Menu
 

Topic:

verzekerd verstuurt

Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 01-01-2013 18:30:45
Ik zit al 2 weken op onze TV te wachten.
Deze is omgeruild omdat ze ons een verkeerde hadden geleverd.
Hier kwamen we achter na het uitpakken.
Hij is toen opgehaald en goedgekeurd voor terugname.
En 4 dagen later hebben ze onze goeie toegestuurd.
Dit is nu meer dan 2 weken geleden.
Een paar keer gebeld,waar die bleeft.
Ja feestdagen en hij komt morgen of overmorgen vertraging enz enz.

Nu ben ik dus bang ,dat ze hem kwijt zijn geraakt ergens door de feestdagen.
Nu is hij verzekerd verstuurt door hun.
Maar hoe zit het als hij echt kwijt is.
Ben ik dan ook een deel van mijn geld kwijt

Morgen gaan we bellen,want eis nu ook gewoon me pakket code
Want de winkel heeft hem ook niet,die heeft alleen de leverancier.
Gisteren had mijn man al gebeld en hij zou terug gebeld zijn.
Maar dat hebben ze niet gedaan.

 
Quote
Navigatie
RE: verzekerd verstuurt
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 01-01-2013 19:34:57
Oke dank je Sis
Zat er in 1 keer aan te denken.
Wist niet precies hoe het zat.
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 02-01-2013 22:44:20
Nou blijkbaar is onze TV weg.
Staat waarschijnlijk heel mooi bij iemand op de kast.
De winkel krijgt maar geen antwoord van de leverancier,dit zegt de winkel
Alleen vanmiddag belde mijn man ,omdat ze ons weer niet terug beld hadden
En toen hoorde hij iemand op de achtergrond zeggen dat hij waarschijnlijk uit een busje is gestolen.
Ik denk nu dat de leverancier al een paar dagen dit aan het uitzoeken is.

Maar goed wij krijgen dus geen antwoord en we hebben ook niet onze TV.
Moeten wij nu gewoon maar blijven wachten.
Tot ze het uitgezocht hebben of dat ze besluiten om ons een andere toe te sturen.
Of hebben wij ook nog rechten in dit verhaal.


 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Maantje  schreef op: 02-01-2013 22:45:43
Zoo lekker dan.
Mag hopen dat je een nieuwe krijgt
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Jacq39  schreef op: 02-01-2013 22:48:07
Volgens mij kan je de koop annuleren omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen en je geld terugeisen zodat je de TV bij een andere leverancier kan kopen!!! Het is niet jouw probleem dat er verzendingsmoeilijkheden zijn (gejat, vertraging of wat dan ook).....

Geld terug eisen!
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 02-01-2013 22:53:15
Nou dat mag ik wel hopen ja.
Daarnaast is het geen TV om zo in een busje te laten staan.
Dus dat snap ik al niet.

Daarnaast een speciale 3D bril gekocht voor mijn man.
Die heeft ie gekregen met de kerst.
Met de woorden als hij niet goed is,dan ga ik hem ruilen.
Want hij was echt super duur,dus die gooi je ook niet zomaar in de kast
Maarja omruilen kan nu ook niet meer.
Dus moet nu maar hopen dat hij goed is.
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Sammy  schreef op: 02-01-2013 23:02:45
Jeetje wat balen is dit!

Mag toch aannemen dat jullie een nieuwe tv gaan krijgen. Zou zeker de bon bewaren van de 3D bril, mocht deze niet werken met jullie tv (als je een ander hebt gekregen) dan lijkt me het heel reeel dat de winkelier jullie hierin ook tegemoet komt!

Succes, hoop dat het snel op gelost wordt.

Pas kwam hier de pakketbezorger van TNT en die vertelde eerder die dag van een aantal pakketten berooft te zijn. Iemand heeft gewoon de deur open gedaan van zijn bus terwijl hij bij iemand aan de deur stond om iets af te leveren. Zo brutaal is men tegenwoordig!
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Sabje Mv Jm En ??  schreef op: 02-01-2013 23:04:49
Nou geld terug eisen was nou niet echt de bedoeling.
Anders kan ik nog meer geld eraan uitgeven.
En de winkel is wel heel hard ervoor bezig 
Kan niet anders zeggen dat ze een prima services hebben.
Het is gewoon de leverancier,en ik snap het van hun kant wel
Want ik geloof ,dat het 500 euro is waar je voor verzekerd ben
En dan is hij gewoon meer als de helft kwijt.

Ik heb het liefst dat ze gewoon morgen een nieuwe sturen.
Of dat ze ons nog maar wat korting geven ,voor het wachten ofzo
 
Quote
RE: verzekerd verstuurt
Liefje  schreef op: 02-01-2013 23:08:18
jij hebt betaald en er is niet geleverd dus za;hij een nieuwe op moeten sturen heel jammer voor hem maar helaas

wat korting voor het wachten lijkt mij ook heel logisch
 
Quote
Navigatie


Reageren op verzekerd verstuurt
Naam
Bericht