Sandra schreef op: 03-07-2014 16:50:45 |
stel je bent aan het kijken voor een reis ,met vliegtuig.. en je ziet een reis staan waar je geld toe bij krijgt..haha je druk op boeken...dan heb je hem toch of niet... Fout van de aanbieder,of niet. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 03-07-2014 16:51:27 |
Ze hebben vast kleine lettertjes ;-) |
Quote |
Sandra schreef op: 03-07-2014 16:55:26 |
Ik zie nu geen kleine lettertjes... staan er veel op voor weinig..zou zomaar 10 dagen met zijn vijven voor 1000 euro kunnen gaan,terwijl je een dag later het driedubbele betaald |
Quote |
Zijlijn schreef op: 03-07-2014 17:04:57 |
volgens mij is het zo dat als je zou kunnen weten dat een product onmogelijk voor een bepaalde prijs
verkocht zou kunnen worden (zoals een tv voor 59, 90 ipv 599 euro dat ze het je dan niet hoeven geven. maar isschien heb je geluk (ik hoop het voor je!) |
Quote |
Suus schreef op: 03-07-2014 17:07:04 |
Ze hebben 48 uur om te annuleren. had hetzelfde van de week |
Quote |
Sandra schreef op: 03-07-2014 17:07:59 |
Durf niet te boeken hoor...moet het wel zeker weten...te mooi om waar te zijn |
Quote |
Sandra schreef op: 03-07-2014 17:14:55 |
Heb net een centerparcs geboekt maar als als het gratis is wil ik nog wel een weekje Griekenland vooraf .. haha |
Quote |
Mv5 schreef op: 03-07-2014 17:19:00 |
als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. ik zou er niet intrappen! 10 dagen
met vijf man weg voor 1000 euro is dus 20 euro per dag per persoon met vliegreis en alles
erbij...dat kan niet. |
Quote |
Butterfly83 schreef op: 03-07-2014 17:19:56 |
Nou dat klopt niet. De touroperator heeft 8 kantooruren de tijd om de fout te ontdekken en de klant
op de hoogte te brengen dat de prijs niet klopt. Klant mag kiezen uit annuleren of toch boeken voor
de nieuwe prijs. Of er wordt een alternatief aangeboden. Na 8 kantooruren heeft de touroperator
(bijna) geen poot om op te staan. Alleen dan kunnen ze bv als een reis normaal gesproken 199.00 per
persoon kost maar je kunt hem boeken voor 1 euro per persoon het verhalen op een fout (weet zo snel
de naam niet meer). Maar dan heeft de touroperator wel een probleem als de klant moeilijk gaat doen.
Vaak als de touroperator na een maand ofzo er achter komt dat de prijs niet goed heeft gestaan en ze
kunnen het niet verhalen dan zeggen ze gewoon tegen de klant dat ze overboekt zijn. De touroperator
moet dan wel een alternatief aanbieden maar dat is vaak wel makkelijk en veel voordeliger dan de
boeking zo laten staan. |
Quote |
Butterfly83 schreef op: 03-07-2014 17:24:53 |
Weet het weer. Het heet kennelijke fout. (Heb jarenlang bij een touroperator gewerkt dus had er dagelijks mee te maken) |
Quote |
Onsjanneke schreef op: 03-07-2014 19:20:22 |
Mijn mam heeft het vorig jaar gehad. Die wilde een hotel boeken voor een zakenreis, en stond op
booking.com voor 5 euro per nacht inclusief ontbijt. Hij had binnen no time een mail met excuses....maar dat dat natuurlijk niet doorging. Ze hebben toen idd een ander aanbod gedaan, kwam toen niet uit, maar wij zijn uiteindelijk op doorreis naar onze zomervakantie voor een prikkie blijven slapen. Geen 5 euro, maar wel een korting van 70%. Het ergste dat je kan gebeuren is volgens mij dat je na een hoop heen er weer geklets weer terug bij af bent, geld terug en geen vakantie. |
Quote |
Cir schreef op: 03-07-2014 19:41:39 |
Nou dan heb ik het redelijk gedaan, vliegen en appartement Kreta, 3 weken, 6 personen 3160
euro. |
Quote |
Mama73 schreef op: 03-07-2014 22:05:02 |
zo dan, waar heb jij geboekt, Cir, ik zoek ook nog iets voor 4 personen, 2 kinderen en 2
volwassenen. Maar ik kom echt veel duurder uit. |
Quote |
Cir schreef op: 04-07-2014 07:52:48 | ||
Dat komt denk ik omdat ik het zelf geregeld heb. Niet via een reisbureau maar zelf vliegtuig boeken en bij Booking appartement. | ||
Quote |