Boterbloem schreef op: 08-09-2013 11:02:13 |
Hebben meer mensen hier last van of gaat ons kastje gewoon kaduuk? Vanmorgne moest ik eerst ook al telkens de pincode invoeren van het kinderslot wat we erop
hebben. Heb hem veranderd naar 12 jaar, toen meost het nog. Toen het kinderslot eraf gegooid en nu
kunnen we zonder pincode weer kijken. Heb de smartcard er al uitgehad en heb de hele recorder ook al uitgehad... |
Quote |
Minou schreef op: 08-09-2013 11:11:15 |
Hopelijk is het niet je kastje.. hier ziggo en alles ok anders kastje en alles ff uit het stopcontact? Of kaartje ff uit en weer in..? Zul je wel gedaan hebben al he? |
Quote |
Danimvsenna schreef op: 08-09-2013 11:14:32 |
Ik heb geen idee wat EPG is.. maar ik het al een paar dagen last dat mijn internet het met periodes
niet doet. Reset ik het kastje, dan doet hij het wel weer. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 11:18:53 |
EPG is je electronische programma gids. Via dat doe je ook opnames wat nu dus niet meer kan. Ons kastje doet al vaker raar, helaas is het een maand na de 2 jaar begonnen (dat was afgelopen mei) en valt het dus buiten de garantie. Hij schakelt wel eens uit, wist spontaan opnames enzovoort. We hebben laatst weer gebeld, en (heel netjes vind ik!) Ziggo heeft ons korting aangeboden op onze volgende rekening zodat we dat kunnen besteden aan een nieuw kastje. Meer konden ze niet doen omdat het buiten de garantie valt. Maar met uitvallen is het best te doen, maar zonder programmagids wordt het al minder, dat zou ik jammer vinden. Momenteel kunnen we (ook met de korting) nog geen nieuwe aanschaffen (is 200 euro zag ik, een nieuw kastje) dus stiekem hoop ik op een storing. Minou, dat heb ik idd al geprogrammeerd. Misschien later vandaag of morgen eens bellen of we toch weer een nieuwe code nodig hebben voor betere ontvangst ofzo. Maar anderen hebben er dus geen last van? |
Quote |
Sabina Mv M & R schreef op: 08-09-2013 11:24:25 |
Hier ook geen last. Wel balen zeg ondanks de coulance van ziggo! |
Quote |
Minou schreef op: 08-09-2013 11:27:36 |
Hier was ook ineens het kastje kaduuk, en idd net buiten de garantie ( was een humax) het enige wat je kunt doen is resetten of kaart in en uit, stroom eraf en erop maar verder..pff geen idee lieffie |
Quote |
Danimvsenna schreef op: 08-09-2013 11:39:48 |
Ooooh ![]() Nou, in het begin hebben we daar problemen mee gehad, maar nu eigenlijk niet meer. Hier ook een Humax kastje. Wel hebben we onderlaatst een paar keer gehad dat hij aan gaf dat er geen kaart in zat. Kastje uit, kaart eruit en weer erin en toen deed hij het weer. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 12:03:08 |
Wij hebben cisco. Als mijn man straks wakker is zal ik hem er nog eens naar laten kijken. Is het zo dan is het zo maar zou zo jammer zijn. |
Quote |
Missus schreef op: 08-09-2013 12:10:25 |
Is het toevallig die grijze van Cisco? Die van ons begaf het ook spontaan na iets meer als 2 jaar.
