Menu
 

Topic:

Wat zouden jullie doen?

Hope  schreef op: 24-06-2015 10:15:20
Ik leg het hier even voor: Via internet heb ik een kadootje besteld voor mijn dochters verjaardag, dat kon ook ingepakt als cadeau geleverd worden, dus daar heb ik voor gekozen. Laten bezorgen bij mijn ouders, want zij zouden het geven. Kostte 25 euro, plus nog verzendkosten.
Ik bestelde met de Pinksteren en ik kreeg dan ook netjes een mail dat het door de feestdagen niet de volgende dag bezorgd zou worden maar pas dinsdag op de post kon. Dat gebeurde ook.

Op de verjaardag bleek het defect te zijn. De volgende dag heb ik meteen een mail gestuurd, omdat ook retouren aangemeld moesten worden via de mail. Haar gevraagd hoe we dit op gingen lossen. Dat was op 6 juni. Ik heb tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Inmiddels al 5 keer een mail gestuurd en in de laatste mail gezet dat ik nu een reactie wilde omdat ik het anders op een andere manier op ging lossen. Vind het zo flauw om het meteen op Facebook te gooien bij haar. Probeer altijd het goede te denken, misschien op vakantie? Ziek? Maar ja, bij een eigen bedrijf laat je zoiets toch weten via je site of een afwezigheidsbericht in je mail?

Wat zouden jullie doen? Kan haar blijven bestoken met mails, maar als zij blijft zwijgen trek ik alsnog aan het kortste end.

 
Quote
Navigatie
RE: Wat zouden jullie doen?
Tamaramvc&f  schreef op: 24-06-2015 10:22:24
Jeetje wat naar zeg. Dat is ook een reden eigenlijk waarom ik het altijd zelf inpak, ben zo bang dat t stuk is op verjaardag. Maar zolang niets laten hoor is gewoon niet netjes. Als ze een fb site heeft en daar wel reageert op berichtjes van anderen zou ik eerst subtiel een berichtje achter laten. Zo van, ms is je mail adres niet oke want ik krijg geen reactie en zou graag een oplossing zien voor mijn probleem. Kijken of ze dan wel reageert. Succes hoor
 
Quote
RE: Wat zouden jullie doen?
Mamvan3  schreef op: 24-06-2015 10:24:42
Lastig, maar als je hebt aangegeven dat je het op een andere manier aan gaat pakken, zou ik dat zeker gaan doen. Je hebt het aangekondigd, dus dan heeft ze de tijd gehad om te reageren.
Het is inderdaad flauw om dit via facebook o.i.d. te doen, maar ik heb zelf ook een eigen zaak, wil ik mijn klanten tevreden houden, moet ik ook tijdens ziekte/nood/dood reageren op berichten. En nee, dat is niet altijd leuk wanneer je net vanmorgen je favo-oma hebt moeten begraven en 2 uur later een klant moet helpen. Dat is een risico van het hebben van een eigen zaak.
 
Quote
RE: Wat zouden jullie doen?
Mv5  schreef op: 24-06-2015 21:15:46
Ik zou nog een laatste mail sturen waarin je zegt dat er nog een week is om het probleem op te lossen. Zo niet, dan onderneem je verdere stappen. En dat dan ook echt doen. Desnoods via facebook, misschien niet helemaal netjes, maar een klacht niet oplossen is ook niet netjes.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Wat zouden jullie doen?
Naam
Bericht