Linnie schreef op: 24-07-2014 19:19:28 |
Heb ik weer, moet ik voor 31 juli de belasting geld betalen, geeft mijn rabobank reader aan:
kaartfout?! Grrrrr...... Een nieuw pasje zal wel ff duren en verder werkt alles gewoon, maar kan dus niets meer bekijken of overmaken van onze bankzaken. Morgen maar bellen... baal baal! |
Quote |
Debbel79 schreef op: 24-07-2014 19:21:48 |
Bij mij lag dat aan de reader! Kreeg een nieuwe bij de Rabo en opgelost |
Quote |
Linnie schreef op: 24-07-2014 19:22:58 |
Oke, ik was al aan het zoeken via internet... mijn mama maar even langs de rabobank sturen, want
zelf heb ik er geen tijd voor helaas.... hopen dat het daar aan ligt! Dankjewel voor je reactie! |
Quote |
Debbel79 schreef op: 24-07-2014 19:23:22 |
Heb je geen Rabo app op je telefoon of iPad of zo? Alleen met erop zetten heb je eenmalig je reader nodig. Daarna kun je het zo instellen dat je hem bijna niet nodig hebt bij betalingen. |
Quote |
Linnie schreef op: 24-07-2014 19:24:34 |
Nee, geen app op telefoon (het is nl zakelijk en dan houdt ik er niet van als het overal op te
vragen is) en de tablet is aan barrels..... :-( |
Quote |
Myself schreef op: 24-07-2014 19:25:49 |
Hoorde net op nieuws dat Rabo voor de tweede dag problemen heeft, dat men niet kan
internetbankieren. Grote kans dat het dus daaraan ligt. |
Quote |
Linnie schreef op: 24-07-2014 19:30:09 |
Ja, die storing, dat had ik vanmorgen al, maar nu kom ik gewoon wel op hun site en strand ik dus bij
het inlogscherm... |
Quote |
Linnie schreef op: 25-07-2014 13:22:04 |
'k zal zo direct mijn pasje nog even poetsen, wie weet scheelt het... Een nieuwe reader is
aangevraagd en morgen leen ik m even van onze buren. Naar de bank gaan, gaat helaas niet, ivm ons werk (binnenvaart), dus ik hoop dat ik het voor de 31 ste overgemaakt krijg, de rest moet maar even wachten... |
Quote |