Deborah Mv.. schreef op: 26-04-2015 00:21:34 |
WIj hebben begin december meubels geleverd gekregen die allerlei defecten hadden. Deze hebben zij
dezelfde week willen ruilen voor showroom meubels die nog erger waren. Sindsdien wacht ik op mijn
nieuwe meubels! Ik heb drie maal gebeld, zij wachten op een container. Ik heb de beschadigde meubels
in bruikleen. Mijn geduld raakt nu wel OP! Het is nu bijna 5 maanden verder. Zij zijn aangesloten bij zo'n klachten commissie. Of ben ik gewoon rete ongeduldig? |
Quote |
Harleysmama schreef op: 26-04-2015 00:27:15 |
Ik zou daar niet mee accoord gaan. Ik zou ze nogmaals bellen en anders een klacht indienen. |
Quote |
Annie schreef op: 26-04-2015 00:34:13 |
ongeduldig...ik zou allang verdere stappen hebben ondernomen! |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 26-04-2015 00:45:33 |
Ik zit nu altijd met kleedjes op de tafels ivm de 5 kinderen. Ik erger mij eraan. Wil mijn
meubels gewoon gebruiken. |
Quote |
Sammy schreef op: 26-04-2015 07:46:55 |
Heb je een rechtsbijstand verzekering? Dan zou ik deze nu gelijk er bovenop gaan zetten. 5 Maanden
wachten... van welke wereld moet die container gaan komen dan? Ik krijg meer de indruk dat de winkel
het wel prima vind zo! En die kleedjes... die zou ik nu ook gelijk achterwege laten. Moet dat van de meubelwinkel? Laat lekker achterwege, die meubels zijn al beschadigd. Leef lekker in je eigen huis. Succes! |
Quote |
Debbel79 schreef op: 26-04-2015 08:09:05 |
Eens met sammy. Ik zou geen moeite doen om voorzichtig te zijn met die meubels. Wat voor zaak is dat? |
Quote |
Mamajenti schreef op: 26-04-2015 08:23:29 |
Ik zou het bedrijf heel snel in gebreke stellen. Dan is het aan jullie wat jullie willen, geld terug
of levering proberen te eisen voor je je geld terug vraagt. Als je rechtsbijstand hebt, kan die je hier heel goed mee helpen. |
Quote |
Marijetje schreef op: 26-04-2015 10:29:32 |
Dit is echt schandalig! Wij hebben zoiets ook meegemaakt met de eettafel en stoelen. We hebben
eisen gesteld: binnen een week een oplossing of anders geld terug. Ze hadden toen opeens heel snel
een nieuwe tafel. Die stond binnen een week bij hun in het magazijn. Toen wilden ze hem
tegen bezorgkosten wel komen brengen.... ![]() Uiteindelijk hebben ze hem wel bezorgd maar niet in elkaar gezet. Ze kregen wel de mededeling dat we echt geen positieve reclame voor hun zouden maken en dat we daar nooit meerr iets zouden kopen. |
Quote |
Jomi schreef op: 26-04-2015 12:45:34 |
5 maanden aan het wachten? Dan had ik al 5 keer mijn geld teruggevraagd, nee jij bent echt niet
ongeduldig! Ik zou gaan bellen en een oplossing eisen. Zeker ook een klacht indienen, maar dit moet eerst opgelost worden. Ze geven je geld maar terug of ze laten je andere meubels uitzoeken. |
Quote |
Jomi schreef op: 26-04-2015 12:45:35 |
5 maanden aan het wachten? Dan had ik al 5 keer mijn geld teruggevraagd, nee jij bent echt niet
ongeduldig! Ik zou gaan bellen en een oplossing eisen. Zeker ook een klacht indienen, maar dit moet eerst opgelost worden. Ze geven je geld maar terug of ze laten je andere meubels uitzoeken. |
Quote |
Onsjanneke schreef op: 26-04-2015 12:54:06 |
Wat lang! Als je als klant daar nieuwe meubels besteld moet je dan ook zo lang wachten tot het geleverd word? Volgens mij is 6-8 weken wel een normale levertermijn voor meubels, maar 5 maanden? Aan mij zouden ze het niet kunnen verkopen. |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 26-04-2015 13:57:09 |
De normale levertijd was toen ik ze bestelde rond de 4 weken. Wij hebben de meubels gekocht bij Profijt. En hebben geen rechtbijstandverzekering. Morgenochtend ga ik bellen. Ben blij om te horen dat ik niet ongeduldig ben. Elke keer krijg ik te horen, vinden het zo vervelend en wachten zelf ook op de container. Wat kun je nu het beste zeggen en eisen? Wat is reeel? |
Quote |
Cindy Mv F&f schreef op: 26-04-2015 15:31:26 |
misschien gewoon eerst dreigen met een advocaat, schrikken ze wel eens vaker van. altans heb ik ook
eens gehad, toen ik zei van prima, ik zet er een advocaat op had ik na een dag mijn probleem
opgelost. |
Quote |
Jolanda1974 schreef op: 26-04-2015 15:32:56 |
Berichtje plaatsen op facebook.. |
Quote |
Mamajenti schreef op: 26-04-2015 15:47:26 |
Simpel. Zowel via de mail als via social media zeggen dat ze ingebreke zijn en je binnen een week
een passende oplossing wil. Dat, indien dat niet gebeurd, je vervolgstappen zal nemen om je recht te
krijgen en zij aansprakelijk zullen worden gesteld voor de extra kosten. |
Quote |
Bepje schreef op: 26-04-2015 19:09:22 |
Ik zou mijn geld terugvragen. Dan maar op tuinstoelen zitten. Op social media zou ik niet doen als
ze je verder netjes behandeld hebben en hun best doen. |
