Menu
 

Topic:

UPC bah !

Mamami  schreef op: 01-12-2013 21:45:11
Wij hebben nu internet en telefoon bij Online en willen overstappen naar UPC.

Eerst even gebeld naar Online, doen mij een leuke aanbieding van € 34,95 per maand en ik krijg een galaxy tablet kado. Bellen naar UPC geen leuke aanbieding en als welkomtkado kan ik € 70 betalen voor administratie en internetbox.

Schandalig om zo een nieuwe klant binnen te halen. Toeters, bellen en vlaggen verwacht ik voor een nieuwe klant, geen acceptgiro. Bah !


 
 
Quote
Navigatie
RE: UPC bah !
Son  schreef op: 01-12-2013 21:54:31
klanten zat waarschijnlijk
 
Quote
RE: UPC bah !
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 01-12-2013 22:14:42
upc had het volgens mijn pasgeleden ook met tablet
even wachten tot ze een actie hebben
 
Quote
RE: UPC bah !
Mirella  schreef op: 01-12-2013 22:23:37
Wij zijn vaste klant en moesten het aanvankelijk ook betalen bij een overstap. Ik heb geweigerd en uiteindelijk kwijtschelding gekregen, kom nou zeg ga toch zeker als trouwe klant die kosten niet betalen.
 
Quote
RE: UPC bah !
Debbel79  schreef op: 02-12-2013 06:53:09
Tja... Ik ben anti upc haha...

Maar dat is herkenbaar hoor. " de grote jongens" zoals upc en kpn hebben toch wel genoeg klamten en hoeven.al die toeters en bellen niet uit de ksdt te trekken om klanten te werven.

Heel veel mensen betalen namelijk liever wat meer om bij een grote jongen te blijven waar weinig tot geen gezeur mee is.

Nu vind ik upc toevallig een grote jongen met gezeur haha.

Maar ben bijv. Al 13jr klant bij kpn en ik heb werkelijk nog nooit in die 13 jr gezeur of wat dan ook gehad. Zelfs niet bij de verhuizing. Alles loopt al 13jr op rolletjes.

Dan betaal ik wrs wel wat meer dan mijn moeder die bij online zit.. Die heeft het afgelopen jaar al 3 monteurs over de vloer gehad omdat het allemaal niet wrkt. En omdat ze niks kunnen vinden gooien ze het op de bedrading en toen moest mama ff over de 100 aftikken.. En het probleem nog steeds niet verholpen.

Buurvrouw.. Hetzelfde verhaal bij telfort.. Ze kwamen alles ff asnsluiten met gratis monteur... Maar ze hadden er niet bijverteld dat ze 75 euro moesten betalen omdat die man 2 gaten moest boren. En ook nog 140 euro voor een draadloze adapterset naar boven...

Dan betaal ik liever wat meer in de maand dan dat gezeur..
En dat weten ze natuurlijk... Dus geen mega instapkadoos nodig daar

 
Quote
RE: UPC bah !
Caithy  schreef op: 02-12-2013 08:42:36
Nou wij bellen elk jaar met UPC voor een nieuw contract en nieuwe prijs, we hebben nu Horizon alleruitgebreidste pakket incl internet en bellen (dat laatste doen we niets mee ivm eigen telefonie) maar betalen 50 euro per maand.
Wij zijn niet kapot van Horizon en alles is nog steeds rete traag!!!!
Maar goed gewoon onderhandelen, zo kregen nieuwe klanten half jaar film 1, bij een nieuw contract ben ik toch ook een nieuwe klant... etc...
 
Quote
RE: UPC bah !
Sammie  schreef op: 02-12-2013 10:05:16
Het is overal wel wat, maar geloof nou niet dat je zomaar een tablet of telefoon gratis krijgt omdat ze je zo graag als klant willen hebben. Is echt onzin. Linksom of rechtsom betaal je die tablet of telefoon.
 
