Boze Ik schreef op: 20-02-2014 16:50:32 |
4 febr,heb ik bij zo een oplaadpunt een maandabbonnement op de ov chipkaart laten zetten. ik heb er geen verstand van en heb me dus laten helpen met het intoetsen. de betreffende man ( van de hubo waar dat apparaat staat) zocht de centrumzone op toetste het in. nou goed, 51,90€ werd afgeboekt. Check ik vandaag mijn rabo app. En zie dat er 3 keer 10€ is afgeboekt.ik over en weer gebeld..blijkt dat de centrumzone fout was ingevuld. die man wist het ook niet , had weinig uitleg erbij dus had hij het fout gedaan. klotebedrijf... Ze willen niks van restitutie geven. Omdat het al langer dan 5 dagen geleden was. ik ga ervanuit dat diegene die zo een oplaadstation heeft er uitleg over heeft gekregenl niet dus.. en die man zegt...ik kan er nu niks aan doen. |
Quote |
Pixie schreef op: 20-02-2014 17:11:38 |
ehm dus als ik het goed lees, heb je 51,90 op je kaart en maar 30 betaald?
|
Quote |
Macife schreef op: 20-02-2014 17:17:44 |
maar dan is het toch de schuld van ie man en niet van veolia? |
Quote |
Boze Ik schreef op: 20-02-2014 17:26:58 |
Ik heb 51,90€ betaald en daarnaast nog 3 keer 10€ de man is niet goed voorgelicht.dat gaf veolia toe en ze zouden meer informatiemateriaal sturen. |
Quote |
Mama73 schreef op: 20-02-2014 18:59:21 |
Veolia nogmaals sommeren dat het niet door de beugel kan. Je kijkt niet dagelijks op je rekening. Te
belachelijk voor woorden. Dreigen met Tros Radar en geschillencommissies. Zou het allemaal op papier
zetten en net zolang lastig vallen totdat ze het zat zijn. Ik heb het zelf met girotel gehad. Ik
moest overstappen naar ING.nl, want girotel ging uit de lucht. Bleek na 8 maanden nog steeds kosten
abonnement Girotel eraf te zijn gehaald. Het was geen megabedrag, maar toch. Ik een brief gestuurd
en hun uitleg was dat ik dat abonnement zelf moest opzeggen. Nou ja, hoe kan een abonnement
doorlopen als je het niet meer kunt gebruiken. Voet bij stuk gehouden en een aantal brieven
geschreven en geld teruggehad. Probeer vol te houden. Ze schepen mensen veel te makkelijk af. |
Quote |
Onsjanneke schreef op: 20-02-2014 20:33:03 |
Eens met mama73. Gewoon volhouden, dit is hun eerste standaard reactie waar ze een hoop mensen mee afpoeieren. Ik zou een nette brief sturen waarin je uitlegt wat er is gebeurt en waarin je vraagt hoe hun dit gaan oplossen. 5 dagen marge is echt veel te weinig. Zeker als je niet dagelijk reist. Of vinden ze dan huneigen klanten zo wantrouwend moeten zijn dat ze elke rit thuis direct ckecken. Lekker vertrouwen in je eigen bedrijf....n. |
Quote |
Liefje schreef op: 20-02-2014 20:35:39 |
Ja het hier niet bij laten zitten gewoon ff via fb reageren met dit verhaal bij veolia |
Quote |
Eefje schreef op: 20-02-2014 22:05:54 |
Ik heb in een winkel gewerkt waar ook zo'n oplaadpunt kwam. Er kwam een monteur om het ding te plaatsen, en dan kreeg je een boek erbij met een globale gebruiksaanwijzing. Dus geen specifieke informatie over zones enz. die ter plekke gelden, gewoon een algemene gebruiksaanwijzing. En daar moesten we het mee doen..... Als klanten niet wisten hoe het werkte, stonden we samen met die klant dat boek uit te pluizen, belachelijk! Er wordt je echt niets uitgelegd of voorgedaan. Dus ik kan me wel voorstellen dat die man het ook niet weet (al had hij dat beter ook eerlijk tegen jou kunnen zeggen). Veolia op de huid gaan zitten, dus! |
Quote |