Quote |
Jolanda1974 schreef op: 26-04-2015 19:34:07 |
Als je al 5 maanden moet wachten op een oplossing vind ik persoonlijk niet dat ze hun best doen.. ja
met het verzinnen van smoesjes |
Quote |
Ik schreef op: 26-04-2015 23:19:06 |
Als ik jou was zou ik mijn geld terugvragen en elders meubels kopen de kwaliteit bij profijtmeubel/budgetwonen is bagger!! kocht er een paar jaar terug een loungebank en 2 fauteuils , binnen een paar wk werd de stof al slecht en binnen een jaar waren we erdoorheen ! Kostte bij elkaar 2800 euro en nog geen jaar plezier van gehad en geen garantie of service .. Dat noemden ze normale slijtage |
Quote |
Pup78 schreef op: 27-04-2015 00:01:27 |
Ik zou idd ook bellen en flink laten merken dat je boos bent en een oplossing eisen. Ze houden je
echt aan het lijntje hoor!! Belachelijk! Zou je zelf de nieuwe meubels nog wel geleverd willen hebben of heb je liever je geld terug? Profijt meubels heb ik ooit een mooi dressoir gekocht toen we gingen samenwonen in 2002. Dat ding heb ik nog steeds en is nog steeds in perfecte staat! Ook mijn broertje heeft er zijn hele woonkamer vandaan exclusief bank. |
Quote |
Mamvan3 schreef op: 27-04-2015 08:02:55 |
Heb hetzelfde gehad, ook bij Profijt Meubel (maar dan alweer 20 jaar geleden). Heb toen 3 maand
gewacht (zou 6 weken levertijd zijn) en ben toen langsgegaan. Heb in de winkel mijn verhaal gedaan
(ben wel netjes gebleven) terwijl andere klanten toehoorden.... Het was daarna enorm snel
geregeld ![]() Was ook bij ons het verhaal dat er steeds verkeerd was geleverd. |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 28-04-2015 20:48:03 |
Het komt allemaal door het nieuwe Chinese jaar Dames! Mijn meubels komen echt eind mei pas binnen.
Sorry mevrouw vinden het ook erg vervelend. Maar wij kunnen er ook niks aan doen. Terwijl Tilburg de bewuste tafels gewoon op voorraad heeft! Heb namelijk even rond gebeld ![]() |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 28-04-2015 20:49:27 |
Valt niks te regelen... Ohja kon wel deze meubels houden en 15 procent retour krijgen. Wat een
aanbod. Wat is hun belofte toch waard. DAanaast is nog maar de vraag hoe de meubels er dan ut zien |
Quote |
Minou schreef op: 28-04-2015 20:59:34 |
Jemig zeg ![]() koude douche voor dit bedrijf ![]() |
Quote |
Nina_mv_owen_en_quin n schreef op: 28-04-2015 21:13:50 |
Maar dan nog kan het toch zomaar niet? Ik zou erop staan dat ze de meubels, die bovendien niet eens
van jullie zijn, komen halen en het geld retour geven, daar word je toch moedeloos van van zulke
lui. En anders zou ik Tilburg bellen met het verhaal, maar heb je de meubels al helemaal betaald
dan? Kan je het geld niet laten terugboeken? |
Quote |
Ma Dalton schreef op: 28-04-2015 21:28:20 |
ik zou eisen dat ze hun meubels retour nemen en het geld terug betalen. 5 maanden is absoluut
belachelijk. Ik heb een akkefietje dit jaar waar ik uiteindelijk ook boos naar net zo'n soort post als dit heb verwezen en ook gedreigd heb met juridische procedures ( was een probleem met een keten en ze zaten echt op een smak centjes) maar daarna was het ineens ook snel opgelost.. ![]() Dus ik zou maar eens gaan melden dat het voor PROFIJT ook geen fijn reclame is dat iedereen die dit leest denkt dat ze rotzooi verkopen en slechte service verlenen. |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 28-04-2015 21:30:57 |
Ik heb geen idee als de winkelsf met elkaar verbonden zijn. Ik kan ook geen telfoonnummer vinden van het hoofdkantoor. Want met het filiaal hier kom ik niet verder. Enige respons is. WIj vinden het ook erg lang duren. En eind mei komt het echt binnen. Bla bla bla. Ik kom er gewoon niet verder mee. Volledig betaald bij levering. Alles zat verpakt in dozen en kon dus niks bekijken. |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 28-04-2015 21:32:35 |
Als of mijn tafel speciaal in China is besteld ![]() Ik ga nu online mijn beklacht doen. |
Quote |
Deborah Mv.. schreef op: 28-04-2015 21:33:17 |
Mijn oplossing is. De hele zooi ophalen en mijn geld retour doen. Of binnen 1 week fatsoenlijke
meubels in huis. |
Quote |
Sammy schreef op: 28-04-2015 21:36:42 |
Profijt Meubel Nederland BVProfijt Meubel Nederland BV bedrijf heeft zijn hoofdkantoor bij de straat Nijverheidsweg 110. Het belangrijkstre gebied van het bedrijfsleven is in de stad Etten Leur. Om contact op te nemen met Bestwebdesign bellen met het telefoonnummer: 076-5798111. Hieronder vindt u meer gedetailleerde informatie. Naam: Profijt Meubel Nederland BV Adres: Nijverheidsweg 110 Postcode: 4879 AZ Stad: Etten Leur Telefoon: 076 5798111 Fax: 076 5798110 KvK nummer: 20081847 Website: http://www.profijtmeubel.nl Industrieën: Meubels |
Quote |