Quote
RE: UPC bah !
Mv2  schreef op: 02-12-2013 10:17:22

Quote Sammie:
Het is overal wel wat, maar geloof nou niet dat je zomaar een tablet of telefoon gratis krijgt omdat ze je zo graag als klant willen hebben. Is echt onzin. Linksom of rechtsom betaal je die tablet of telefoon.


ja precies en zo werkt het.

wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij UPC en nooit geen gezeik gehad, verkeerde rekeningen ed. We zijn wel eens overgestapt op een ander pakket binnen UPC en dat gaat altijd goed. Horizon...nee dat pak ik nog niet, zitten me nog iets teveel kinderziekten in. 
 
Quote
RE: UPC bah !
Debbel79  schreef op: 02-12-2013 12:39:25
oh echt sis? wij echt in 13 jaarnog nooit ookmaar een enkele keer problemen gehad bij kpn. afkloppen dus haha!!

ja klopt, bij kpn kost die set ook zo duur, maar mijn buurvrouw had telfort gebeld naar de mogelijkheden omdat wij sinds kort glasvezel hebben.
abbo koste iets van 35 euro incl aansluitkosten en gratis monteur.
op de vraag  van mijn buuf hoe het ging met de tv boven werd er gezegd, in de prijs van 35 euro zitten 2 tv kastjes. de tv boven wordt aangesloten met een draadloze adapterset.
mijn buuf heeft toen nog aangegeven dat het nieuwe glasvezelkastje inde meterkast zat en de tv in een andere hoek van de woonkamer stond, dit was geen probleem, de monteur legde kabels onder de vloer door, of door de muur heen. met geen woord werd er gesproken over extra kosten.
totdat de monteur klaar was... moest ze ff 75 voor kabels en boren betalen en 140 voor de adapter.
ze heeft het uiteindelijk ook niet betaald, het loopt nog zeg maar haha

en ik had kpn gebeld voor de mogelijkheden voor ons nieuwe glasvezel gedoe en daar werd wel duidelijk verteld dat de tv boven op draad kon (gratis) of met een adapterset maar dat je die moest betalen.
monteur was ook gratis (ook het boren overigens haha)
was in een poep en scheet geregeld, ook het abbo omzetten van gewoon naar glasvezel ging vloeiend.


 
Quote
RE: UPC bah !
Upc Webcare  schreef op: 03-12-2013 12:31:20

Goedemiddag allemaal,


Wat leuk dat je een pakket bij UPC overweegt Mamami! Ik kan me voorstellen dat de extra kosten overkomen als een flink bedrag. 


Wanneer je overgaat naar een nieuwe provider worden er éénmalig administratiekosten in rekening gebracht á €25. Dit is voor de verzending van de materialen, de administratieve afhandeling et cetera. Daarnaast betaal je €45 borgkosten omdat de producten die je in huis krijgt in bruikleen zijn. Deze borg krijg je uiteraard weer terug wanneer je het abonnement bij ons weer beeïndigd. 


Graag zou de mogelijkheden met je bekijken. Je kunt mij een e-mail sturen met je postcode en huisnummer op webcare@upc.nl onder vermelding vam 'Mama-Life Forum'. Dan neem ik contact met je op.

Met vriendelijke groet,


Sarah


UPC Webcare


 


 

 
Quote
RE: UPC bah !
Angelique  schreef op: 03-12-2013 12:38:56
nou ja dat sietr upc dan


maar goed wij hebben ook al aantal jaar upc in ons vorige huis gewoon geen andere keus
nu hebben we ook keus kpn (enige keus kpn upc)
en aangezien ik best klaar ben met upc overwegen wij ook over te stappen
ik mis mijn hard disk maar ik wil gene horizon met al zijn ellende
ik wil gewoon on demand gebruiken zonder dat er steeds gezegt word dat het niet werkt omdat onze bekabeling niet goed is
in begin werkte het hier super en toen moesten we een andere kast en sinsdien alleen gezeur
ja we kunnen monteur langs sturen noou daar zit ik gewoon niet op te wachten het werkte allemaal neiuwe kast en nooit ondemand meer kunnen gebruiken (alleen eerste 2 weken)
regelamtig dips in internet van de week storing telefoon moet je alles weer ressetten
oke bij andere zullen ook klachten zijn hoor maar hebben alles vergeleken we krijgen ene vergelijkbaar pakket met harddisk ongveer zelfde pakket en voor mij mobiel erbij en zijn dan ongveer even duur uit als nu met dit geneuzel
 
