Menu
 

Topic:

ZIGGO, geen EPG

Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 11:02:13

Hebben meer mensen hier last van of gaat ons kastje gewoon kaduuk?

Ik heb geen EPG meer (komt bij geen enkele informatie wat wanneer erop komt).


Vanmorgne moest ik eerst ook al telkens de pincode invoeren van het kinderslot wat we erop hebben. Heb hem veranderd naar 12 jaar, toen meost het nog. Toen het kinderslot eraf gegooid en nu kunnen we zonder pincode weer kijken.

Alleen het probleem van de pincode is er nog.


Heb de smartcard er al uitgehad en heb de hele recorder ook al uitgehad...

 
Quote
Navigatie
RE: ZIGGO, geen EPG
Minou  schreef op: 08-09-2013 11:11:15
Hopelijk is het niet je kastje..


hier ziggo en alles ok


anders kastje en alles ff uit het stopcontact? Of kaartje ff uit en weer in..?

Zul je wel gedaan hebben al he?

 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Danimvsenna  schreef op: 08-09-2013 11:14:32
Ik heb geen idee wat EPG is.. maar ik het al een paar dagen last dat mijn internet het met periodes niet doet. Reset ik het kastje, dan doet hij het wel weer.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 11:18:53
EPG is je electronische programma gids. Via dat doe je ook opnames wat nu dus niet meer kan.

Ons kastje doet al vaker raar, helaas is het een maand na de 2 jaar begonnen (dat was afgelopen mei) en valt het dus buiten de garantie. Hij schakelt wel eens uit, wist spontaan opnames enzovoort.
We hebben laatst weer gebeld, en (heel netjes vind ik!) Ziggo heeft ons korting aangeboden op onze volgende rekening zodat we dat kunnen besteden aan een nieuw kastje. Meer konden ze niet doen omdat het buiten de garantie valt.

Maar met uitvallen is het best te doen, maar zonder programmagids wordt het al minder, dat zou ik jammer vinden. Momenteel kunnen we (ook met de korting) nog geen nieuwe aanschaffen (is 200 euro zag ik, een nieuw kastje) dus stiekem hoop ik op een storing.

Minou, dat heb ik idd al geprogrammeerd. Misschien later vandaag of morgen eens bellen of we toch weer een nieuwe code nodig hebben voor betere ontvangst ofzo. Maar anderen hebben er dus geen last van?
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Sabina Mv M & R  schreef op: 08-09-2013 11:24:25
Hier ook geen last. Wel balen zeg ondanks de coulance van ziggo!
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Minou  schreef op: 08-09-2013 11:27:36
Hier was ook ineens het kastje kaduuk, en idd net buiten de garantie ( was een humax)

het enige wat je kunt doen is resetten of kaart in en uit, stroom eraf en erop maar verder..pff geen idee lieffie
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Danimvsenna  schreef op: 08-09-2013 11:39:48
Ooooh

Nou, in het begin hebben we daar problemen mee gehad, maar nu eigenlijk niet meer.
Hier ook een Humax kastje.

Wel hebben we onderlaatst een paar keer gehad dat hij aan gaf dat er geen kaart in zat. Kastje uit, kaart eruit en weer erin en toen deed hij het weer.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 12:03:08
Wij hebben cisco.

Als mijn man straks wakker is zal ik hem er nog eens naar laten kijken. Is het zo dan is het zo maar zou zo jammer zijn.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Missus  schreef op: 08-09-2013 12:10:25
Is het toevallig die grijze van Cisco? Die van ons begaf het ook spontaan na iets meer als 2 jaar. Uiteindelijk toch maar een andere gekocht, het ging van kwaad naar erger tot we op een gegeven moment alleen nog maar gewoon konden kijken. Pauze deed het niet meer, opnemen ook niet en inderdaad om de haverklap storingen, uitschakelen en ga zo maar door. Nu, ook met korting van Ziggo, een nieuwe (Humax) en die bevalt tot nu toe al heel veel beter als die Cisco ooit gedaan heeft.

Ik denk dus dat je kastje langzaamaan aan vervanging toe is.
Succes, hoop dat jullie snel het geld kunnen missen voor een ander kastje.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 12:12:17
Het is een zwarte. Hier idd ook langzaamaan meer problemen. Hoeveel korting hebben jullie gehad als ik vragen mag? (geen idee wat ik verwachten kan)
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 08-09-2013 12:15:32
Boterbloem kijk is op MP daar worden ook kastjes aangeboden
dat is misschien wel even op te brengen voor jullie
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 12:16:02
Wat ik me trouwens afvraag:

die kastjes kosten 200 euro. In combinatie met een abbo zijn ze 50. Maar is die combinatie enkel geldig als je een nieuw abonnement bij hen neemt of geld dat ook als je er al 1 hebt?
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 12:17:15
Idd al gedaan Sabje! Voor nu even geen optie, maar die mogelijkheid komt vanzelf weer!
Zag ze daar idd al goedkoper, al zou ik het graag willen testen. Maar wie weet komt er de komende maanden 1 in de buurt beschikbaar
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 08-09-2013 12:18:23
Nee dat is alleen als je nieuwe klant word
wat je wel kan doen is op nieuwe klant worden
bijv als het nu op de naam van je man staat dan op jouw naam doen
mocht je niet nog aan een contact vast zitten
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Deeske32  schreef op: 08-09-2013 12:47:24
Hier heeft epg ook kuren...
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 12:48:28
Dat voelt niet goed om dat te doen... Dus wordt toch een ander kopen denk ik.

