Stine schreef op: 27-12-2011 07:52:47 |
Sorry weer maar eens een topic in het klaaghoekje van mij pffff Kerstnacht was een hel, midden in de voorbereidingen voor kerstmis , valt de stroom hier uit, niet eventjes , nee in totaal 4 uur !!! , gevolgen : geen pistolets, stokbroden, kneder kapot... uiteindelijk onze collega bakker gebeld om ons uit de str*nt te helpen, gelukkig heeft hij dat gedaan, maar de mensen hebben nu natuurlijk veel andere kwaliteit gehad dan dat ze gewoon zijn, maar misschien beter dan niks we hebben geweend als 2 kleine kinderen bij elkaar , ben ik blij dat dit achter de rug is, denk niet dat het nog erger kon dan dit |
Quote |
Susanne-mv-daj schreef op: 27-12-2011 08:33:11 |
jeetje meis , hoop dat de klanten er een beetj begrip voor hadden |
Quote |
Stine schreef op: 27-12-2011 08:49:35 |
ja dat moet ik wel zeggen, ze hadden begrip gelukkig, ze zagen ook wel hoor dat we in zak en as
zaten en die electriciens waren hier met 3 busjes aan het werken, dus het was niet aan ons dat het
lag |
Quote |
Joltje schreef op: 27-12-2011 09:02:06 |
ohhh Stine, wat erg!! Dit zijn net De dagen voor jullie als ondernemer. Gelukkig hebben jullie het
kunnen oplossen en ik hoop toch dat de klanten hier begrip voor kunnen hebben. Dit is overmacht !
Kan me goed voorstellen dat jullie samen hebben staan huilen, maar ik vind het toppie dat jullie de
moed niet hebben laten zakken! ![]() |
Quote |
Stine schreef op: 27-12-2011 09:04:21 |
dank je joltje , de moed laten zakken was geen optie, ik vond het echt heel heel erg om mijn man zo
te zien, hij die zijn hart en ziel in alles steekt en dan zoiets voor hebben, wat hou ik toch van
hem ![]() |
Quote |
Baby2 schreef op: 27-12-2011 11:10:35 |
Dat is echt ontzettend pech hebben zeg! En dat uitgerekend op kerstnacht...... voor bakkers altijd
topdrukte. Maar wat ontzettend lief van jullie collega bakker om jullie te helpen, dat vind ik nou
helemaal top! Die man had het waarschijnlijk ook ontzettend druk, echt super dat hij jullie heeft
geholpen. Een grote pluim wat mij betreft. Toen ik mijn bestelling ophaalde bij onze bakker zag ik ook een aantal ontevreden klanten, er was wat mis gegaan met de bestelling, en maar mopperen, hier kan ik altijd zo slecht tegen, iedereen doet zijn best en ik persoonlijk heb er wel begrip voor als er iets mis gaat. Mijn bestelling klopte ook wel eens niet, maar daar ga ik echt niet over klagen hoor, ze komen altijd met een prima oplossing. Wat ik hier eigenlijk mee zeggen wil, je zult altijd ontevreden klanten houden, hoe goed je het ook doet of wilt oplossen, pech voor hen zou ik denken. Het lijkt mij helemaal niet gemakkelijk om een eigen bakkerij te runnen. Heel veel succes!!! |
Quote |
Stine schreef op: 27-12-2011 11:14:02 |
heel hard bedankt baby2 , ik zeg altijd tegen mijn man : als je niets doet, kan je ook niets
verkeerd doen.... |
Quote |
Myself schreef op: 27-12-2011 18:15:52 |
Wat vervelend dat het uitgerekend met Kerst was. Ik ben het wel met baby2 eens, sommige mensen hebben altijd wel iets te zeuren en ontzettend weinig begrip voor een situatie. Jullie hebben het zo mooi met jullie collega op kunnen lossen, beter iets dan niets! |
Quote |
Lauw schreef op: 27-12-2011 18:45:17 |
jaaa dat is vervelend zeg maar mesen moeten niet zeure zulke dingen gebeuren eenmaal ken de bakker ook niets aan doen |
Quote |
Heleenmv2 schreef op: 27-12-2011 20:37:50 |
Wat ontzettend vervelend en uitgerekend op zo'n dag! Misschien een idee om eens te informeren of een kleine noodaggregaat voor jullie haalbaar is voor zulke noodgevallen? |
Quote |
Koelkast schreef op: 27-12-2011 22:23:34 |
ooooh das de pest zeg! gelijk investeren in aggregaat voor t geval dat? |
Quote |
Stine schreef op: 28-12-2011 08:58:46 |
ga is horen, vind het wel heel erg als je al 1000 euro per maand voorschotfactuur betaald dat zo'n
dingen normaal lijken voor de maatschappij |
Quote |