Quote
RE: UPC bah !
Harleysmama  schreef op: 03-12-2013 12:53:18
Hier eerst ook UPC gehad, maar zijn overgestapt op KPN. Met hetzelfde pakket zijn we nu 2 tientjes goedkoper uit. En het voordeel van KPN is, dat als je het complete pakket neemt met mobiel, je korting krijgt op je mobiele telefoonabonnement, dubbele belminuten, sms en databundel krijgt en nog eens korting op het pluspakket.
 
Quote
RE: UPC bah !
Angelique  schreef op: 03-12-2013 13:30:29
idd das ook reden voor ons om over te gaan t mobiel en plus pakket scheelt ook gewoon
 
Quote
RE: UPC bah !
Onsjanneke  schreef op: 03-12-2013 14:00:18
Ze zijn wel sneller dan de AIVD, die hebben hun eigen topic nog niet gevonden
 
Quote
RE: UPC bah !
Upc Webcare  schreef op: 03-12-2013 16:57:15
Beste Angelique,

 

Dat klinkt erg vervelend en is natuurlijk niet de bedoeling wanneer je onze diensten afneemt.

 

Storingen in de Horizon mediabox kunnen verschillende oorzaken hebben. Indien een aantal zaken zijn uitgesloten kan het nodig zijn dat een monteur op locatie metingen verricht om na te gaan of de problemen bijvoorbeeld voortkomen uit het netwerk. 

 

Ik zou het erg zonde vinden om zonder te zoeken naar de oorzaak en proberen de problemen op te lossen zomaar het contract op te zeggen. 

 

Wellicht kan ik wat voor je betekenen. Zou je je postcode en huisnummer willen e-mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van 'Mama-Life Forum'? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

 

Sarah

 

UPC Webcare

 
 
Quote
RE: UPC bah !
Angelique  schreef op: 03-12-2013 18:21:42
ik heb  al meerdere keren contact gehad met upc oa via fb en enige wat e zeggen we kunne monteur langs sturen
heb gene horizon omdat ik daar alleen ellende over hoor ook van bekende
zogonaamde opstart foutjes die niet helemala eruit zijn
als er steeds gezegt word ligt aan onze kabels vind ik gewoon raar
eerste half jaar hadden we nog de oude hd kast en die deed het goed
odat we abbo omzetten moesten we verplicht de standaard kast
prima maar ook die werkt niet
on demand heeft 2 weken gewerkt en daarna niet meer ligt ana onze kabels terwijl alles altijd werkte
meer kunnen ze niet
regelmatig internet dips en tel storing erbij
als ik dan elders grofweg zelfde betaal maar dan met meeer mogenlijkheden dan is de keus niet moeilijk
maar goed we denken erover hebben ons ingelezen en ziet er goed uit
kan even goed dat we volgend jaar weer terug gaan over een jaar maar voor nu ben ik gewoon ff niet zo happy
 
Quote
RE: UPC bah !
Son  schreef op: 03-12-2013 18:29:41
hier trouwe upc klant. Ik heb bijna nooit problemen eigenlijk...
Helaas ga ik verhuizen waar geen upc is en krijg ik ziggo. Ik had graag upc willen houden hoor.
 
Quote
RE: UPC bah !
Mamami  schreef op: 03-12-2013 19:42:56
Ik ga je mailen sarah !
 
Quote
Navigatie


Reageren op UPC bah !
Naam
Bericht