Menu
 

Topic:

asus frustratie

Caatje  schreef op: 03-04-2014 10:21:54
Ik moet het even kwijt hoor, ben zo kwaad!!
Ik heb een asus-tablet geregistreerd op de asuswebsite i.v.m. een cashbackactie. Toen het registreren voltooid was, moest ik het registratieformulier uitprinten. In datzelfde regeltje als de link van het uitprinten stond een link naar een voorbeeldje. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik daar op geklikt. Kon ik daarna dus niet meer terug naar m'n registratieformulier!!! Dus ik heb hem niet uit kunnen printen. Hij staat echter wel geregistreerd, die bevestiging heb ik via de mail binnen. Nu wilde ik contact opnemen om te vragen of ze me kunnen helpen. Nououououououou, dat lijkt onmogelijk!!! Ik krijg eerst een keuze menu met 8 keuzes. Kies ik de mijne (multimedia), krijg ik te horen dat ik de componentenlijn heb gekozen en daarvoor moet ik naar de website en nog een fijne dag, einde telefoongesprek. Nog een keer gebeld, misschien per ongeluk de verkeerde knop... nee hoor, weer de componentenlijn. Dan maar weer bellen en kiezen voor de componentenlijn, krijg ik te horen dat ik voor de eerste keuze ben gegaan (geen idee meer wat het was), maar dus weer niet wat ik wilde hebben. Maar ik had een kleine hoop dat het zou lukken, want ik een andere boodschap, maar helaas de boodschap was duidelijk; allemaal engelssprekend en geen idee waar het over ging.
Dan maar op internet zoeken naar een ander nummer. Gevonden ook, maar niemand die opneemt. Via twitter ook al geprobeerd, maar ik krijg geen respons. Ik word hier zooooooooooooooo moe van!!!!!
Nu ben ik lid geworden van de asusclub, waar ik meteen als 'vriend' welkom werd geheten... nou, dat zullen we nog wel eens zien!!!   Kon daar kiezen tussen een klacht of een technische vraag. Ik koos voor klacht, maar op de bevestiging stond, bedankt voor uw technische vraag... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGHHH!!!!!

Adem in, adem uit.... tel tot 10.... en even hier klagen.... *diepe zucht*  Ik kan m'n geld wel vergeten, denk ik.
 
Quote
Navigatie
RE: asus frustratie
Frama  schreef op: 03-04-2014 10:40:18
Hier iets soort gelijks maar dan met LG, moest via internet gegevens invoeren voor de cashback. Daarbij moest je twee bestandjes uploaden een van de kassabon/factuur en de andere van het s/n nummer van de doos. Dus ik met moeite met onze oude printer beide ingescand en daarna wou ik uploaden, lukte dat niet vanaf onze oude pc. 
Dus betsmadjes naar mijzelf gemaild en mijn man ze via zijn nieuwe laptop toch nog kunnen uploaden erbij. Dus wij blij.

Maar dan krijgen we een mail met bevestiging en of we die mail samen met een kopie van de bon en het originele s/n nummer uit doos willen knippen en dit opsturen !!!!! Waar heb ik dan al die moeite voor gedaan om alles in te scannen en te uploaden .....

Dus frustratie hier ook, en alles nu toch ook maar opgestuurd, ben dus ook zeer benieuwd of dit wat word.
 
Quote
Navigatie


Reageren op asus frustratie
Naam
Bericht