Jo schreef op: 02-07-2013 21:21:11 |
Omdat we over een paar weken naar een verjaardag moeten aan de andere kant van het land wilde ik een
hotel boeken. Na een avondje speuren vond ik een leuke aanbieding, maar vond het wel erg goedkoop. Maar goed ik heb geboekt en kreeg de definitieve reserveringsbevestiging via de mail. Nu keek ik gisterenavond en zag toen dat de aanbieding weg was. Vanmorgen stond hij er weer op en dan veel duurder Dus vandaag verwachtte ik wel een mail of telefoon dat het een foutje is en dat ik pech heb, maar ik heb niks gehoord. Op de site bij de voorwaarden zie ik geen informatie over verkeerde prijzen. Wat denken jullie, zou ik pech hebben of gewoon mogen gaan??? We hebben zo iets al eens gehad bij van der Valk, waren ze 60 euro kindertoeslag vergeten te reken op de site en werd ik vrijwel meteen teruggebeld voor van der Valk, toen ik aangaf dan maar te willen annuleren mocht ik het toch hebben voor deze prijs. |
Quote |
Claudia schreef op: 02-07-2013 21:29:08 |
contact opnemen met ze en de zaak uitleggen, als ze een beetje netjes zijn krijg je het voor de
aanbiedings prijs. Succes! |
Quote |
Martinerombouts schreef op: 02-07-2013 21:45:09 |
Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad hoor,je hebt de bevestigingsmail al gehad toch.Is toch
voldoende lijkt mij??? |
Quote |
Jo schreef op: 02-07-2013 21:49:54 |
Ja die kreeg ik vrij snel. Maar als ze de prijs snel erna hebben aangepast hebben ze ook al wel doorgehad dat het niet klopte, dus had ik ook wel telefoon of mail verwacht vandaag. |
Quote |
Jo schreef op: 02-07-2013 21:58:56 |
Deed van der valk wel, die belde dezelfde dag nog, mevrouw we hebben een fout gemaakt of ik wilde
bijbetalen. Omdat ik zei dat ik dan zou annuleren mocht ik alsnog voor die prijs, geen idee of ze wettelijk mogen annuleren. |
Quote |
Jolanda1974 schreef op: 02-07-2013 22:00:04 |
Staat de prijs op je bevestigingsmail vermeld? |
Quote |
Macife schreef op: 02-07-2013 22:34:12 |
Vaak staat er ergens heel klein geschreven *prijswijzingen onder voorbehoud* of zo. Maar wat voor prijs staat er op de bevestiging? |
Quote |
Jo schreef op: 03-07-2013 10:57:06 |
Ik zie nergens op de site staan, prijzen onder voorbehoud ik ben het aan het zoeken. Natuurlijk ben ik blij als ik mag gaan maar voel me dan wel een beetje opgelaten, maar bellen vind ik dan weer eng want dan ben ik bang dat ze zeggen klopt inderdaad niet u moet bijbetalen en dan moet ik weer iets anders zoeken wat niet meevalt nu in de vakantietijd. |
Quote |
Baby2 schreef op: 03-07-2013 10:59:42 |
Ik zie het probleem niet, je hebt geboekt, je hebt een bevestiging, je hebt dus mazzel!!!! Hun fout,
nu aangepast op de site en dus niet jouw probleem!!!!!!! Zou er geen minuut wakker van liggen. Geniet er van. |
Quote |
Jo schreef op: 03-07-2013 11:03:58 |
Hopelijk denken ze ook zo Baby2 Maar ik denk dan, straks bellen ze over een week van mw we hebben een fout gemaakt sorry u moet bijbetalen. Aan de andere kant, ze zullen de fout allang gezien hebben want ze hebben het tenslotten gecorrigeerd en neem aan dat ze dan ook gelijk contact met me zouden opnemen om het te corrigeren. |
Quote |
Anne schreef op: 03-07-2013 20:34:09 |
Kan je niet gewoon bellen om na te laten kijken of de boeking wel goed ging? Niks zeggen over de prijs? |
Quote |
Jo schreef op: 03-07-2013 22:48:20 |
Vandaag weer niks gehoord dus nog hoop Anne, bellen kan zeker maar zolang ik niks hoor laat ik het denk ik even zo. Neem aan dat als ze het willen aanpassen ik allang wat gehoord had? |
Quote |
Lot schreef op: 03-07-2013 22:57:38 |
Nee, ze mogen het niet terugdraaien, de prijs die jij hebt zien staan mag je betalen. Tenzij een
prijs onrealistisch is (bijv, een auto voor 20 euro ipv 20.000). Ik heb dat gehad met een
videocamera bij Whekamp. Stond geloof ik voor 75 euro ipv 200 euro op de site. Ze hebben mij daar na
de bestelling (paar dagen later, ik had al betaald) over gebeld en ik mocht hem voor dij prijs
hebben. Juridisch sta jij in je recht. |
Quote |
Jo schreef op: 05-07-2013 19:59:27 |
Ik (nou ja partner) is net gebeld door het bedrijf waar we geboekt hebben. Voor deze prijs konden ze het niet doen, ze zouden me 7 uur terug bellen met een alternatief of ander aanbod. Ik ben nog steeds op het telefoontje aan het wachten. Vind wel dat ze pas laat bellen, had het al veel eerder verwacht dus had wel een beetje hoop dat het door zou gaan. |
Quote |
Mamavankristel&anouk &daan schreef op: 05-07-2013 20:13:05 |
Ze mogen dat volgens mij niet zomaar terug draaien. Je hebt een overeenkomst met ze. Volgens mij sta
jij in je recht hoor. Dus jezelf niet zomaar af laten wimpelen. |
Quote |
Mamavankristel&anouk &daan schreef op: 05-07-2013 20:21:37 |
Ik heb zitten googlen. En het mag wel, als overduidelijk is dat de prijs veel lager is. Dus als bijv
normaal een nacht 100 euro kost en nu aangebodenwordt voor 10 euro. Dan weetjezelf eigenlijk al dat
dat eigenlijk niet kan kloppen. Dan mogen ze het terug draaien. En wanneer in de kleine lettertjes
staat. Als je googled kom je een stukje tegen over reisjes boeken. |
Quote |
Mamavankristel&anouk &daan schreef op: 05-07-2013 20:24:46 |
Staat bij consuwijzer. |
Quote |
Jo schreef op: 05-07-2013 20:37:58 |
Ik ben eindelijk gebeld, ze stelden voor dat ik gewoon de prijs van hun zou betalen maar krijg
als extra een duurdere kamer en fles wijn. Nou ik drink niet dus daar heb ik niet veel aan Nu heb ik gevraagd of we dan een kamer kunnen krijgen voor 3 personen zodat onze dochter ook mee kan (zou bij opa en oma slapen) want ze wilde wel erg graag mee. Voor de oude prijs gaan we nu en voor haar betaal ik niks, dus bespaar ik toch weer 30 euro. Hebben we allebei water bij de wijn gedaan |
Quote |