Deeske, kom je ook uit het noorden toevallig?
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 13:41:49
Aaaah meen je, wat lief dat je wilt kijken! Ik wacht het rustig af!
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Miranda0909  schreef op: 08-09-2013 13:46:30
Hier ook nog wel een kastje maar kun je niet mee opnemen, is al een oudje maar doet het nog prima
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Missus  schreef op: 08-09-2013 14:08:33

Quote Boterbloem:
Het is een zwarte. Hier idd ook langzaamaan meer problemen. Hoeveel korting hebben jullie gehad als ik vragen mag? (geen idee wat ik verwachten kan)



Oef, dat weet ik niet meer... Wij hebben voor die nieuwe iig 150 Euro betaald, maar weet niet waar in eerste instantie hij voor werd aangeboden. Werd gewoon op de nieuwe factuur bijgeschreven, dus dat was wel prettig.

Als je het op dit moment echt niet kunt missen dan zou ik inderdaad ook gewoon eens een kijkje nemen op Marktplaats.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Amymv2  schreef op: 08-09-2013 14:10:28
Ik weet niet waar je woont, maar ook hier geen EPG.  Misschien is het maar in een klein gedeelte van het land..

 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Claudia  schreef op: 08-09-2013 17:01:37
hier noord-oosten ook geen epg!! ook ziggo...irritant
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Deeske32  schreef op: 08-09-2013 17:09:03
Ik woon in het zuiden, epg is er inmiddels weer!
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 18:35:13
We hebben een tijdje alles eruit gehad (ook kabels), toen alles gestart en hij doet het weer!

Sis, als je hem nog hebt staan blijf ik belangstelling houden. Betaal ik zodra ik het kan (hoef hem niet meteen) maar omdat hij meer foutjes heeft zijn we toch al op zoek naar een ander op den duur (nu niet actief, maar zo fijn als het kan)

Raar iets, maar het is weer klaar! Erg fijn!


 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 18:36:22
Wij hebben zelf idd ook bewust de recorder. Wij kijken niet heel veel tv, maar wil graag in mijn eigen tijd ook echt kijken wat ik leuk vind. Zo vind ik expeditie robinson erg leuk, maar heb op donderdag niet altijd tijd om te kijken. Leuk voro de verloren momentjes of als je de was moet wegvouwen ofzo.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 18:55:46


Voor later ook een goede optie! Vind het wel een uitkomst hoor, die dingen. Jammer dat ze nieuw zo duur zijn haha
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 19:01:47
Groot gelijk haha, maar bedankt voor het vragen!

Ja jammer he? Tegelijkertijd ben ik verder egwoon erg te spreken over Ziggo en het scheelt veel geld omdat ik gratis met mijn zus bel haha
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 19:22:35
lief van je  Ben benieuwd.

Hmmm dat van die 10 euro klinkt ook niet gek... 
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Daan  schreef op: 08-09-2013 22:10:57
Ik woon in het noorden en sinds vanmorgen ook geen epg. Ziggo gebeld en er blijkt een storing te zijn.
Volgens de site van Ziggo zijn de tijden dat het opgelost is vandaag reeds 3 keer vooruitgeschoven.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 08-09-2013 22:37:19
bij ons werkt het vanaf vanmiddag weer! Op twitter kreeg ik idd een reactie dat het een bekend probleem was. Opluchting! 
 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Daan  schreef op: 09-09-2013 08:40:30
GISTERMIDDAG EEN AANTAL KEREN STROOM ERAF GEDAAN, ZONDER RESULTAAT. ZIGGO GEBELD, BLEEK STORING TE ZIJN, STAAT OOK OP HUN SITE.  GISTERAVOND WEER EEN POGING GEDAAN, TOEN OOK DE SMARTCART ERUIT GEDAAN.
EN JA HOOR, DAARNA DEED EPG HET WEER !!!!    NU EEN DAG LATER, STAAT ER NOG OP DE SITE VAN ZIGGO DAT HET NOG NIET IS OPGELOST.   IS ER I.D.D. EEN STORING??? OF MAAKT ZIGGO ZICH ER OP DEZE MANIER VANAF.

 
Quote
RE: ZIGGO, geen EPG
Boterbloem  schreef op: 09-09-2013 12:26:07
Ik kreeg heel laat in de avond een reactie dat ze ermee aan de slag waren, terwijl het bij ons al uren weer werkte...
 
Quote
Navigatie


Reageren op ZIGGO, geen EPG
Naam
Bericht