Uiteindelijk toch maar een andere gekocht, het ging van kwaad naar erger tot we op een gegeven
moment alleen nog maar gewoon konden kijken. Pauze deed het niet meer, opnemen ook niet en inderdaad
om de haverklap storingen, uitschakelen en ga zo maar door. Nu, ook met korting van Ziggo, een
nieuwe (Humax) en die bevalt tot nu toe al heel veel beter als die Cisco ooit gedaan heeft. Ik denk dus dat je kastje langzaamaan aan vervanging toe is. Succes, hoop dat jullie snel het geld kunnen missen voor een ander kastje. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 12:12:17 |
Het is een zwarte. Hier idd ook langzaamaan meer problemen. Hoeveel korting hebben jullie gehad als
ik vragen mag? (geen idee wat ik verwachten kan) |
Quote |
Sabje Mv Jm En ?? schreef op: 08-09-2013 12:15:32 |
Boterbloem kijk is op MP daar worden ook kastjes aangeboden dat is misschien wel even op te brengen voor jullie |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 12:16:02 |
Wat ik me trouwens afvraag: die kastjes kosten 200 euro. In combinatie met een abbo zijn ze 50. Maar is die combinatie enkel geldig als je een nieuw abonnement bij hen neemt of geld dat ook als je er al 1 hebt? |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 12:17:15 |
Idd al gedaan Sabje! Voor nu even geen optie, maar die mogelijkheid komt vanzelf weer! ![]() Zag ze daar idd al goedkoper, al zou ik het graag willen testen. Maar wie weet komt er de komende maanden 1 in de buurt beschikbaar |
Quote |
Sabje Mv Jm En ?? schreef op: 08-09-2013 12:18:23 |
Nee dat is alleen als je nieuwe klant word wat je wel kan doen is op nieuwe klant worden bijv als het nu op de naam van je man staat dan op jouw naam doen mocht je niet nog aan een contact vast zitten |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 12:48:28 |
Dat voelt niet goed om dat te doen... Dus wordt toch een ander kopen denk ik. Deeske, kom je ook uit het noorden toevallig? |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 13:41:49 |
Aaaah meen je, wat lief dat je wilt kijken! Ik wacht het rustig af! |
Quote |
Miranda0909 schreef op: 08-09-2013 13:46:30 |
Hier ook nog wel een kastje maar kun je niet mee opnemen, is al een oudje maar doet het nog prima |
Quote |
Missus schreef op: 08-09-2013 14:08:33 | ||
Oef, dat weet ik niet meer... Wij hebben voor die nieuwe iig 150 Euro betaald, maar weet niet waar in eerste instantie hij voor werd aangeboden. Werd gewoon op de nieuwe factuur bijgeschreven, dus dat was wel prettig. Als je het op dit moment echt niet kunt missen dan zou ik inderdaad ook gewoon eens een kijkje nemen op Marktplaats. | ||
Quote |
Amymv2 schreef op: 08-09-2013 14:10:28 |
Ik weet niet waar je woont, maar ook hier geen EPG. Misschien is het maar in een klein
gedeelte van het land.. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 18:35:13 |
We hebben een tijdje alles eruit gehad (ook kabels), toen alles gestart en hij doet het weer! Sis, als je hem nog hebt staan blijf ik belangstelling houden. Betaal ik zodra ik het kan (hoef hem niet meteen) maar omdat hij meer foutjes heeft zijn we toch al op zoek naar een ander op den duur (nu niet actief, maar zo fijn als het kan) Raar iets, maar het is weer klaar! Erg fijn! |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 18:36:22 |
Wij hebben zelf idd ook bewust de recorder. Wij kijken niet heel veel tv, maar wil graag in mijn
eigen tijd ook echt kijken wat ik leuk vind. Zo vind ik expeditie robinson erg leuk, maar heb op
donderdag niet altijd tijd om te kijken. Leuk voro de verloren momentjes of als je de was moet
wegvouwen ofzo. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 18:55:46 |
![]() Voor later ook een goede optie! Vind het wel een uitkomst hoor, die dingen. Jammer dat ze nieuw zo duur zijn haha |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 19:01:47 |
Groot gelijk haha, maar bedankt voor het vragen! Ja jammer he? Tegelijkertijd ben ik verder egwoon erg te spreken over Ziggo en het scheelt veel geld omdat ik gratis met mijn zus bel haha |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 19:22:35 |
lief van je ![]() Hmmm dat van die 10 euro klinkt ook niet gek... |
Quote |
Daan schreef op: 08-09-2013 22:10:57 |
Ik woon in het noorden en sinds vanmorgen ook geen epg. Ziggo gebeld en er blijkt een storing
te zijn. Volgens de site van Ziggo zijn de tijden dat het opgelost is vandaag reeds 3 keer vooruitgeschoven. Hopelijk wordt het snel opgelost. |
Quote |
Boterbloem schreef op: 08-09-2013 22:37:19 |
bij ons werkt het vanaf vanmiddag weer! Op twitter kreeg ik idd een reactie dat het een bekend
probleem was. Opluchting! ![]() |
Quote |
Daan schreef op: 09-09-2013 08:40:30 |
GISTERMIDDAG EEN AANTAL KEREN STROOM ERAF GEDAAN, ZONDER RESULTAAT. ZIGGO GEBELD, BLEEK STORING TE
ZIJN, STAAT OOK OP HUN SITE. GISTERAVOND WEER EEN POGING GEDAAN, TOEN OOK DE SMARTCART ERUIT
GEDAAN. EN JA HOOR, DAARNA DEED EPG HET WEER !!!! ![]() ![]() ![]() |
Quote |
Boterbloem schreef op: 09-09-2013 12:26:07 |
Ik kreeg heel laat in de avond een reactie dat ze ermee aan de slag waren, terwijl het bij ons al
uren weer werkte... |
Quote |