015 11:10:55 |
Hahahaha ik pis in me broek hier ![]() ![]() ![]() ![]() Sommige mensen kunnen inderdaad zo janken om niks, of zonder fatsoenlijk te klagen. Zal vast weer super slecht zijn maar vind het geweldig! |
Quote |
Spatje schreef op: 21-07-2015 11:17:34 |
Die klacht over dat pakketje wat niet bezorgd is en dan die reactie ![]() Lig dubbel hier |
Quote |
Smvn&d schreef op: 21-07-2015 11:29:10 |
Jaaa ik zit nu op die pagina te lezen, kom niet meer bij! En ook dat mensen niet door hebben dat het helemaal niet van het bedrijf is. Die van die hoofddoek ging ik ook stuk haha, de manier van schrijven, geweldig ![]() |
Quote |
Spatje schreef op: 21-07-2015 11:35:54 |
Echt dat zou wat voor mij zon om die antwoorden te bedenken |
Quote |
Miepie1972 schreef op: 21-07-2015 11:37:49 |
Geweldig! ![]() Dat mensen er ook nog serieus op ingaan.... ![]() |
Quote |
Spatje schreef op: 21-07-2015 14:01:09 |
Helaas kan ik niet alles lezen aangezien ik geen fb heb. Ik zag dat iemand van 2 straten
verderop ook geklaagd heeft over zijn bankpas ![]() |
Quote |
Mamami schreef op: 22-07-2015 23:14:14 |
Sorry kan er totaal niet om lachen ook als zijn sommige klachten echt om te gillen. Ik vind het een
hoog kijk-mij-eens-leuk-zijn gehalte over de rug van een bedrijf want die klagende klant heeft vaak
echt niet door dat het niet de klantenservice van het bedrijf zelf is. |
Quote |
Nerise schreef op: 23-07-2015 08:34:05 | ||
Nou ja, ten eerste nemen ze klanten die al niet zo'n gegronde klacht hebben of flink obeschoft zijn, en ten tweede kan zo'n klant ook proberen te lezen. Klikken op de afzender of zo en zien dat er nergens een bedrijf staat. Maar goed, sommige klanten schrijven alsof ze niet zo slim zijn en dan is het wat makkelijk scoren. | ||
Quote |
Marli schreef op: 23-07-2015 09:04:53 | ||
+1 Op zich is de gedachte goed, alleen de uitvoering vind ik ook wat minder. Je kan het veel ludieker doen en minder 'offensive', zodat mensen echt na gaan denken. Nu lijkt het vooral terug irriteren en idd een hoog 'kijk ons eens leuk zijn' gehalte... | ||
Quote |
Krumelke schreef op: 23-07-2015 09:18:00 |
ja soms zijn klachten ook wel erg om te lachen..... facebook is zo bezig met anoniem niet meer mogelijk te maken. moest mijn nickname van de kinderen middels aantonen van id bewijs veranderen in mijn eigen naam....en dit laten ze wel gewoon toe !!! dat vind ik dan weer gek. |
Quote |